Valley Of Darkness, Radical, Into Your Soul wat mooi wat mooiwrote:Deze wilde ik dus net plaatsenwrote:Radicals stijl uit de Annihilate tijd
Active topics in Algemeen
Moderators
Radical Redemption & Crypsis - Darkness is callingwrote:Valley Of Darkness, Radical, Into Your Soul wat mooi wat mooiwrote:Deze wilde ik dus net plaatsenwrote:Radicals stijl uit de Annihilate tijd
De screeches van deze track heeft die later weer gebruikt in suicide bassline
En de vocals van Valley Of Darkness opnieuw in My Name Is The Lordwrote: Radical Redemption & Crypsis - Darkness is calling![]()
pulp fiction ieksss
The spell of sin mocht er btw ook wel wezen
Heb nog een moeilijk grote banner van The Spell of Sin thuis liggen, iets van 1,20 bij 4 ofzo. Destijds een keer gewonnen via zijn FB pagina. Helaas geen ruimte meer voor om op te hangen atm 
Eigenlijk is dit hele topic gewijd aan mensen die vast houden aan het verleden en niet de mooie nieuwe dingen kunnen zien die nu gebeuren. Tuurlijk zijn er oude tracks of productiestijlen die ik een beetje mis, maar die stijlen worden goed vertegenwoordigd op classics feestjes bv. Het topic begon met een goede insteek maar nu begint het in mijn ogen meer en meer een janktopic te worden... Helaas.
wrote:Jankverhaal.
wrote:begint het in mijn ogen meer en meer een janktopic te worden... Helaas.
Point taken
Tevens precies de reden dat ik hier een stuk minder post sinds enige tijd 
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 10 hours ago
Wat was die track ook alweer van die vocals uit Running Scared?wrote:En de vocals van Valley Of Darkness opnieuw in My Name Is The Lordwrote: Radical Redemption & Crypsis - Darkness is calling![]()
pulp fiction ieksss
Ook iemand van Minus is More maar ik ben vergeten wie
Pohhwrote:Radicals stijl uit de Annihilate tijd
Hier hebben we ook nooit meer iets van gehoord of welwrote:Busy with stuff that's also sounding a bit pre 2014!wrote:Iemand een idee wat hij nu aan het doen is?wrote:Phrantic
Helaas niet Tom..... Zou dat ook graag horen.
Mandy haar stijl van reset your mindset 
Het oude (Theracords) stijltje van Stana. 
Ik mis Mandy sowieso elke dag dat ze niet bij mij iswrote:Mandy haar stijl van reset your mindset