Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Jezus, jullie hebben met veel gasten gesproken. Ik heb alleen Zany even zien lopen naar de ingang bij Elementz Festival..
Waar hebben jullie het eigenlijk over dan als je ze aanspreken. :P

Van alles, gewoon zien waar het op uitdraait. Van draaien tot plaatjes tot dingen die gebeurd zijn tot het weer en het bier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 22:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beat Providers, Zany, Da Tweekaz, Psyko Punkz, Jowan, DV8, Villain, Gostosa, Prophet, Headhunterz en nog een stapeltje meer, geen zin om na te denken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 22:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb nog nooit iemand gesproken lol :cry: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany, Vince en Headhunterz.

Niet een heel erg indruk wekkend lijstje maar ik ga ook grotendeels naar een feest om natuurlijk lekker los te gaan en als ik dan toevallig een leuke kans zie om met een dj op de foto te gaan of even een praatje te maken dan doe ik dat. Maar ik ga niet tussen een groep van die losgeslagen dagjes mensen staan die zo graag met hun idool op de foto willen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 22:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb aan Zany parkeergeld gevraagd bij een event :lol: Zag het pas toen ik naar de bijrijderstoel zat daar zat hij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 23:15 
 

Ik heb met Tatanka / HHZ even gekletst. Naast A-lusion gestaan, maar vond het toen eigenlijk net ff iets te 'debiel' om er zo geforceerd mee te praten, omdat hij toevallig DJ is. :D

Tatanka is dik! En draagt skaterkleren??! WTF! Wist ik niet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb een lange tijd met PADJ_INC staan praten, aardige gasten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jur schreef:
Beat Providers, Zany, Da Tweekaz, Psyko Punkz, Jowan, DV8, Villain, Gostosa, Prophet, Headhunterz en nog een stapeltje meer, geen zin om na te denken ;)


Spaans gepraat met Gostosa of wat.... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 23:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Jur schreef:
Beat Providers, Zany, Da Tweekaz, Psyko Punkz, Jowan, DV8, Villain, Gostosa, Prophet, Headhunterz en nog een stapeltje meer, geen zin om na te denken ;)


Spaans gepraat met Gostosa of wat.... xd


Spaans tegen Gostosa? Ze komt uit Brazilie
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar spreken ze toch echt Portugees. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 23:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voel me uniek want heb davide sonar nog niet zien voorbijkomen!!

nouja, davide sonar dus met foto, prophet, zany
en laatst nog op mn bek gegaan terwijl scope dj achter op de fiets zat.

blame it on the alcohol :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2009 00:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ikke allemaal hier in de buurt in een discotheek
- Pavo , hele aardige man , nam tijd voor zijn fans en kwam spontaan over.
- Luna , Precies hetzelfde.
- Frontliner, ook relax
- D-block & S-te-fan , was ik mee in gesprek samen met nog iemand , gingen ze een paar flessen bieren halen en kwamen ze weer terug . Hadden ook erg veel humor
- Tuneboy , in gebrekkig engels toch ff een woordje mee gesproken.
- Headhunterz, die was een beetje van , ja snel snel naar huis , zo kwam het bij mij over. 2 x gezien en 2 x kwam die zo over. Erg jammer


En in spanje ff gepraat met showtek , tot dat beveiliging of bodyguards weet niet wat het was ons weg haalde,
maar showtek vond dat zelf niet erg fijn dat fans (of wat dan ook) weg werden gehouden. Maar toch een fotootje kunnen nemen met ze .
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2009 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Euhmm niet echt veel xD

Bass Modulators (fijne gozer)
Crypsis (grappige vent :P had al wat biertjes op haha)
Alphaverb (ook wel aardig)
2 kereltjes van Angerfist (onder wie Crypsis) (same)

en ik kom Intracable (?) One wel eens tegen, maar niet echt een praatje mee gehad.

heb nooit zo snel dat ik met iemand praat dat ik diegene echt onaardig ofzo vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2009 01:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
maar ik ga ook grotendeels naar een feest om natuurlijk lekker los te gaan en als ik dan toevallig een leuke kans zie om met een dj op de foto te gaan of even een praatje te maken dan doe ik dat. Maar ik ga niet tussen een groep van die losgeslagen dagjes mensen staan die zo graag met hun idool op de foto willen. ;)

Ja precies!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2009 03:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overlaatst gesprekje gehad met coone :D
Wulde wel eens weten wat hij verdiende door een uur te draaien op een redelijk gewone tentfuif ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2009 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frankert schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
maar ik ga ook grotendeels naar een feest om natuurlijk lekker los te gaan en als ik dan toevallig een leuke kans zie om met een dj op de foto te gaan of even een praatje te maken dan doe ik dat. Maar ik ga niet tussen een groep van die losgeslagen dagjes mensen staan die zo graag met hun idool op de foto willen. ;)


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2009 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Jezus, jullie hebben met veel gasten gesproken. Ik heb alleen Zany even zien lopen naar de ingang bij Elementz Festival..
Waar hebben jullie het eigenlijk over dan als je ze aanspreken. :P

Waar je het over hebt is inderdaad maar net wat er in je opkomt dan haha. Met Deepack de laatste keer gehad over een t-shirt. Op Q-Base had ik een vet shirt aan en tijdens dat ze aan het draaien waren had ik met hand gebaren geregeldt dat Marcel wel wou ruilen van shirt xd Dus als iemand door heeft gehad dat hij zijn shirt uittrok en naar beneden liet valen uit die boot, dan weet je nu wie er onder stond om em op te vangen. Helaas werd ie uit m'n handen gejat door een dronken duitser en die heb ik ook niet meer terug gekregen. Dus heb op Thrillogy mijn excusses aangeboden dat hij mijn shirt niet heeft gekregen en waarom niet :lol:

Frankert schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
maar ik ga ook grotendeels naar een feest om natuurlijk lekker los te gaan en als ik dan toevallig een leuke kans zie om met een dj op de foto te gaan of even een praatje te maken dan doe ik dat. Maar ik ga niet tussen een groep van die losgeslagen dagjes mensen staan die zo graag met hun idool op de foto willen. ;)

Ja precies!


Ja, joh!! Maar als ze toch voorbij komen, kun je ze net zo goed even aanspreken op hoe vet ze gedraaid hebben om maar iets te noemen. Die paar minuten dat ik dan niet sta te stampen haal ik daarna wel weer in hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2009 20:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Denk dat ik vrijwel iedereen in de hardstyle wereld wel eens gesproken heb. Voor de meeste voor werk (qreative-design :P). Zatox doe ik alle media voor dus spreek ik ook het meeste.

Whoo nice! Nog speciale dingen meegemaakt, welke gasten zijn het relaxt??
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2009 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Poeh poeh.
Mental Theo @ Mallorca (Vakantie) Fototje.. haha was wel lelijk, 20x tikken op zn rug en hij wou maar niet omdraaien :P hahaha maar toch aan de praat geweest, idioot dat t is.
S-te-Fan, @ Takens voor zn optreden, chille gast.. ze zijn allebei lachen. ook fototje,

Da Syndrome zoals het elke x staat, gewoon echt een beste vent, woont in de buurt, vaak in Takens te vinden.
Voor de rest niet heel veel moet ik zeggen..

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2009 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Frankert schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
maar ik ga ook grotendeels naar een feest om natuurlijk lekker los te gaan en als ik dan toevallig een leuke kans zie om met een dj op de foto te gaan of even een praatje te maken dan doe ik dat. Maar ik ga niet tussen een groep van die losgeslagen dagjes mensen staan die zo graag met hun idool op de foto willen. ;)

Ja precies!


Ja, joh!! Maar als ze toch voorbij komen, kun je ze net zo goed even aanspreken op hoe vet ze gedraaid hebben om maar iets te noemen. Die paar minuten dat ik dan niet sta te stampen haal ik daarna wel weer in hoor


Maar ik zei ook dat als ik een leuke kans zie dat ik die ook wel grijp. En als een dj met wie ik graag op de foto wil en wil aanspreken om een praatje te maken of een complimentje te geven ik zeer zeker zal stoppen met feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2010 21:34 
 
Hardtraxxer

de noisecontrollers, paar keer gesproken, ook nog wel eens contact mee...

grandmaster q, goede vriend, kom zo hier en dan wel is bij hem langs...

ivan carsten, dj support :D :thumbsup:

mc renegade, chillende gast!

mc dv8, kort praatje mee gehad

dbstf, aardig gasten :D!

dat waren ze volgends mij...

wie ik nog zou wilen ontmoeten: zany, michel pollen(producer), wildstylez, josh & wesz, deepack, alphaverb
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2010 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met oud en nieuw nog even een tijdje met DV8 staan ouwehoeren. Ging helemaal nergens over, toffe gast :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2010 23:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

the prophet
a-lusion
met wildstylez en noisecontrollers nog ooit backstage baco's gezopen
en da symdrome

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo ik heb er ook alwel een hoop gehad..

Op Amnesia Outdoor een hele tijd staan buurten met Deepack en DBSTF, op Decibel en XXLErator met Wildstylez. Ben bij EUphoria backstage geweest met mijn huisgenootje om even met Technoboy te babbelen en een foto te maken. MC Villian al vaak gesproken. Met SWAT tour met de Prophet gepraat. En op XXLerator ook nog met Tatanka en Headhunterz. En op Headhunterz @ Outland ook nog met HHZ en Gostosa.. dat was ht wel zo'n beetje denk ik. Oja op wintersport 2 weken terug met mental theo in hinterglemm gebuurt, ook wel een moooie vent, hij zei dattie dit jaar op qlimax staat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 16:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Zo ik heb er ook alwel een hoop gehad..

Op Amnesia Outdoor een hele tijd staan buurten met Deepack en DBSTF, op Decibel en XXLErator met Wildstylez. Ben bij EUphoria backstage geweest met mijn huisgenootje om even met Technoboy te babbelen en een foto te maken. MC Villian al vaak gesproken. Met SWAT tour met de Prophet gepraat. En op XXLerator ook nog met Tatanka en Headhunterz. En op Headhunterz @ Outland ook nog met HHZ en Gostosa.. dat was ht wel zo'n beetje denk ik. Oja op wintersport 2 weken terug met mental theo in hinterglemm gebuurt, ook wel een moooie vent, hij zei dattie dit jaar op qlimax staat :lol:

Net als dat ie bij Defqon zei dat ie dit jaar op de main van Defqon staat :P

Zover heb ik Wildstylez en The Prophet ontmoet op Q-Base 2008, daarna Wildstylez ook nog een keer kort gesproken in Dieka, en Brennan Heart ook een keer in Dieka.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen