Frontliner @ Supersized Frontliner en adaro op Thrillogy 2012
Thera
Geck-o
Deetox
Promo
Ophidian
D-Passion
The Wishmaster
Bong-Ra
Villain
Radical Redemption
Imil
Hahaha prachtigwrote:Nou... toen ik voor het eerst een artiest sprak had ik ook zoiets van WUUUT, jullie zijn net echte mensen!
Dat heb ik ook, maar ik kwam tot dit zo even snel:wrote:zal er wel wat vergeten zijn maarja onthou niet alles haha
Dat meende ik ook dacht je, zeker nadat ik verteld heb dat ik Zatox sprak vorig jaar.wrote:2 dagen terug had je nog niemand gesproken
Ik weet het hihihi.wrote:Maar er zijn maar een paar mensen die echt weten wie jij bent hoebedoelje
Binnenkort weer even een biertje doen?wrote:Ik weet het hihihi.wrote:Maar er zijn maar een paar mensen die echt weten wie jij bent hoebedoelje
wrote:Maar er zijn maar een paar mensen die echt weten wie jij bent hoebedoelje
Kan maar 1 iemand zijnwrote:Maar er zijn maar een paar mensen die echt weten wie jij bent hoebedoelje
Deal!wrote:Binnenkort weer even een biertje doen?wrote:Ik weet het hihihi.wrote:Maar er zijn maar een paar mensen die echt weten wie jij bent hoebedoelje![]()
Toch geen Engels he.wrote:En MC Ruffian want daar krijg ik soort van les van op mijn school
wrote:Toch geen Engels he.wrote:En MC Ruffian want daar krijg ik soort van les van op mijn school
Ik ook even kort. Moet wel aardige gozer zijn. Hij is wel klein joh!wrote:Tronica
wrote:Ran-D
Adaro
Frequencerz
Nosferatu
Amada