Mc Dv8 op Fusion of Sound Tour in Cherrymoon. Heel kort praatje gehad in de discotheek zelf, aardige gast en hij had ook een aardige borrel op.

Hij kwam na het feest naar ons toe toen we stonden te wachten op onze taxi, zat hij te brabbelen dat we veilig naar huis moesten gaan en als onze taxi niet kwam konden we hem bellen voor een lift, zijn nummer was 112 zei hij
Had overigens nog heel veel meer artiesten kunnen spreken daar, (Zany/Titan/B-Front/Freqs/Dozer) het was enorm leeg, en de artiesten stonden overal maar ik had er niet echt behoefte aan omdat ze al continu aangesproken werden.
Wietse van de Psyko Punkz op Bassleader voor de wc's. Absolute held! Ik moet erbij zeggen dat ik daar niet bepaald nuchter was en dus een compleet groot lulverhaal heb lopen opgehangen tegen hem.

Het leuke was dat hij gewoon maar geduld bleef hebben met mij en super vriendelijk bleef.

Ben toen nog ff losgegaan met hem op muziek die van de Classics stage kwam in de loophal.

Uit eindelijk wilde ik per se met hem op de foto ook al had ik geen camera bij.. Dus na 5 minuten zoeken naar een camera kwamen er toevallig vriendinnen uit de wc, als nog dat fotootje kunnen fixen die tot nu toe nog steeds niet terecht is.

En dan laatst Jack of Sound op Intents tijdens de Donkeys, dus hem meteen ff complimentje gegeven voor zijn Donkeys mash up natuurlijk. Verder hem nog een tipje van de sluier laten oplichten over zijn set op Defqon, gaat wel dik worden.

Heb hem belooft om daar aanwezig te zijn in de Purple als de tt beetje goed valt. Maar ik was snel klaar met praten, de set van de Donkeys was toen te vet om te ouwe hoeren.

Aardige kerel anyways.