Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 15:01 

Artiest

Ja als bekend persoon/artiest ben je al snel arrogant als je even iets anders doet dan met lui praten, logisch dat je zo overkomt.
Maar begrijpbaar ook dat een artiest op een bepaald punt gewoon zegt nee, geen tijd of zin. Vind ik althans.
Heb nog nooit iemand ontmoet/gesproken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 15:18 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Ja als bekend persoon/artiest ben je al snel arrogant als je even iets anders doet dan met lui praten, logisch dat je zo overkomt.
Maar begrijpbaar ook dat een artiest op een bepaald punt gewoon zegt nee, geen tijd of zin. Vind ik althans.

Haha ik zag DJ Thera op Hardbass maar ik sprak hem niet aan. Ik had hier op HT gepost dat ik hem gezien had, toen reageerde hij dat we de volgende x maar ff moesten meeten. Zo kan het dus ook :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 15:20 

Hardtraxx Veteran

helemaal met je eens, en ik geef ze groot gelijk dat ze daar af en toe geen zin in hebben. maar dat is iets anders dan uit de hoogte doen als iemand niet eens iets van je vraagt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 16:00 

Artiest

pecola-tje schreef:

helemaal met je eens, en ik geef ze groot gelijk dat ze daar af en toe geen zin in hebben. maar dat is iets anders dan uit de hoogte doen als iemand niet eens iets van je vraagt ;)

Vergeet het bijv niet. Dat voor jouw mss al 40 andere geweest zijn. De artiest wilt bijv dan eindelijk rustig naar huis, en bij de uitgang staan dr weer 30. Dan kan k me voorstellen dat je zegt.. *zucht*
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 16:03 

Hardtraxx Veteran

Precies, kan me best voorstellen dat je geen zin hebt om te praten met mensen die je totaal niet kent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 17:15 

Hardtraxx Veteran

hij kwam van het VIP-deck af, ik ging naar de wc. hij kijkt achterom en botst daardoor tegen mij aan..ik zie dat hij het is dus ik lach gewoon naar hem en loop verder richting wc's, komt ie achter mij aan: 'doe normaal, weet je wel wie ik ben?!'
dat is toch heel wat anders dan wat jullie bedoelen ;)
als het in zo'n situatie is als jullie zeggen geef ik ze groot gelijk,zou ik waarschijnlijk hetzelfde doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 21:23 

Hardtraxxer

Ik heb een keer met B-front gesproken, heel even op Rebirth en sta er ook mee op de foto.
En later op de avond kwamen Psyko Punkz even losgaan bij ons en ik stond me ogen uit te kijken:P En op dat moment sloeg Wietse een arm om me heen en schudde me even wakker haha.
Een vriend van me vroeg nog aan hun hoe ze het vonden om op Freaky Tuesday te draaien, een door ons georganiseerd feest met carnaval in ons eigen dorp op het kerkplein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 22:16 

Hardtraxx Veteran

Sta met Zany en Ran-D (Tegelijk), Crypsis en met Frank van Deepack op de foto
Zany, Ran-D en Crypsis was tijdens Inception en Frank tijdens Intents
Met frank ook nog gesproken met Nando en Tommetjeh, hele aardige gozer :)
Ook stonden de Stereotunerz erbij maar niet mee gesproken, wel 1 van de op de foto maar niet met :lol:

En over Wildstylez, bij Intents liep een bekende van me naar hem toe met als openingszin 'Heb je nog pillen gekocht vandaag' en WS moest wel lachen en heeft gewoon praatje met hem staan maken, paar min, daarna liep tie wel weg haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 22:38 

Hardtraxx Addict

Tot nu toe het beste met Renee "Digital punk" en met Ben Jansen "Chain Reaction" kunnen praten! wat een top gasten!
Met Bob niet echt een gesprek gehad aangezien hij zelf stond te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 22:42 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Een hoop gisteren.

Om te beginnen Coone, erg aardige knul! Heb ooit wel eens ergens gelezen dat ie arrogant was ofzo, gelul iig.

Coone en arrogant?:P Kan ik me niet voorstellen die gast is daar veels te normaal voor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 23:01 

Hardtraxx Veteran

Mc Dv8 op Fusion of Sound Tour in Cherrymoon. Heel kort praatje gehad in de discotheek zelf, aardige gast en hij had ook een aardige borrel op. :P Hij kwam na het feest naar ons toe toen we stonden te wachten op onze taxi, zat hij te brabbelen dat we veilig naar huis moesten gaan en als onze taxi niet kwam konden we hem bellen voor een lift, zijn nummer was 112 zei hij :lol:
Had overigens nog heel veel meer artiesten kunnen spreken daar, (Zany/Titan/B-Front/Freqs/Dozer) het was enorm leeg, en de artiesten stonden overal maar ik had er niet echt behoefte aan omdat ze al continu aangesproken werden.

Wietse van de Psyko Punkz op Bassleader voor de wc's. Absolute held! Ik moet erbij zeggen dat ik daar niet bepaald nuchter was en dus een compleet groot lulverhaal heb lopen opgehangen tegen hem. :lol: Het leuke was dat hij gewoon maar geduld bleef hebben met mij en super vriendelijk bleef. :) Ben toen nog ff losgegaan met hem op muziek die van de Classics stage kwam in de loophal. :P Uit eindelijk wilde ik per se met hem op de foto ook al had ik geen camera bij.. Dus na 5 minuten zoeken naar een camera kwamen er toevallig vriendinnen uit de wc, als nog dat fotootje kunnen fixen die tot nu toe nog steeds niet terecht is. xd

En dan laatst Jack of Sound op Intents tijdens de Donkeys, dus hem meteen ff complimentje gegeven voor zijn Donkeys mash up natuurlijk. Verder hem nog een tipje van de sluier laten oplichten over zijn set op Defqon, gaat wel dik worden. :D Heb hem belooft om daar aanwezig te zijn in de Purple als de tt beetje goed valt. Maar ik was snel klaar met praten, de set van de Donkeys was toen te vet om te ouwe hoeren. :P Aardige kerel anyways.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 23:54 

Hardtraxx Elite

Mystic Dummy schreef:
De enige die me slecht bevallen is, is die van de alpha² met dat lange haar, stond bij inqontrol bij de gewone ingang een beetje kapsones te hebben :thumbdown:

Haha zo arrogant kwam ie niet op mij over hoor.. Op qlimax was ik aardig de weg kwijt en zei ik tegen hem: hee jij bent toch die van A², respect man! En hij reageerde daar niet arrogant op, terwijl dat toen best had gemogen haha.. Bij Scantraxx SWAT in Outland stond ik buiten en zag ik hem lopen.. Ik riep: Hé, Timmermans! En toen zwaaide die ook heel vriendelijk.. Geen arrogantie in mijn ogen dus. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 11:07 

Donateur

Die gozer met dat lange haar van A2 is een prima kerel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 11:49 

Hardtraxx Elite

Ach als je bij ons in het dorp een keer niet zwaai naar iemand ben je ook al arrogant, tis maarn et hoe je er naar kijkt joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 12:21 

Hardtraxxer

MC tha watcher ff mee staan praten op emporium aardige kerel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 23:21 

Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:
dawasiknie schreef:
Een hoop gisteren.

Om te beginnen Coone, erg aardige knul! Heb ooit wel eens ergens gelezen dat ie arrogant was ofzo, gelul iig.

Coone en arrogant?:P Kan ik me niet voorstellen die gast is daar veels te normaal voor :)

Inderdaad erg relaxte kerel :) Zijn broer ook trouwens maar das weer off topic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 13:21 

Donateur

Zaterdag nog staan te hakkuh met Chain Reaction xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 14:53 

Hardtraxx Veteran

Headhunterz tijdens afgelopen Knockout, ik wenste hem succes.. hij dankte en liep snel weg xd
Oja, Ophidian nog gezien toen ik backstage was bij Reng Deng Deng :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 15:28 

Hardtraxxer

Op Fusion Of Sound Tour in Cherrymoon met Chris Oberman (Jack Of Sound) gepraat nadat ik en m'n maat twee uur lang volledig los gingen op z'n set :P Superrelaxte kerel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 19:47 

Hardtraxx Beheerder

dj korsakoff
paul elstak
headhunterz

:D allemaal @ club in de buurt
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:10 

Hardtraxx Veteran

Na Defqon kan Crypsis en The Vision ook aan me lijstje worden toegevoegd. Echter een gesprek van niets, je kon elkaar onmogelijk verstaan toen, en had geen zin in lullen op dat moment. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:57 

Hardtraxxer

ben wietse amersfoort tegen gekomen op de afterparty van defqon...
behoorlijk van de kaart :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 10:43 

Hardtraxxer

Titan gesproken 's middags op Defqon, gezegd dat ik erg uitkeek naar zijn set. En dan vooral na die lovende verhalen over zijn optreden vorig jaar in de purple, waar ik helaas niet bij was. Hij zei dat dat helemaal goed zou komen.

Helaas ging het niet helemaal volgens plan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 11:56 

Donateur

Spreek Titan best veel op feesten. Draaide altijd in een kroeg in Noordwijk op de vakantie hardstylefeestjes. Erg toffe gozer, zowel respect voor hem persoonlijk en als artiest :)

Verder met best veel artiesten gesproken.. Kan er geen voorstellen waar ik nog niet mee heb gesproken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 12:01 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:

Verder met best veel artiesten gesproken.. Kan er geen voorstellen waar ik nog niet mee heb gesproken xd

Ukrainian Hardstylerz
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen