Haha, ik ga zelf niet naar XQ maar ik ben wel benieuwd hoe jullie verkleed gaan naar XQ!
Brand los,
Brand los,
Bavariawrote:Oranje shirt en een Bavaria Leeuwenhose!! En natuurlijk een zwart scantraxx zweetbandje..
Zou maar uitkijken.. Je zit in de Heineken Music Hall.. Ik weet niet of ze daar moeilijk over doen als er Bavaria op staat (dat hadden sommigen op het EK of WK toen ook haha)! Is zonde als het uitmoet..wrote:Oranje shirt en een Bavaria Leeuwenhose!! En natuurlijk een zwart scantraxx zweetbandje..
Dan plak ik er wel een Q-dance of Q-Base sticker overheenwrote:Zou maar uitkijken.. Je zit in de Heineken Music Hall.. Ik weet niet of ze daar moeilijk over doen als er Bavaria op staat (dat hadden sommigen op het EK of WK toen ook haha)! Is zonde als het uitmoet..wrote:Oranje shirt en een Bavaria Leeuwenhose!! En natuurlijk een zwart scantraxx zweetbandje..
Maar het zal wel niet.
Die doe ik ook aan!!!!wrote:Oranje shirt en een Bavaria Leeuwenhose!! En natuurlijk een zwart scantraxx zweetbandje..
Voor mij ook niet. Denk dan toch m'n zwarte NC shirtje.. staan toch ook nog oranje letters op.wrote:Geen dresscode voor mij
Haha omg kan je lezen :')wrote:Ik trek me nederlands elftal shirt en broekje aan en ik doe me klompen aan.
gelukkig heb ik zelf de TT en die info op hardtraxx gezet en blijf ik thuis. :')wrote:Haha omg kan je lezen :')wrote:Ik trek me nederlands elftal shirt en broekje aan en ik doe me klompen aan.
ik ga met me nederlands elftal shirtje en broekje achter de comp zitten.wrote:waarom post je dan
HAHAHAHA ik zie het je nog echt doen ook m8wrote:ik ga met me nederlands elftal shirtje en broekje achter de comp zitten.wrote:waarom post je dan![]()
wanneer ga je eigenlijk weg rick?