hahaha XD
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ja met feyenoord shirt, korte broek en op klompen weet je zeker dat je weg gekicked word.
Met een Feyenoord shirt verdien je ook gekicked te wordenwrote:Ja met feyenoord shirt, korte broek en op klompen weet je zeker dat je weg gekicked word.
en hard ook.wrote:Met een Feyenoord shirt verdien je ook gekicked te wordenwrote:Ja met feyenoord shirt, korte broek en op klompen weet je zeker dat je weg gekicked word.![]()
Als jullie een mafkees zien met een FC Knudde shirt met een beetje verkleuring ben ik dat
. Spreek me aan zou ik zeggen!
Haha ga ik zeker doen, ik loop buiten met mn Scantraxx hoody en binnen komt het oranje tevoorschijn 
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
En een rabobank wielrenshirt ben ik, heb toch niet mn oranje broek aangetrokken.. zat niet fijn
Nee zo'n broek is ook totaal niet gemaakt om mee te feestenwrote:En een rabobank wielrenshirt ben ik, heb toch niet mn oranje broek aangetrokken.. zat niet fijn
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Haha nee dat was niet een 'rabo' oranje broek, maar gewoon een oranje spijkerbroek.. maar die zat nog kutwrote:Nee zo'n broek is ook totaal niet gemaakt om mee te feestenwrote:En een rabobank wielrenshirt ben ik, heb toch niet mn oranje broek aangetrokken.. zat niet fijn. Dat is 1 groot kussen om ervoor te zorgen dat je geen zadelpijn hebt
.
ik had die bavarialeeuwenhose aan met een muts op 
Zo, Ruffian had er zin in hahahaha 
Was idd warm:p maar ik deed die oorflappen omhoog. Dan was t beetje frisse lucht:p
ahahah
ik had Nederlands elftal shirt + mijn gezicht geschminkt
ik had Nederlands elftal shirt + mijn gezicht geschminkt
-
JHardtraxxer
- 205 posts member since 2009
- last seen Oct 2012
ik had alleen een oranje hawaii ding
wel respect voor sommige kostuums