1. Fusion
2. Alpha2 / Tillt
3. Avio / Mynthica
2. Alpha2 / Tillt
3. Avio / Mynthica
Viel me ook al op, en ik erger er me nu nog meer aan dan toenwrote:Wtf. op 1 of andere manier denk ik dat je aan het ''meelopen'' bent met veel andere... aangezien je 3 maandjes geleden nog vol mainstream gek was. Vind dat een beetje opvallend.wrote:1. AVIO
2. FUSION
3. THERACORDS
Ach hij is vast niet de enige.. Er zijn wel meer van die mensen die denken van 'Ik doe maar mee want dan hoor ik erbij'wrote:Doet ie ookwrote:Wtf. op 1 of andere manier denk ik dat je aan het ''meelopen'' bent met veel andere... aangezien je 3 maandjes geleden nog vol mainstream gek was. Vind dat een beetje opvallend.wrote:1. AVIO
2. FUSION
3. THERACORDS
+1wrote:Italian Hardstyle.. niet veel releases, maar bijna allemaal geweldige releases
Dat label heeft nog niet eens een releasewrote:Anders namelijk: Digital Age
Maakt niet uit, het idee achter het label vind ik geweldig, en ze hebben ook al geweldige releases klaar liggenwrote:Dat label heeft nog niet eens een releasewrote:Anders namelijk: Digital Age
het idee achter het label? Muziek uitbrengen?wrote:Maakt niet uit, het idee achter het label vind ik geweldig, en ze hebben ook al geweldige releases klaar liggenwrote:Dat label heeft nog niet eens een releasewrote:Anders namelijk: Digital Age
wrote:Op het moment:
1. TiLLT + Sublabels
2. Fusion
3. Sys-X