Activa 
.01 Theracords/TherabyteAnders, namelijk....
.02 Kiddfectious
.03 iHDS
.01 Theracords/TherabyteAnders, namelijk....
Ligt aan m'n humeurwrote:wrote:Ik heb geen favoriet label, 't gaat me om de muziek.![]()
Welk label levert over het algemeen of het vaakst de muziek die je leukst vindt? Dat is dan je favoriete label
Mee eens, ookal kan ik niet meepraten over 2002-2005 ongeveer, ken daar nou niet echt veel tracks van. Scantraxx was inderdaad prima 2006-2008, laatste tijd wat minder maar het word zo langzamerhand wat beter. Theracords is leuk en origineel!wrote:Op dit moment: Fusion
Het is dat Saifam sinds 2009 minder is geworden anders was dat met afstand mijn favoriet geweest. De tracks uit 2002-2008 zijn bijna allemaal geniaal en klassiekers.
Scantraxx uit 2006-2008 verdient ook een vermelding.
Theracords staat bij de opties hoorwrote:.01 Theracords/TherabyteAnders, namelijk....
.02 Kiddfectious
.03 iHDS
Luna en Kold Konexion niet vergeten hewrote:Fusion & Minus = More een gedeelde 1e plek.. ik kan echt niet kiezen tussen die 2!
Sowieso is Fusion dit jaar echt ZIEK bezig, maar Minus is More heeft weer een Crypsis en een Chain Reaction die de pannen van het dak blazen.
Op nummer 2 zet ik Theracords en de 3e plek mag AVIO hebben.
volgens mij bedoelt hij juist te zeggen dat Crypsis en Chain Reaction voor hem de belangrijkste zijn daarwrote:Luna en Kold Konexion niet vergeten hewrote:Fusion & Minus = More een gedeelde 1e plek.. ik kan echt niet kiezen tussen die 2!
Sowieso is Fusion dit jaar echt ZIEK bezig, maar Minus is More heeft weer een Crypsis en een Chain Reaction die de pannen van het dak blazen.
Je slaat de spijker op se kopwrote:volgens mij bedoelt hij juist te zeggen dat Crypsis en Chain Reaction voor hem de belangrijkste zijn daarwrote:Luna en Kold Konexion niet vergeten hewrote:Fusion & Minus = More een gedeelde 1e plek.. ik kan echt niet kiezen tussen die 2!
Wtf. op 1 of andere manier denk ik dat je aan het ''meelopen'' bent met veel andere... aangezien je 3 maandjes geleden nog vol mainstream gek was. Vind dat een beetje opvallend.wrote:1. AVIO
2. FUSION
3. THERACORDS
wrote:Wtf. op 1 of andere manier denk ik dat je aan het ''meelopen'' bent met veel andere... aangezien je 3 maandjes geleden nog vol mainstream gek was. Vind dat een beetje opvallend.wrote:1. AVIO
2. FUSION
3. THERACORDS
Haha, snap je niet, ik heb het over Hardstylert Ambassadeur.wrote:-plaatje-wrote:Wtf. op 1 of andere manier denk ik dat je aan het ''meelopen'' bent met veel andere... aangezien je 3 maandjes geleden nog vol mainstream gek was. Vind dat een beetje opvallend.wrote:1. AVIO
2. FUSION
3. THERACORDS
Wat klopt hier niet?
Doet ie ookwrote:Wtf. op 1 of andere manier denk ik dat je aan het ''meelopen'' bent met veel andere... aangezien je 3 maandjes geleden nog vol mainstream gek was. Vind dat een beetje opvallend.wrote:1. AVIO
2. FUSION
3. THERACORDS
Dat verklaart een hoopwrote:Doet ie ookwrote:Wtf. op 1 of andere manier denk ik dat je aan het ''meelopen'' bent met veel andere... aangezien je 3 maandjes geleden nog vol mainstream gek was. Vind dat een beetje opvallend.wrote:1. AVIO
2. FUSION
3. THERACORDS