Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

KIES!

Mens-vis
56
82%
Vis-mens
12
18%

Total votes: 68

Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Geïnspireerd door Family Guy (en de opmerking uit het 'andere' topic), eeuwenoude dilemmas! Zowel bekende als onbekende, maar altijd echt dilemmas ;)

Ronde 6
Geen uitgebreid verhaal dit keer. Je mag er 1 hebben. Je moet er 1 kiezen. KIES!
Image

Mens-vis is bovenste helft mens, onderste helft vis, vis-mens is bovenste helft vis, onderste helft mens.

Ronde 1
Zicht (80%) vs Gehoor (20%)

Ronde 2
Nemen (79%) vs Genomen worden (7%) vs Treintje (14%)

Ronde 3
Kont (53%) vs Borsten (47%)

Ronde 4 (Abortus
Voor (63%) vs Voor met voorwaarden (33%) vs Tegen (4%)

Ronde 5
Ninja's (54%) vs Piraten (46%)
Last edited by Steffnov on 16 Dec 2011 00:49, edited 17 times in total.
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Ondanks de liefde voor hardcore zou ik toch liever zicht willen behouden, blind zijn lijkt me toch zoiets ernstigs...
denk dat ik liever dood was geweest eigenlijk, is ook echt moeilijk om te leven zonder gehoor!
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Heb hier zelf echt heel veel over nagedacht maar kwam nooit tot een keuze. Muziek is echt mijn leven en ik zou doodongelukkig worden zonder maar mijn zicht, tsja dat is toch wel heel erg belanrijk. Denk dat ik uiteindelijk toch voor mijn zicht zou kiezen. Wel heel lastig dit.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Mr Lellebel wrote:Heb hier zelf echt heel veel over nagedacht maar kwam nooit tot een keuze. Muziek is echt mijn leven en ik zou doodongelukkig worden zonder maar mijn zicht, tsja dat is toch wel heel erg belanrijk. Denk dat ik uiteindelijk toch voor mijn zicht zou kiezen. Wel heel lastig dit.
hardcoresjors wrote:Ondanks de liefde voor hardcore zou ik toch liever zicht willen behouden, blind zijn lijkt me toch zoiets ernstigs...
denk dat ik liever dood was geweest eigenlijk, is ook echt moeilijk om te leven zonder gehoor!
Tja, daarvoor is het een dilemma he ;) die zijn nooit makkelijk, en daarom ook zo heerlijk discussieerbaar. Het is de bedoeling dat het je toch een beetje laat denken, hoewel er ook minder serieuze dilemmas gaan komen ;)
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Zicht, kan je toch een net iets beter mee functioneren denk ik zelf. Zowel niet meer kunnen zien als niet meer kunnen horen lijkt me verschrikkelijk.
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Ik kies ook voor het behouden van mn zicht.. Die Bass voel je toch wel xd
T
Ik kies voor het behouden van me gehoor, was laatst op tv een of andere dude die blind was en kon gewoon alles doen.
Doormiddel van zelf geluidsgolven maken. Hij kon gewoon fietsen, autorijden echt alles kon die gewoon. Daar zou ik mezelf dan ook in gaan trainen wanneer ik blind word. :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 12 days ago
Niks meer kunnen horen lijkt me echt een hel. Doe dan maar blind.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Ik kies voor de dood. Tenzij ik 70+, dan maakt het me niet zoveel meer uit.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Jeff3rd wrote:Ik kies ook voor het behouden van mn zicht.. Die Bass voel je toch wel xd
Tenzij je zo doof bent dat je zelfs "trildoof" bent. Ja dat kan :P

Ik kies overigens ook voor zicht. Als ik niks meer zou kunnen zien met de ervaringen die ik heb, dan liever dood.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Zicht, die pitchkicks kun je toch niet zien. :P
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Zicht :) heb ik nodig voor mijn toekomst , gehoor niet zo
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Zicht, niemand kan zich toch een zomer voorstellen zonder mooie vrouwtjes in mini-rokjes?
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Jurheinen wrote:Zicht, niemand kan zich toch een zomer voorstellen zonder mooie vrouwtjes in mini-rokjes?
Dat :cry:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Uhm ik behoed liever mijn zicht. Wanneer dit het geval is ben je een stuk mobieler.
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
sowieso zicht.., maarja... als ze over je lullen dan hoor je dat weer niet xd toch een listig dilemma. toch ga ik voor zicht!
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Dan kies ik voor zicht. Vind zien belangrijker dan horen. Met alleen gehoor kun je minder dan met alleen zicht.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
doe maar zicht. "Praten" kan je nog steeds via gebarentaal. Praten tegen iemand die je niet ziet lijkt me enorm raar :x
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Pff, in eerste instantie zou ik zeggen gehoor. Maar dat is een eerste ingeving waar ik nu een beetje aan twijfel.. Heel lastig dit! Zal er een nachtje over slapen :)
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
STAN- wrote:Pff, in eerste instantie zou ik zeggen gehoor. Maar dat is een eerste ingeving waar ik nu een beetje aan twijfel.. Heel lastig dit! Zal er een nachtje over slapen :)
In het intro zegt steffnov dat je 1 minuut de tijd hebt om te kiezen anders worden ze beide onschadelijk! :D
Dus je moet eigenlijk meteen een keuze nemen!
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
In dat geval ga ik toch voor mn gehoor. Het zal je verbazen wat blinde mensen toch via geluid kunnen 'zien', terwijl je met je ogen gewoon niet kan horen.
G
Zicht. Een wereld zonder te kunnen zien lijkt me verschrikkelijk.
Geluid zou ik nog wel zonder kunnen denk ik, het is verschrikkelijk lastig, maar het is zoveel makkelijker als zonder zicht.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Dit is wel een makkelijke.
Zicht wil ik absoluut behouden.
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Zicht
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014