Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende

KIES!
Mens-vis 82%  82%  [ 56 ]
Vis-mens 18%  18%  [ 12 ]
Totaal aantal stemmen : 68
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geïnspireerd door Family Guy (en de opmerking uit het 'andere' topic), eeuwenoude dilemmas! Zowel bekende als onbekende, maar altijd echt dilemmas ;)

Ronde 6
Geen uitgebreid verhaal dit keer. Je mag er 1 hebben. Je moet er 1 kiezen. KIES!
Afbeelding

Mens-vis is bovenste helft mens, onderste helft vis, vis-mens is bovenste helft vis, onderste helft mens.

Ronde 1
Zicht (80%) vs Gehoor (20%)

Ronde 2
Nemen (79%) vs Genomen worden (7%) vs Treintje (14%)

Ronde 3
Kont (53%) vs Borsten (47%)

Ronde 4 (Abortus
Voor (63%) vs Voor met voorwaarden (33%) vs Tegen (4%)

Ronde 5
Ninja's (54%) vs Piraten (46%)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks de liefde voor hardcore zou ik toch liever zicht willen behouden, blind zijn lijkt me toch zoiets ernstigs...
denk dat ik liever dood was geweest eigenlijk, is ook echt moeilijk om te leven zonder gehoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hier zelf echt heel veel over nagedacht maar kwam nooit tot een keuze. Muziek is echt mijn leven en ik zou doodongelukkig worden zonder maar mijn zicht, tsja dat is toch wel heel erg belanrijk. Denk dat ik uiteindelijk toch voor mijn zicht zou kiezen. Wel heel lastig dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Heb hier zelf echt heel veel over nagedacht maar kwam nooit tot een keuze. Muziek is echt mijn leven en ik zou doodongelukkig worden zonder maar mijn zicht, tsja dat is toch wel heel erg belanrijk. Denk dat ik uiteindelijk toch voor mijn zicht zou kiezen. Wel heel lastig dit.


hardcoresjors schreef:
Ondanks de liefde voor hardcore zou ik toch liever zicht willen behouden, blind zijn lijkt me toch zoiets ernstigs...
denk dat ik liever dood was geweest eigenlijk, is ook echt moeilijk om te leven zonder gehoor!

Tja, daarvoor is het een dilemma he ;) die zijn nooit makkelijk, en daarom ook zo heerlijk discussieerbaar. Het is de bedoeling dat het je toch een beetje laat denken, hoewel er ook minder serieuze dilemmas gaan komen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zicht, kan je toch een net iets beter mee functioneren denk ik zelf. Zowel niet meer kunnen zien als niet meer kunnen horen lijkt me verschrikkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 18:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik kies ook voor het behouden van mn zicht.. Die Bass voel je toch wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 19:19 
 

Ik kies voor het behouden van me gehoor, was laatst op tv een of andere dude die blind was en kon gewoon alles doen.
Doormiddel van zelf geluidsgolven maken. Hij kon gewoon fietsen, autorijden echt alles kon die gewoon. Daar zou ik mezelf dan ook in gaan trainen wanneer ik blind word. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 19:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Niks meer kunnen horen lijkt me echt een hel. Doe dan maar blind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kies voor de dood. Tenzij ik 70+, dan maakt het me niet zoveel meer uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 19:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Ik kies ook voor het behouden van mn zicht.. Die Bass voel je toch wel xd

Tenzij je zo doof bent dat je zelfs "trildoof" bent. Ja dat kan :P

Ik kies overigens ook voor zicht. Als ik niks meer zou kunnen zien met de ervaringen die ik heb, dan liever dood.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 19:35 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zicht, die pitchkicks kun je toch niet zien. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

Zicht :) heb ik nodig voor mijn toekomst , gehoor niet zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 20:19 
 
Hardtraxx Veteran

Zicht, niemand kan zich toch een zomer voorstellen zonder mooie vrouwtjes in mini-rokjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Zicht, niemand kan zich toch een zomer voorstellen zonder mooie vrouwtjes in mini-rokjes?


Dat :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uhm ik behoed liever mijn zicht. Wanneer dit het geval is ben je een stuk mobieler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sowieso zicht.., maarja... als ze over je lullen dan hoor je dat weer niet xd toch een listig dilemma. toch ga ik voor zicht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan kies ik voor zicht. Vind zien belangrijker dan horen. Met alleen gehoor kun je minder dan met alleen zicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

doe maar zicht. "Praten" kan je nog steeds via gebarentaal. Praten tegen iemand die je niet ziet lijkt me enorm raar :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff, in eerste instantie zou ik zeggen gehoor. Maar dat is een eerste ingeving waar ik nu een beetje aan twijfel.. Heel lastig dit! Zal er een nachtje over slapen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Pff, in eerste instantie zou ik zeggen gehoor. Maar dat is een eerste ingeving waar ik nu een beetje aan twijfel.. Heel lastig dit! Zal er een nachtje over slapen :)


In het intro zegt steffnov dat je 1 minuut de tijd hebt om te kiezen anders worden ze beide onschadelijk! :D
Dus je moet eigenlijk meteen een keuze nemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In dat geval ga ik toch voor mn gehoor. Het zal je verbazen wat blinde mensen toch via geluid kunnen 'zien', terwijl je met je ogen gewoon niet kan horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 22:08 
 

Zicht. Een wereld zonder te kunnen zien lijkt me verschrikkelijk.
Geluid zou ik nog wel zonder kunnen denk ik, het is verschrikkelijk lastig, maar het is zoveel makkelijker als zonder zicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is wel een makkelijke.
Zicht wil ik absoluut behouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zicht
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 22:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Zicht
1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic