Jup
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Abyss & Judge?
-
S
Judge = Justin Prime = housewrote:Abyss & Judge?
als het in datzelfde hardtrance stijltje is dan ben ik idd ook benieuwdwrote:In dat geval hoop ik op wat nieuwe Dimavi tracks.wrote:Chris One is volgens mij ook bezig met een ander genre, aangezien hij een tijdje terug een dj zocht die dat dan zou vertegenwoordigen (beetje a la S1ngular) maar daar heb ik ook nog niks van gehoord.
niemand?wrote:Vroeg ik mij ook af.wrote:Re-volt? Al driekwart jaar niks meer gepost op zn facebook...
en Acid Bunny?
-
IHardtraxxer
- 438 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Zit niks achter hoorwrote:Sub Sonik.
Wat voor vreselijke dingen heeft deze jongen in zijn jeugd wel niet meegemaakt? Al die haat en negatieve energie in zijn liedjes.
Maak je maar geen zorgen
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Waarom dan titels als:wrote:Zit niks achter hoorwrote:Sub Sonik.
Wat voor vreselijke dingen heeft deze jongen in zijn jeugd wel niet meegemaakt? Al die haat en negatieve energie in zijn liedjes.
Maak je maar geen zorgen
Go Fuck Yourself
Look At Me Now
Fuck Y'all If You Doubt Me
Ook de lyrics in die tracks klinken alsof je een of ander statement wil maken richting mensen
Ik neem aan dat jij het bent, dus vandaar de vraag
-
IHardtraxxer
- 438 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Het is puur toeval, veel samples haal ik van internet.wrote:Waarom dan titels als:wrote:Zit niks achter hoorwrote:Sub Sonik.
Maak je maar geen zorgen
Go Fuck Yourself
Look At Me Now
Fuck Y'all If You Doubt Me
Ook de lyrics in die tracks klinken alsof je een of ander statement wil maken richting mensen![]()
Ik neem aan dat jij het bent, dus vandaar de vraag
Ben nu bezig met Outbreak met zelf vocals maken
Haha ik moest m'n beeldscherm schoonmakenwrote:Sub Sonik.
-
SHardtraxx Newbie
- 45 posts member since 2013
- last seen Jul 2016
Zie dat The Anarchist ook bezig is met Bigroom
https://soundcloud.com/official_nylo
https://soundcloud.com/official_nylo
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 4 hours ago
Is Act Of Rage met iets nieuws bezig iemand die het weet of heeft Tha Playah het te druk?
Shockerz?
Shockerz?
-
S
Kerel zit ook nog gewoon op de uni?wrote:Is Act Of Rage met iets nieuws bezig iemand die het weet of heeft Tha Playah het te druk?
Shockerz?
mede het probleem dat ik nog niet door breek, te druk met school.
Hierbij beweer je dat Tha Playah AoR zijn platen maaktwrote:Is Act Of Rage met iets nieuws bezig iemand die het weet of heeft Tha Playah het te druk?
Shockerz?
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 4 hours ago
Heb dat al eerder hier gehoord.wrote:Hierbij beweer je dat Tha Playah AoR zijn platen maaktwrote:Is Act Of Rage met iets nieuws bezig iemand die het weet of heeft Tha Playah het te druk?
Shockerz?(zo ja dan is dit nieuw voor mij) ?
Low Profile? Heb hem/hen 1 of 2 keer in een line up gezien en had die geweldige plaat met Delete maar nu dan?
Heb Alex (50% Low Profile) maandag nog gesproken maar die zijn niet gestopt hoor. Hadden vorige week vrijdag nog een gig, staan nu alleen even nergens geboekt.
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Is ie mee gestopt, weet de precieze reden zo uit mn hoofd niet meer.wrote:Het alfabet afgaan van Alphaverb?
Sorry late reactie, maar dat doen ze zelf ja.wrote:Ah oke, produceren ze ook zelf dan?
Hoe zit het met de laatstgenoemde track?Daarnaast gaf Ran-D ook aan dat hij een 4-track EP af heeft met ’I Am Legion’, ‘Wolfchild’, ‘FCK EDM’ en ‘Firestarter’.