Moet helaas melden dat hij nog steeds Hardstyle maaktwrote:Erik T?
Weet nog toen Erik T - To Rememba uitkwam alle forums helemaal gek werden..
Heeft iemand deze trouwens nog in goede kwaliteit
View on SoundCloud
En ja dit is echt dezelfde
Moet helaas melden dat hij nog steeds Hardstyle maaktwrote:Erik T?
Weet nog toen Erik T - To Rememba uitkwam alle forums helemaal gek werden..
Heeft iemand deze trouwens nog in goede kwaliteit
Ja ik wist dat Blackburn erin zat. Helaas nooit echt een reden gehoord waarom ze geen platen meer maakten. Vette shit!wrote:Drivium = Blackburn. Met het project Drivium zijn ze volgens mij gestopt. Zonde, maakte mooie platen.wrote:Drivium?
Unforeseen, Boys in the Kitchen, Reset & Pan-demic luister ik nog zeer regelmatig.
In dat geval hoop ik op wat nieuwe Dimavi tracks.wrote:Chris One is volgens mij ook bezig met een ander genre, aangezien hij een tijdje terug een dj zocht die dat dan zou vertegenwoordigen (beetje a la S1ngular) maar daar heb ik ook nog niks van gehoord.
Zonde, want die heeft een aantal donders goede platen gemaakt.wrote:Bedrijf waarvoor hij werkte ging failliet, had ie salarisachterstand. Tijdje gestopt met produceren, had ie nog een grotere achterstand qua kwaliteit van de platen en toen is die er denk ik maar mee gekapt.
Mekanikwrote:Zonde, want die heeft een aantal donders goede platen gemaakt.wrote:Bedrijf waarvoor hij werkte ging failliet, had ie salarisachterstand. Tijdje gestopt met produceren, had ie nog een grotere achterstand qua kwaliteit van de platen en toen is die er denk ik maar mee gekapt.
Universe (Parralel mix)wrote:Mekanikwrote:Zonde, want die heeft een aantal donders goede platen gemaakt.wrote:Bedrijf waarvoor hij werkte ging failliet, had ie salarisachterstand. Tijdje gestopt met produceren, had ie nog een grotere achterstand qua kwaliteit van de platen en toen is die er denk ik maar mee gekapt.
Dat was ik helemaal vergeten!wrote:Trainfreak, kom er maar in!
Aah oke! Duidelijkwrote:Haha,
ik heb inderdaad met Arjan in de studio gezeten, hij heeft mij destijds geholpen met technische zaken zoals de mixdown en uitleggen van de Virus Ti2 etc.
Heb ook al een tijd niet veel meer van hem vernomen, maar ik weet dat hij bezig was met een aantal house tracks, wat hij daar nog mee gaat doen weet ik niet!
In de Hardstyle zit hij i.i.g. niet meer, misschien dat hij hier en daar nog een plaatje masterd voor een label, maar buiten dat niks.
wrote:Mekanik
wrote:Nucleic Acid
En zo zijn er nog wel wat. Luisterde een setje van Convexa toen ik die platen weer tegen kwam. Vroeg me dat toen dus af. Echt zo zonde..wrote:Paranormal Activities
Vroeg ik mij ook af.wrote:Re-volt? Al driekwart jaar niks meer gepost op zn facebook...
Pas nog een hoop gratis tracks weg gegevenwrote:Caine? Las dat ie weg was bij Tillt oid maar verder?
1 welgeteld, de rest was daarvoor al eens gratis weggegevenwrote:Pas nog een hoop gratis tracks weg gegevenwrote:Caine? Las dat ie weg was bij Tillt oid maar verder?
Zal wel op zoek zijn/bezig zijn met een label. Tillt lijkt sowieso 'dood' te zijn, van C1 en Solutio hoor je ook bijna niks meer.Just so you guys know, I've been VERY busy behind the scenes on my new tracks, here is a little update on whats coming!
Caine - My Immortal
Goliath - Rockaby (Caine Remix)
Caine & Chimera - Face Us
Chris One & Caine - TBA
Caine - The Night Train
Caine - Prepare for Glory!
Caine - The Axeman
Caine - Blow You To Pieces
Caine - TBA
Caine & Enyqma - Plot Twist
The Strangerz & Caine - Suppression
Exciting!