Is inderdaad al een tijdje geleden. Laatste meen ik Every fucking day & Impact. Mag wel weer met tracks komen zoals Out with a bangwrote:Chain Reaction? Staat natuurlijk nog wel veel geboekt maar ik zie nooit meer nieuwe platen van hem langskomen?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 3 hours ago
Is nog niet af volgens mij.wrote:Hoe zit het met de laatstgenoemde track?Daarnaast gaf Ran-D ook aan dat hij een 4-track EP af heeft met ’I Am Legion’, ‘Wolfchild’, ‘FCK EDM’ en ‘Firestarter’.
Ja en hij heeft nog een plaat met E-Force liggen heb ik begrepen. Hij is vast nog wel bezig met Minus Militia maar een eigen solo plaat is al echt een behoorlijke tijd geleden geloof ikwrote:Is inderdaad al een tijdje geleden. Laatste meen ik Every fucking day & Impact. Mag wel weer met tracks komen zoals Out with a bangwrote:Chain Reaction? Staat natuurlijk nog wel veel geboekt maar ik zie nooit meer nieuwe platen van hem langskomen?
Als hij weer iets zou maken van het niveau Answers, Lellebel, Out With A Bang, en, watdehellikgooihemerbij, The Record Breaking...
The Crazy Ones is volgens mij zijn laatste solo. Toch alweer bijna een jaar geleden.
z'n laatste solo was Barricade, released 31 maart 2014, dus meer dan een jaar geleden inmiddels
laatste plaat van hem was de collab met warface voor megawatt festival op 10 februari
Edit:
Energyzed, waar zijn zij nu mee bezig?
laatste plaat van hem was de collab met warface voor megawatt festival op 10 februari
Edit:
Hebben snel nog een nieuwe release..wrote:z'n laatste solo was Barricade, released 31 maart 2014, dus meer dan een jaar geleden inmiddels![]()
Edit:
Ook best raar eigenlijk. Een jaar lang niets releasen als producer terwijl je deel uitmaakt van een van de populairste acts van dit moment.wrote:z'n laatste solo was Barricade, released 31 maart 2014, dus meer dan een jaar geleden inmiddels![]()
Edit:
Kan me wel voorstellen dat er dan veel druk op je komt te staan om met hitjes te komen.
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Iemand enig idee wat er met Wasted Mind aan de hand is? Hij heeft z'n boekingen op zowel masters en Supersized gecanceld. Hij heeft hier (hoeft natuurlijk niet) niks over verteld verder wat er nou aan de hand is.
Iemand via via enig idee?
Ik gok dat hij ziek is of iets in die richting, heeft namelijk al wel meer boekingen moeten annuleren dan alleen die 2.wrote:Iemand enig idee wat er met Wasted Mind aan de hand is? Hij heeft z'n boekingen op zowel masters en Supersized gecanceld. Hij heeft hier (hoeft natuurlijk niet) niks over verteld verder wat er nou aan de hand is.
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
Wat is hiermee gebeurd: Atmozfears & Bass Modulators - A Hardstyle Halloween ?
Ja dat viel me dus ineens op laatstwrote:Ook best raar eigenlijk. Een jaar lang niets releasen als producer terwijl je deel uitmaakt van een van de populairste acts van dit moment.wrote:z'n laatste solo was Barricade, released 31 maart 2014, dus meer dan een jaar geleden inmiddels![]()
Edit:
Ohja wilde ik ook vragen inderdaad. Harmony ook al toch?wrote:Ik gok dat hij ziek is of iets in die richting, heeft namelijk al wel meer boekingen moeten annuleren dan alleen die 2.wrote:Iemand enig idee wat er met Wasted Mind aan de hand is? Hij heeft z'n boekingen op zowel masters en Supersized gecanceld. Hij heeft hier (hoeft natuurlijk niet) niks over verteld verder wat er nou aan de hand is.
Sinds maart heeft wasted mind niet meer gedraaid, al zn boekingen gecanceld.. om zolang met "prive omstandigheden" te lopen, dan moet er wel iets ernstigs aan de hand zijn lijkt me 
Platen komen van SAIFAM, is net als de rest van de "puppet-DJ's" na die periode weer in de anonimiteit belandt.wrote:Dj Phil Ty?
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Ik meende inderdaad ook dat die platen destijds door het productieteam werd gedaan van Saifam, maar wat is er met dat team gebeurd eigenlijk? Zijn daar namen van bekend o.i.d?wrote:Platen komen van SAIFAM, is net als de rest van de "puppet-DJ's" na die periode weer in de anonimiteit belandt.wrote:Dj Phil Ty?
Volgens mij zowiezo Antonio Donà, Cristiano Giusberti, Fabio Turatti, Luca Antolini DJ, Luca Peruzzi, Mauro Farina, Paolino Nobile, Piero Scognamiglio
Tuneboy en Technoboy waren dus de grootste aanhang hierin
Dan geldt hetzelfde voor Atlantic Wave gok ik dan (saifam muppets)
Tuneboy en Technoboy waren dus de grootste aanhang hierin
Dan geldt hetzelfde voor Atlantic Wave gok ik dan (saifam muppets)
Saifam Publishing is de grootste Italiaanse platenmaatschappij en heeft veel meer platen uitgebracht dan alleen hardstyle. Voor hardstyle artiesten is wel een complete pool gemaakt, met tracks die gemaakt zijn door de SAIFAM groep die wij kennen, de hardstyle divisie. De twee bekendste in die groep waren Technoboy en Tuneboy. Daarnaast zaten er Ivan Carsten en Bruno Power erbij, en nog 4 Italianen (Marcello Caroppo, Matteo Salla, Paolino Nobile en Ricky Nanni) die eigenlijk geen eigen solo carriere hebben opgebouwd. De gehele SAIFAM Publishing Group bestaat nog wel, maar houdt zich tegenwoordig met andere dingen bezig.wrote:Ik meende inderdaad ook dat die platen destijds door het productieteam werd gedaan van Saifam, maar wat is er met dat team gebeurd eigenlijk? Zijn daar namen van bekend o.i.d?wrote:Platen komen van SAIFAM, is net als de rest van de "puppet-DJ's" na die periode weer in de anonimiteit belandt.wrote:Dj Phil Ty?
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Thanks! 
-
B
Inner Heat?
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
Heeft inmiddels ook Intents gecanceled.wrote:Sinds maart heeft wasted mind niet meer gedraaid, al zn boekingen gecanceld.. om zolang met "prive omstandigheden" te lopen, dan moet er wel iets ernstigs aan de hand zijn lijkt me