Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 111  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 14:17 
 
Hardtraxx Veteran

Bever schreef:
Chain Reaction? Staat natuurlijk nog wel veel geboekt maar ik zie nooit meer nieuwe platen van hem langskomen? :cry:

Is inderdaad al een tijdje geleden. Laatste meen ik Every fucking day & Impact. Mag wel weer met tracks komen zoals Out with a bang :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Citaat:
Daarnaast gaf Ran-D ook aan dat hij een 4-track EP af heeft met ’I Am Legion’, ‘Wolfchild’, ‘FCK EDM’ en ‘Firestarter’.

Hoe zit het met de laatstgenoemde track?

Is nog niet af volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Bever schreef:
Chain Reaction? Staat natuurlijk nog wel veel geboekt maar ik zie nooit meer nieuwe platen van hem langskomen? :cry:

Is inderdaad al een tijdje geleden. Laatste meen ik Every fucking day & Impact. Mag wel weer met tracks komen zoals Out with a bang :loving:

Ja en hij heeft nog een plaat met E-Force liggen heb ik begrepen. Hij is vast nog wel bezig met Minus Militia maar een eigen solo plaat is al echt een behoorlijke tijd geleden geloof ik :(
Als hij weer iets zou maken van het niveau Answers, Lellebel, Out With A Bang, en, watdehellikgooihemerbij, The Record Breaking... :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Crazy Ones is volgens mij zijn laatste solo. Toch alweer bijna een jaar geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

z'n laatste solo was Barricade, released 31 maart 2014, dus meer dan een jaar geleden inmiddels :P
laatste plaat van hem was de collab met warface voor megawatt festival op 10 februari

Edit:
Energyzed, waar zijn zij nu mee bezig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 06:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
z'n laatste solo was Barricade, released 31 maart 2014, dus meer dan een jaar geleden inmiddels :P
laatste plaat van hem was de collab met warface voor megawatt festival op 10 februari

Edit:
Energyzed, waar zijn zij nu mee bezig?


Hebben snel nog een nieuwe release.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 07:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
z'n laatste solo was Barricade, released 31 maart 2014, dus meer dan een jaar geleden inmiddels :P
laatste plaat van hem was de collab met warface voor megawatt festival op 10 februari

Edit:
Energyzed, waar zijn zij nu mee bezig?

Ook best raar eigenlijk. Een jaar lang niets releasen als producer terwijl je deel uitmaakt van een van de populairste acts van dit moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 09:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan me wel voorstellen dat er dan veel druk op je komt te staan om met hitjes te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 12:58 
 
Hardtraxx Addict

Iemand enig idee wat er met Wasted Mind aan de hand is? Hij heeft z'n boekingen op zowel masters en Supersized gecanceld. Hij heeft hier (hoeft natuurlijk niet) niks over verteld verder wat er nou aan de hand is.

Iemand via via enig idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M Unic schreef:
Iemand enig idee wat er met Wasted Mind aan de hand is? Hij heeft z'n boekingen op zowel masters en Supersized gecanceld. Hij heeft hier (hoeft natuurlijk niet) niks over verteld verder wat er nou aan de hand is.

Iemand via via enig idee?


Ik gok dat hij ziek is of iets in die richting, heeft namelijk al wel meer boekingen moeten annuleren dan alleen die 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 14:58 
 
Hardtraxx Crew

Wat is hiermee gebeurd: http://www.hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/atmozfears-bass-modulators-a-hardstyle-haloween-t46992.html ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Distinctive schreef:
z'n laatste solo was Barricade, released 31 maart 2014, dus meer dan een jaar geleden inmiddels :P
laatste plaat van hem was de collab met warface voor megawatt festival op 10 februari

Edit:
Energyzed, waar zijn zij nu mee bezig?

Ook best raar eigenlijk. Een jaar lang niets releasen als producer terwijl je deel uitmaakt van een van de populairste acts van dit moment.

Ja dat viel me dus ineens op laatst :P hoop dat ie weer met nieuwe dingen gaat komen, ik hou erg van zijn platen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 16:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
M Unic schreef:
Iemand enig idee wat er met Wasted Mind aan de hand is? Hij heeft z'n boekingen op zowel masters en Supersized gecanceld. Hij heeft hier (hoeft natuurlijk niet) niks over verteld verder wat er nou aan de hand is.

Iemand via via enig idee?


Ik gok dat hij ziek is of iets in die richting, heeft namelijk al wel meer boekingen moeten annuleren dan alleen die 2.

Ohja wilde ik ook vragen inderdaad. Harmony ook al toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds maart heeft wasted mind niet meer gedraaid, al zn boekingen gecanceld.. om zolang met "prive omstandigheden" te lopen, dan moet er wel iets ernstigs aan de hand zijn lijkt me :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat is er gebeurd met BeHa?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2015 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft zijn account verwijderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Phil Ty?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Dj Phil Ty?


Platen komen van SAIFAM, is net als de rest van de "puppet-DJ's" na die periode weer in de anonimiteit belandt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 18:41 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Nuracore schreef:
Dj Phil Ty?


Platen komen van SAIFAM, is net als de rest van de "puppet-DJ's" na die periode weer in de anonimiteit belandt.


Ik meende inderdaad ook dat die platen destijds door het productieteam werd gedaan van Saifam, maar wat is er met dat team gebeurd eigenlijk? Zijn daar namen van bekend o.i.d?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij zowiezo Antonio Donà, Cristiano Giusberti, Fabio Turatti, Luca Antolini DJ, Luca Peruzzi, Mauro Farina, Paolino Nobile, Piero Scognamiglio

Tuneboy en Technoboy waren dus de grootste aanhang hierin

Dan geldt hetzelfde voor Atlantic Wave gok ik dan (saifam muppets)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Steffnov schreef:
Nuracore schreef:
Dj Phil Ty?


Platen komen van SAIFAM, is net als de rest van de "puppet-DJ's" na die periode weer in de anonimiteit belandt.


Ik meende inderdaad ook dat die platen destijds door het productieteam werd gedaan van Saifam, maar wat is er met dat team gebeurd eigenlijk? Zijn daar namen van bekend o.i.d?


Saifam Publishing is de grootste Italiaanse platenmaatschappij en heeft veel meer platen uitgebracht dan alleen hardstyle. Voor hardstyle artiesten is wel een complete pool gemaakt, met tracks die gemaakt zijn door de SAIFAM groep die wij kennen, de hardstyle divisie. De twee bekendste in die groep waren Technoboy en Tuneboy. Daarnaast zaten er Ivan Carsten en Bruno Power erbij, en nog 4 Italianen (Marcello Caroppo, Matteo Salla, Paolino Nobile en Ricky Nanni) die eigenlijk geen eigen solo carriere hebben opgebouwd. De gehele SAIFAM Publishing Group bestaat nog wel, maar houdt zich tegenwoordig met andere dingen bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 19:06 
 
Hardtraxx Veteran

Thanks! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 01:01 
 

Inner Heat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 13:02 
 
Hardtraxx Crew

Norther66 schreef:
Sinds maart heeft wasted mind niet meer gedraaid, al zn boekingen gecanceld.. om zolang met "prive omstandigheden" te lopen, dan moet er wel iets ernstigs aan de hand zijn lijkt me :/

Heeft inmiddels ook Intents gecanceled.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 15:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niet best idd.
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 111  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen