Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 111  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 18:24 
 
Hardtraxx Addict

Klopt :) Vette track ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 20:47 
 
Artiest

iMark schreef:
Slim Shore zou wel druk met produceren zijn aangezien hij een album af moet maken voor Titan.

Weet iemand wat er gebeurd is met Re-Volt? Hij heeft geen boekingen meer staan, en na die B-Front collab heb ik ook geen track van hem meer voorbij zien komen.



Man, hoe weet je dat toch? Zal ik je nog een geheimpje vertellen? Re-Volt werkt ook stiekem mee aan mijn album :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 20:51 
 
Hardtraxxer

TITAN schreef:
iMark schreef:
Slim Shore zou wel druk met produceren zijn aangezien hij een album af moet maken voor Titan.

Weet iemand wat er gebeurd is met Re-Volt? Hij heeft geen boekingen meer staan, en na die B-Front collab heb ik ook geen track van hem meer voorbij zien komen.



Man, hoe weet je dat toch? Zal ik je nog een geheimpje vertellen? Re-Volt werkt ook stiekem mee aan mijn album :kiss:


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 21:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TITAN schreef:
iMark schreef:
Slim Shore zou wel druk met produceren zijn aangezien hij een album af moet maken voor Titan.

Weet iemand wat er gebeurd is met Re-Volt? Hij heeft geen boekingen meer staan, en na die B-Front collab heb ik ook geen track van hem meer voorbij zien komen.



Man, hoe weet je dat toch? Zal ik je nog een geheimpje vertellen? Re-Volt werkt ook stiekem mee aan mijn album :kiss:


Heel Fusion label gewoon snapte :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin schreef:
TITAN schreef:
iMark schreef:
Slim Shore zou wel druk met produceren zijn aangezien hij een album af moet maken voor Titan.

Weet iemand wat er gebeurd is met Re-Volt? Hij heeft geen boekingen meer staan, en na die B-Front collab heb ik ook geen track van hem meer voorbij zien komen.



Man, hoe weet je dat toch? Zal ik je nog een geheimpje vertellen? Re-Volt werkt ook stiekem mee aan mijn album :kiss:


Heel Fusion label gewoon snapte :cool:

Godverdomme er zijn zo veel mensen bezig met het album van Titan dat je beter kan vragen wie er niet mee werkt godverdomme iedereen werkt er verdomme aan mee jonge
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TITAN schreef:
iMark schreef:
Slim Shore zou wel druk met produceren zijn aangezien hij een album af moet maken voor Titan.

Weet iemand wat er gebeurd is met Re-Volt? Hij heeft geen boekingen meer staan, en na die B-Front collab heb ik ook geen track van hem meer voorbij zien komen.



Man, hoe weet je dat toch? Zal ik je nog een geheimpje vertellen? Re-Volt werkt ook stiekem mee aan mijn album :kiss:


Vergeet mij niet te vermelden. M'n heldige mastering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardtraxx op z'n best. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 10:53 
 
Artiest

Cruelty schreef:
Mag ik drummen dan?


Nee, jij mag pannenkoeken bakken. De producers moeten wel goed te eten krijgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 11:14 
 
Hardtraxx Veteran

TITAN schreef:
iMark schreef:
Slim Shore zou wel druk met produceren zijn aangezien hij een album af moet maken voor Titan.

Weet iemand wat er gebeurd is met Re-Volt? Hij heeft geen boekingen meer staan, en na die B-Front collab heb ik ook geen track van hem meer voorbij zien komen.



Man, hoe weet je dat toch? Zal ik je nog een geheimpje vertellen? Re-Volt werkt ook stiekem mee aan mijn album :kiss:


Heb je zelf verteld.
nieuwe-tracks-hs/titan-mc-chief-clap-you-t34525-50.html#p1260661
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 11:32 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
TITAN schreef:
iMark schreef:
Slim Shore zou wel druk met produceren zijn aangezien hij een album af moet maken voor Titan.

Weet iemand wat er gebeurd is met Re-Volt? Hij heeft geen boekingen meer staan, en na die B-Front collab heb ik ook geen track van hem meer voorbij zien komen.



Man, hoe weet je dat toch? Zal ik je nog een geheimpje vertellen? Re-Volt werkt ook stiekem mee aan mijn album :kiss:


Heb je zelf verteld.
nieuwe-tracks-hs/titan-mc-chief-clap-you-t34525-50.html#p1260661


Hij zegt inderdaad ook echt in die link, die jijzelf notabene geeft, dat Slim Shore alles maakt...

Even opgezocht wat er WEL wordt gezegd:

"Ik en Slim Shore zijn naast collega's ook hele goede vrienden. Hij is mijn steun en zekerheid in mijn muziek en dat is wederzijds. Wat ik al aan gaf, in dit wereldje word veel samen gewerkt en dat heb ik ook met hem maar, het is niet zo dat ik thuis laid back zit en dat hij voor mij tracks aan produceren is."
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 12:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TITAN schreef:
Cruelty schreef:
Mag ik drummen dan?


Nee, jij mag pannenkoeken bakken. De producers moeten wel goed te eten krijgen :)


Haha held :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 14:08 
 
Hardtraxx Veteran

vincejuh schreef:
Hij zegt inderdaad ook echt in die link, die jijzelf notabene geeft, dat Slim Shore alles maakt...

Even opgezocht wat er WEL wordt gezegd:

"Ik en Slim Shore zijn naast collega's ook hele goede vrienden. Hij is mijn steun en zekerheid in mijn muziek en dat is wederzijds. Wat ik al aan gaf, in dit wereldje word veel samen gewerkt en dat heb ik ook met hem maar, het is niet zo dat ik thuis laid back zit en dat hij voor mij tracks aan produceren is."



Alsof ik het erg vindt dat Slim Shore mee helpt aan zijn producties? Iedereen weet dat Titan niet alleen zijn eigen tracks maakt, het is een gevalletje Alpha².

B-Front schreef:
2: Het wordt bij mij in de studio gemaakt en ik voer dan meestal wel uit! alleen ze zitten erbij met erg goede tips en leuke ideeen :)


Mij hoor je er niet moeilijk over doen. Als er gevraagd wordt wat er met Slim Shore is gebeurt, dan ligt het erg voor de hand dat hij aan het produceren is voor dat album. Niks mis mee. Totaal niet lullig bedoelt tegenover Titan. Als er maar kwaliteit van dat album komt, mag mij desnoods Blutonium Boy meehelpen met produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 14:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mij maakt het in principe ook niet uit of Titan het zelf doet of Slim Shore, maar als de 'ideeën' van Titan zelf zijn en het hem niet lukt om ze zelf uit te werken, dat hij dan bijvoorbeeld hulp vraagt van een collega producer is geen probleem vind ik, want dan probeert Titan gewoon de uiterste kwaliteit eruit te krijgen.

Ik denk gewoon dat alle producties door Titan zelf zijn bedacht qua inspiratie en sounds/melodie/kickrolls etc. en dat dan héél misschien iemand van Fusion hem eventjes meehelpt met produceren, maar ik zie daar het probleem niet van in, want zoals Titan zelf al zei: 'Het gaat om de muziek.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij heeft Titan hier ook ooit gezegd dat hij ondertussen zo een niveau van produceren zelf heeft dat hij in principe 'op eigen benen kan staan'. Ik denk dat hij wel 90% voor het album zelf doet en het lijkt mij vervelend om te lezen als mensen dan blijven zeggen dat anderen je tracks maken terwijl je zelf je hart en ziel erin steekt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 16:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Volgens mij heeft Titan hier ook ooit gezegd dat hij ondertussen zo een niveau van produceren zelf heeft dat hij in principe 'op eigen benen kan staan'. Ik denk dat hij wel 90% voor het album zelf doet en het lijkt mij vervelend om te lezen als mensen dan blijven zeggen dat anderen je tracks maken terwijl je zelf je hart en ziel erin steekt...


Helemaal met je eens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 18:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pavo? En dan met name op producers gebied. Laatste release van hem is Let's Go! geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Pavo? En dan met name op producers gebied. Laatste release van hem is Let's Go! geloof ik.

Die heeft Frontliner gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En jij bent door Bas/Noisecontrollers gemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 15:00 
 
Hardtraxx Veteran

En jij door je moeder
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 15:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Alsof ik het erg vindt dat Slim Shore mee helpt aan zijn producties? Iedereen weet dat Titan niet alleen zijn eigen tracks maakt, het is een gevalletje Alpha².

Vorige keer dat die discussie oplaaide heb ik een dag bij hem in de studio gezeten. Hij heeft toen wat verteld over zijn producties, en dat hij bij sommige zaken (melodie van My Angel bijvoorbeeld) hulp kreeg van anderen. Daarnaast heeft hij toen aan een screech zitten werken die ik in Hooked, en nu volgens mij bij Psychopath, terughoorde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is er eigenlijk gebeurt met Juized?
Al tijdje niets meer van vernomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 22:23 
 
Hardtraxx Veteran

Paar tracks af dacht ik, dan nog een tool en de bootleg van How You Love Me (zie nieuwe tracks).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 16:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Josh & Wesz? Ze draaien nog wel ooit maar produceren amper, niets meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-plan schreef:
Josh & Wesz? Ze draaien nog wel ooit maar produceren amper, niets meer?


Vanaf 1m33
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha toffe gasten man :P
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 111  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen