Welke ze?wrote:Ik vind het wel grappig juist, dat de beweging die zich zo tegen 'hardstyle' keerde, nu ineens zelf overruled is en met deze term hun stijl weer terug willen claimen. Als je 'og raw' nu hoort is het eigenlijk gewoon hardstyle, waar ze zo hard tegenaan schopten. Vermakelijk! EN offtopic, maar dat is wel wat er gebeurt is met 'og-raw'wrote:OG Raw, die term begint me echt ff te jeuken laatste tijd.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxx Newbie
- 24 posts member since 2023
Zo ver ik weet niks of ik moet wat hebben gemist. Zo te zien heeft hij nog best wat boekingen gehad dit jaar.wrote:Wat is er met Killshot?
En nog maar 1 boeking dit jaar in December. Voor de rest niks
Gostosa - Sutra?
Track is weggehaald van Spotify en YouTube, in ieder geval alle 'official' releases zijn foetsie.
Zou er echt 17 jaar later gezeik zijn over de vocals/sample?
Gostosa - What's Going On?
officiele Videoclip is weggehaald maar de track staat nog wel op Spotify en Youtube etc.
Track is weggehaald van Spotify en YouTube, in ieder geval alle 'official' releases zijn foetsie.
officiele Videoclip is weggehaald maar de track staat nog wel op Spotify en Youtube etc.
Ja what's going on idd?wrote:Gostosa - Sutra?
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
Luminite?
Had eind vorig jaar echt wat vette releases maar in heel 2025 nog niks uitgebracht
Had eind vorig jaar echt wat vette releases maar in heel 2025 nog niks uitgebracht
ook amper boekingen. had op reddit gelezen dat ie vader is geworden, misschien dat dat meespeeltwrote:Luminite?
Dan zou je toch juist vaker in de studio willen zitten.wrote:wrote:had op reddit gelezen dat ie vader is geworden, misschien dat dat meespeelt
-
LHardtraxxer
- 69 posts member since 2019
- last seen Jul 2026
...Bass-D
Rust zacht...
Rust zacht...
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 3 hours ago
Dana? Was terug en van het ene op het andere moment weer geheel verdwenen helaas.
Max Enforcer? Ik blijf het me afvragen. Had toch altijd wel prima tracks en Lost In Paradise en Gold zijn toch wel evergreens inmiddels.
Ook als Evil Activities doet die niets meer volgens mij en qua optredens alleen nog classic feesten volgens mij.
Ook als Evil Activities doet die niets meer volgens mij en qua optredens alleen nog classic feesten volgens mij.
-
JHardtraxxer
- 277 posts member since 2015
- last seen 19 days ago
Voor beide acts geldt denk ik wat voor heel veel artiesten uit die tijd geldt (bijv. Crypsis, Zany, High Voltage, Sub Sonik, Promo); ze draaien nog op de classicsstages en verdienen daar een leuke boterham mee, maar zijn er na periode van proberen, erachter gekomen dat het ontzettend ingewikkeld is om er nog tussen te komen. En dan stop je denk ik op een gegeven moment ook met muziek maken en blijf je met name nog relevant door je oudere muziek.wrote:Max Enforcer? Ik blijf het me afvragen. Had toch altijd wel prima tracks en Lost In Paradise en Gold zijn toch wel evergreens inmiddels.
Kan me voorstellen dat het voor dat soort namen dan heel interessant is om lekker de classic stages mee te pakken, af en toe nog wat normale feesten te draaien en achter de schermen lekker te ghostproducen. Natuurlijk geen idee of dat gebeurt, maar kan het me goed voorstellen.
-
JHardtraxxer
- last seen 19 days ago
Voidax… Hij had een enorm goede start. Ik vond hem in ieder geval heel sterk in zijn beginperiode, maar je hoort er helemaal niks meer over.
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Heeft het Voidax project voor een onbepaalde tijd stil gelegd ivm gebrek aan motivatie etc. Was van plan om andere muziek te gaan maken onder "AVOIDx" maar daar hebben we ook al een tijd niks van gehoord, dus geen idee wat daar mee gebeurd iswrote:Voidax… Hij had een enorm goede start. Ik vond hem in ieder geval heel sterk in zijn beginperiode, maar je hoort er helemaal niks meer over.
hier heeft ie het er over: https://www.instagram.com/voidaxdj/reel/DLZqR5FNuoa/
en nog een stukje van een andere post (View on Instagram
Lastly, I really enjoyed the (possibly last) set with @lunerdj , even though we ended up a bit later than expected (props to stage management for coming up with a solution!). I’m gonna take some time to reflect on everything and figure out what it is that really drew me to music & festivals in general. Maybe I’ll come back in some capacity or not, but until that time, thanks everyone for listening to my music, showing up early during opening sets, showing your love on or offline and supporting me throughout these past 11 years. Until we meet again
-
JHardtraxxer
- last seen 19 days ago
Thanxwrote:Heeft het Voidax project voor een onbepaalde tijd stil gelegd ivm gebrek aan motivatie etc. Was van plan om andere muziek te gaan maken onder "AVOIDx" maar daar hebben we ook al een tijd niks van gehoord, dus geen idee wat daar mee gebeurd iswrote:Voidax… Hij had een enorm goede start. Ik vond hem in ieder geval heel sterk in zijn beginperiode, maar je hoort er helemaal niks meer over.
hier heeft ie het er over: https://www.instagram.com/voidaxdj/reel/DLZqR5FNuoa/
en nog een stukje van een andere post (View on InstagramLastly, I really enjoyed the (possibly last) set with @lunerdj , even though we ended up a bit later than expected (props to stage management for coming up with a solution!). I’m gonna take some time to reflect on everything and figure out what it is that really drew me to music & festivals in general. Maybe I’ll come back in some capacity or not, but until that time, thanks everyone for listening to my music, showing up early during opening sets, showing your love on or offline and supporting me throughout these past 11 years. Until we meet again
Is wel iets over gezegd tijdens 30 jaar Multigroove podcast, dat ze 'niet in staat is aanwezig te zijn'. Ik vrees dat het wederom iets met haar gezondheid te maken heeft.wrote:Dana? Was terug en van het ene op het andere moment weer geheel verdwenen helaas.
Onze forumheld die opgepakt was. weet ff zn naam niet meer. Jullie weten vast wel wie ik bedoel.
member/Martin%20Waus/wrote:Onze forumheld die opgepakt was. weet ff zn naam niet meer. Jullie weten vast wel wie ik bedoel.
Oja, die was er ook nog. Deathrow denk ik