Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 112, 113, 114, 115, 116  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2025 23:18 
 
Hardtraxx Newbie

kbm_ schreef:
billieb15 schreef:
OG Raw, die term begint me echt ff te jeuken laatste tijd. :x


Ik vind het wel grappig juist, dat de beweging die zich zo tegen 'hardstyle' keerde, nu ineens zelf overruled is en met deze term hun stijl weer terug willen claimen. Als je 'og raw' nu hoort is het eigenlijk gewoon hardstyle, waar ze zo hard tegenaan schopten. Vermakelijk! EN offtopic, maar dat is wel wat er gebeurt is met 'og-raw' :P


Welke ze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2025 19:06 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wat is er met Killshot?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2025 09:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

viper88 schreef:
Wat is er met Killshot?


Zo ver ik weet niks of ik moet wat hebben gemist. Zo te zien heeft hij nog best wat boekingen gehad dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2025 17:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

En nog maar 1 boeking dit jaar in December. Voor de rest niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2025 23:10 
 
Hardtraxxer

Gostosa - Sutra?


Track is weggehaald van Spotify en YouTube, in ieder geval alle 'official' releases zijn foetsie.
Zou er echt 17 jaar later gezeik zijn over de vocals/sample?


Gostosa - What's Going On?

officiele Videoclip is weggehaald maar de track staat nog wel op Spotify en Youtube etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2025 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
Gostosa - Sutra?


Track is weggehaald van Spotify en YouTube, in ieder geval alle 'official' releases zijn foetsie.
Zou er echt 17 jaar later gezeik zijn over de vocals/sample?


Gostosa - What's Going On?

officiele Videoclip is weggehaald maar de track staat nog wel op Spotify en Youtube etc.


Ja what's going on idd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2025 19:59 
 
Hardtraxx Addict

Luminite?

Had eind vorig jaar echt wat vette releases maar in heel 2025 nog niks uitgebracht :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2025 20:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Luminite?

Had eind vorig jaar echt wat vette releases maar in heel 2025 nog niks uitgebracht :huh:


ook amper boekingen. had op reddit gelezen dat ie vader is geworden, misschien dat dat meespeelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2025 18:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

oot schreef:
Nijidik schreef:
had op reddit gelezen dat ie vader is geworden, misschien dat dat meespeelt

Dan zou je toch juist vaker in de studio willen zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2025 00:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hyperion? Laatste release was in 2022.

Ouder plaatje:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2026 22:56 
 
Hardtraxxer

...Bass-D
Rust zacht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2026 17:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hardtraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2026 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel levendig hier :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2026 20:53 
 
Hardtraxx Elite

Dana? Was terug en van het ene op het andere moment weer geheel verdwenen helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2026 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Max Enforcer? Ik blijf het me afvragen. Had toch altijd wel prima tracks en Lost In Paradise en Gold zijn toch wel evergreens inmiddels.

Ook als Evil Activities doet die niets meer volgens mij en qua optredens alleen nog classic feesten volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2026 07:25 
 
Hardtraxxer

Revolting Against schreef:
Max Enforcer? Ik blijf het me afvragen. Had toch altijd wel prima tracks en Lost In Paradise en Gold zijn toch wel evergreens inmiddels.

Ook als Evil Activities doet die niets meer volgens mij en qua optredens alleen nog classic feesten volgens mij.


Voor beide acts geldt denk ik wat voor heel veel artiesten uit die tijd geldt (bijv. Crypsis, Zany, High Voltage, Sub Sonik, Promo); ze draaien nog op de classicsstages en verdienen daar een leuke boterham mee, maar zijn er na periode van proberen, erachter gekomen dat het ontzettend ingewikkeld is om er nog tussen te komen. En dan stop je denk ik op een gegeven moment ook met muziek maken en blijf je met name nog relevant door je oudere muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2026 16:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan me voorstellen dat het voor dat soort namen dan heel interessant is om lekker de classic stages mee te pakken, af en toe nog wat normale feesten te draaien en achter de schermen lekker te ghostproducen. Natuurlijk geen idee of dat gebeurt, maar kan het me goed voorstellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2026 01:03 
 
Hardtraxxer

Voidax… Hij had een enorm goede start. Ik vond hem in ieder geval heel sterk in zijn beginperiode, maar je hoort er helemaal niks meer over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2026 02:52 
 
Hardtraxx Veteran

Jawel schreef:
Voidax… Hij had een enorm goede start. Ik vond hem in ieder geval heel sterk in zijn beginperiode, maar je hoort er helemaal niks meer over.

Heeft het Voidax project voor een onbepaalde tijd stil gelegd ivm gebrek aan motivatie etc. Was van plan om andere muziek te gaan maken onder "AVOIDx" maar daar hebben we ook al een tijd niks van gehoord, dus geen idee wat daar mee gebeurd is :P
hier heeft ie het er over: https://www.instagram.com/voidaxdj/reel/DLZqR5FNuoa/

en nog een stukje van een andere post (https://www.instagram.com/p/DLkvVTENUrE/):
Citaat:
Lastly, I really enjoyed the (possibly last) set with @lunerdj , even though we ended up a bit later than expected (props to stage management for coming up with a solution!). I’m gonna take some time to reflect on everything and figure out what it is that really drew me to music & festivals in general. Maybe I’ll come back in some capacity or not, but until that time, thanks everyone for listening to my music, showing up early during opening sets, showing your love on or offline and supporting me throughout these past 11 years. Until we meet again
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2026 15:33 
 
Hardtraxxer

MYTZE schreef:
Jawel schreef:
Voidax… Hij had een enorm goede start. Ik vond hem in ieder geval heel sterk in zijn beginperiode, maar je hoort er helemaal niks meer over.

Heeft het Voidax project voor een onbepaalde tijd stil gelegd ivm gebrek aan motivatie etc. Was van plan om andere muziek te gaan maken onder "AVOIDx" maar daar hebben we ook al een tijd niks van gehoord, dus geen idee wat daar mee gebeurd is :P
hier heeft ie het er over: https://www.instagram.com/voidaxdj/reel/DLZqR5FNuoa/

en nog een stukje van een andere post (https://www.instagram.com/p/DLkvVTENUrE/):
Citaat:
Lastly, I really enjoyed the (possibly last) set with @lunerdj , even though we ended up a bit later than expected (props to stage management for coming up with a solution!). I’m gonna take some time to reflect on everything and figure out what it is that really drew me to music & festivals in general. Maybe I’ll come back in some capacity or not, but until that time, thanks everyone for listening to my music, showing up early during opening sets, showing your love on or offline and supporting me throughout these past 11 years. Until we meet again


Thanx
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2026 22:09 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Dana? Was terug en van het ene op het andere moment weer geheel verdwenen helaas.


Is wel iets over gezegd tijdens 30 jaar Multigroove podcast, dat ze 'niet in staat is aanwezig te zijn'. Ik vrees dat het wederom iets met haar gezondheid te maken heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2026 11:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onze forumheld die opgepakt was. weet ff zn naam niet meer. Jullie weten vast wel wie ik bedoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2026 14:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
Onze forumheld die opgepakt was. weet ff zn naam niet meer. Jullie weten vast wel wie ik bedoel.

member/Martin%20Waus/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2026 14:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oja, die was er ook nog. Deathrow denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2026 14:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Martin Waus ja. Is ie aan het brommen?
Vorige  1 ... 112, 113, 114, 115, 116  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen