wrote:Ik hoop iig voor hem dat zijn kapsel gewoon een fase was
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Doet nog vrij veel achter de schermen, mastert de meeste Spoontech platen bijvoorbeeldwrote:Ik hoop iig voor hem dat zijn kapsel gewoon een fase was
Release is 8 november schijnbaar.wrote:Het Synthsoldier album?
Na de vierde release (Midnight) in april is het vrij stil gebleven.
Hoop toch dat hij nog eens een plaatje uitbrengt. Hele toffe en unieke stijl imo.wrote:Doet nog vrij veel achter de schermen, mastert de meeste Spoontech platen bijvoorbeeldwrote:Ik hoop iig voor hem dat zijn kapsel gewoon een fase was
View on YouTube
A-Rize?
Van een geweldige productie machine bijna naar al maanden niets?
Van een geweldige productie machine bijna naar al maanden niets?
Volgens zijn insta 2 maanden geleden, is hij zeker niet ''gone''.
Zal eventjes een pauze ingelast hebben wellicht.
Laten we hopen dat hij snel weer lekker terug komt met nieuwe trackswrote:Volgens zijn insta 2 maanden geleden, is hij zeker niet ''gone''.
Final Day?
Dit jaar is die track met Headhunterz dan nog uitgekomen, maar eigenlijk sinds 2022 weinig meer van gehoord.
Dit jaar is die track met Headhunterz dan nog uitgekomen, maar eigenlijk sinds 2022 weinig meer van gehoord.
Lijkt me sterk dat hij z'n platen zelf produceert aangezien ik echt aan Headhunterz denk bij het horen van z'n platen, maar fair play als het wel zo is.
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 8 days ago
Rebourne?
draait zo af en toe nog, staat 18 jan bijvoorbeeld op reactivatewrote:Rebourne?
Ik ben toch wel benieuwd naar een update over onze geliefde Lady Dana!
Gaan we regelen sheriff!wrote: Hoop toch dat hij nog eens een plaatje uitbrengt. Hele toffe en unieke stijl imo.

wrote:E-Force - The Record?
Check ff de plafonddienst podcast met E-Force, daar komt t ter sprake
Ah top, inderdaad nog niet gecheckt. Thankswrote:wrote:E-Force - The Record?
Check ff de plafonddienst podcast met E-Force, daar komt t ter sprake
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Ncrypta. Niet dat z’n muziek mij iets interesseerde, maar voor mijn gevoel met nu de OG raw die weer opkomt. Was beetje zijn straatje
-
RHardtraxxer
- 666 posts member since 2021
- last seen 6 days ago
Luminite.
Draait zondag op decibel (classics) pas voor de 2e keer dit jaar en ook op de socials akelig stil. Leek toch wel aardig bezig na zijn overstap naar TC.
Draait zondag op decibel (classics) pas voor de 2e keer dit jaar en ook op de socials akelig stil. Leek toch wel aardig bezig na zijn overstap naar TC.
Ja erg jammer, vind al z'n Theracords releases fantastisch.wrote:Luminite.
OG Raw, die term begint me echt ff te jeuken laatste tijd. 
Vergaan in de put die Art of Creation heet ben ik bangwrote:JGSW?
OT: Dyprax?
Ik vind het wel grappig juist, dat de beweging die zich zo tegen 'hardstyle' keerde, nu ineens zelf overruled is en met deze term hun stijl weer terug willen claimen. Als je 'og raw' nu hoort is het eigenlijk gewoon hardstyle, waar ze zo hard tegenaan schopten. Vermakelijk! EN offtopic, maar dat is wel wat er gebeurt is met 'og-raw'wrote:OG Raw, die term begint me echt ff te jeuken laatste tijd.