Dan weet jij nog niet waarom hij The Machine genoemd wordt.wrote:Denk niet dat ze heel warm worden van hem.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
En zo is het!wrote:Dan weet jij nog niet waarom hij The Machine genoemd wordt.wrote:Denk niet dat ze heel warm worden van hem.
Hoe gaat het trouwens met je?
Goed, druk aan het werk hè, met jou?
wrote:Dan weet jij nog niet waarom hij The Machine genoemd wordt.wrote:Denk niet dat ze heel warm worden van hem.
Thanks voor t delen. De naam Pithune komt mij nog wel bekend voor van de early hardtraxx dagen, haha. Heb je ook niet eerder een Wildstylez mash-up gemaakt of heb k dat verkeerd? Fijn dat je weer op t juiste pad bent iig. GG.wrote:verhaal
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een wildstylez mashup heb gemaakt, maar ik heb wel behoorlijk wat mashups gemaakt. Wieweet vergeten, zal helpen als je een titel kan noemenwrote:Thanks voor t delen. De naam Pithune komt mij nog wel bekend voor van de early hardtraxx dagen, haha. Heb je ook niet eerder een Wildstylez mash-up gemaakt of heb k dat verkeerd? Fijn dat je weer op t juiste pad bent iig. GG.wrote:verhaal
Dankje!
De beste man heeft dit jaar helemaal niks gereleased, daarom vraag ik het.wrote:Getekend bij Art of Creation, dat is er gebeurdwrote:Wiqtory?
Dat is AOC beleid, dat je niks tot nauwelijks mag releasen. Jongens die dat wel willen gaan daarom ook weer weg.

Dat is geen AOC beleid, dat is vrij algemeen.
Daarom vielen labels als Scantraxx, Fusion e.d. ook uit elkaar.
Daarom vielen labels als Scantraxx, Fusion e.d. ook uit elkaar.
Is ook gelijk een beetje waarom artiesten hun eigen label starten. Zodat ze zonder middleman gewoon kunnen releasesn wat ze maken. Alleen is dit ook niet bij iedereen zo.
Labels zijn gewoon nietszeggend meer behalve dat de grote nog een groot publiek hebben (zie DWX).
Labels zijn gewoon nietszeggend meer behalve dat de grote nog een groot publiek hebben (zie DWX).
Op 14 juni 2022 al eens gevraagd, maar Max Enforcer?
Toch aardig wat leuke dingen gemaakt, maar qua producties ligt het al sinds 2020 stil. En het is nou ook niet dat zijn Evil Activities project zo druk is.
Qua boekingen staat hij ook alleen nog maar op early feesten als Max Enforcer.
Toch aardig wat leuke dingen gemaakt, maar qua producties ligt het al sinds 2020 stil. En het is nou ook niet dat zijn Evil Activities project zo druk is.
Tja, nergens bewijs voor natuurlijk, maar ik denk dat Kelly keihard aan het ghostproducen is.wrote:Op 14 juni 2022 al eens gevraagd, maar Max Enforcer?
...Silvio Aquila, zo lang geleden dat er een setje voorbij kwam
Volgens mij ben ik laatste tijd wel aardig aan het spammen met setjes hier.......wrote:...Silvio Aquila, zo lang geleden dat er een setje voorbij kwam
Valt toch wel mee?wrote:Volgens mij ben ik laatste tijd wel aardig aan het spammen met setjes hier.......wrote:...Silvio Aquila, zo lang geleden dat er een setje voorbij kwam
Ja nu AOC Eternity opgedoekt is zal dat nu wel het geval zijn ja, hopelijk tekent ie snel bij Scantraxx of Dirty Workzwrote:Op zoek naar een nieuw label?wrote:Wiqtory?
Wat is er gebeurd met de Funky Cat radioshow?
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen Aug 2026
Niks, komt nog steeds elke maand uit. Laatste is van 19 dagen terug
10 seconden gezocht op Soundcloudwrote:Wat is er gebeurd met de Funky Cat radioshow?
View on SoundCloud
Dan moet het toch van die andere zijn gekomen want die rooie heeft nooit een ziel gehad.wrote:Ziel verkocht.wrote:2Faced?
Bloqshot, aka Arjan Terpstra?
ik weet dat hij soundtracks voor commercials van oa BMW en Blizzard uitbrengt onder Noise Control Productions, maar op het gebied van EDM doet hij dus niks meer?
ik weet dat hij soundtracks voor commercials van oa BMW en Blizzard uitbrengt onder Noise Control Productions, maar op het gebied van EDM doet hij dus niks meer?
Who knowswrote:Bloqshot, aka Arjan Terpstra?
https://www.byraven.com/about-us/