Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2023 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crypsis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2023 09:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Crypsis?


3 weken geleden nog op t feest van Radical gedraaid, verder zie ik inderdaad weinig van hem voorbij komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2023 13:09 
 
Hardtraxxer

Waverider/Andy SVGE?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2023 16:45 
 
Hardtraxx Veteran

Noisecontrollers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2023 18:02 
 
Artiest

Duruz schreef:
Noisecontrollers?

Inderdaad. Hopelijk snel terug met een dikke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2023 18:32 
 
Hardtraxx Elite

hardstyle007 schreef:
Waverider/Andy SVGE?

Je zou wat voorwerk kunnen doen door bijvoorbeeld zijn naam in te tikken bij Spotify.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2023 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

The Vision schreef:
Duruz schreef:
Noisecontrollers?

Inderdaad. Hopelijk snel terug met een dikke plaat.


Zeker.. maar aan het eind van de DB set met B-Front neemt hij blijkbaar, heel snel, afscheid (van het draaien)? Kan verder weinig over vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 19:52 
 
Hardtraxxer

Duruz schreef:
The Vision schreef:
Duruz schreef:
Noisecontrollers?

Inderdaad. Hopelijk snel terug met een dikke plaat.


Zeker.. maar aan het eind van de DB set met B-Front neemt hij blijkbaar, heel snel, afscheid (van het draaien)? Kan verder weinig over vinden


Godsakker inderdaad zeg! Dit was me helemaal ontschoten.. Wat ontzettend jammer... Deze man is toch gewoon een van de beste producers die de scene ooit heeft gekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2023 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
The Vision schreef:
Duruz schreef:
Noisecontrollers?

Inderdaad. Hopelijk snel terug met een dikke plaat.


Zeker.. maar aan het eind van de DB set met B-Front neemt hij blijkbaar, heel snel, afscheid (van het draaien)? Kan verder weinig over vinden

Huh, wat een raar moment dat joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2023 17:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Huh, wat een raar moment dat joh.

Lijkt inderdaad, maar is helemaal niet wat het lijkt haha. De DJ's draaiden solo - b2b - solo - b2b.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2023 22:35 
 
Hardtraxxer

Q-dance? Er lijken steeds minder feesten te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 09:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Astronaut schreef:
Q-dance? Er lijken steeds minder feesten te zijn.


Qlimax, XQlusive Holland, Defqon, Dominator, Qontinent, Sound of Qdance. Zijn er nog voldoende, haha.

De feesten die niet meer gegeven worden, zijn er al een paar jaar niet meer. (Impaqt, Qapital, etc.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarnaast heeft corona er ook gewoon flink ingehakt bij Q-Dance, is er een behoorlijke reorganisatie geweest en willen ze zich vooral focussen op hun parade-paardjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet anders dan normaal inderdaad. inderdaad na Corona. Ze hebben verder ook een heleboel take-over stages op andere non-Q festivals.

Hopelijk komen ze wel met nieuwe vette concepten. Zou zonde zijn om een heleboel permanent te zien verdwijnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 18:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leeft dat Qontinent dan nog een beetje buiten België? Is volgens mij niet echt veel animo voor vanuit Nederlanders die erheen gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 20:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Leeft dat Qontinent dan nog een beetje buiten België? Is volgens mij niet echt veel animo voor vanuit Nederlanders die erheen gaan?


The Qontinent heeft veel aanwas uit Frankrijk, Franstalig België & de omliggende landen, uiteraard ook wat Nederlanders maar ik heb geen exacte cijfers natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 21:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Astronaut schreef:
Q-dance? Er lijken steeds minder feesten te zijn.


Qlimax, XQlusive Holland, Defqon, Dominator, Qontinent, Sound of Qdance. Zijn er nog voldoende, haha.

De feesten die niet meer gegeven worden, zijn er al een paar jaar niet meer. (Impaqt, Qapital, etc.)


van de week dacht ik nog aan een nieuwe x-qlusive, maar daar is ook nog steeds niets over bekend voor eind januari. lijkt er op dat die ook vervalt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oot schreef:
Mitch schreef:
Astronaut schreef:
Q-dance? Er lijken steeds minder feesten te zijn.


Qlimax, XQlusive Holland, Defqon, Dominator, Qontinent, Sound of Qdance. Zijn er nog voldoende, haha.

De feesten die niet meer gegeven worden, zijn er al een paar jaar niet meer. (Impaqt, Qapital, etc.)


van de week dacht ik nog aan een nieuwe x-qlusive, maar daar is ook nog steeds niets over bekend voor eind januari. lijkt er op dat die ook vervalt?

Het is wel wat laat ja, de vorige keer ging de voorverkoop op 10 november van start.

Ik had wel gehoopt op een X-Qlusive Sub Zero Project
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2023 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Revolting Against schreef:
Leeft dat Qontinent dan nog een beetje buiten België? Is volgens mij niet echt veel animo voor vanuit Nederlanders die erheen gaan?


The Qontinent heeft veel aanwas uit Frankrijk, Franstalig België & de omliggende landen, uiteraard ook wat Nederlanders maar ik heb geen exacte cijfers natuurlijk.

Geen enkel ander feest is voor ons zo dichtbij als The Qontinent, toch ben ik er nog nooit geweest. Het is volgens mij altijd de week voor Decibel (en in dat weekend zijn er hier in de zomer altijd dingen te doen) en de line-up / opzet spreekt me op de één of andere manier nooit zo aan. Beetje te Belgisch, zoals dat ook bij Reverze zo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2023 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te belgisch? Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Ben in beide gevallen nooit geweest dus ben oprecht benieuwd wat het dan zo belgisch maakt behalve het folk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2023 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Te belgisch? Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Ben in beide gevallen nooit geweest dus ben oprecht benieuwd wat het dan zo belgisch maakt behalve het folk.


Namen op de mainstage zoals Mandy, Mark With A K, veel Dirty Workz, zul je op een Defqon of Decibel minder snel zien.
Leg maar eens wat mainstage line-ups door de jaren heen langs elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2023 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat inderdaad, naast de French Tek / Jump-namen (weet eigenlijk niet of dat nu nog heeeel veel is maar in het verleden had je vaak:) Transfarmers, Davoodi, Bastien, dat soort dingen haha. Footworxx is daar ook populair, dat zie je hier ook minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2023 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Wat is er gebeurd met ..?

Martin op Rawfare. Dit zullen niet zomaar een paar pilletjes geweest zijn dus ik wil details. Dan kunnen we je beter steunen, maat Martin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2023 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Citaat:
Wat is er gebeurd met ..?

Martin op Rawfare. Dit zullen niet zomaar een paar pilletjes geweest zijn dus ik wil details. Dan kunnen we je beter steunen, maat Martin.


Staat me iets van bij dat hij al eens eerder (of vaker) gesnapt is. Dus zou wel opstapeling van vergrijpen zijn.

Wel echt de domste dealer die ik ooit gehoord heb, hoe kun je zo vaak gesnapt worden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2023 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enthousiasme.
Vorige  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen