TropicalDanny schreef:
Shadow Interaction schreef:
Mitch schreef:
90% van de artiesten die hier staan:
artiesten-g13.html ?
Wie je precies bedoeld van die 90% weet ik niet, maar mocht jij of iemand anders interesse hebben wil ik mijn verhaal hier delen
Ik ben wel benieuwd naar het verhaal, dus wat mij betreft..
Brand los!
Even een korte introductie van wie ik ben: Ik ben rond 2006/2007 begonnen met hardstyle draaien en maken, tot aan 2014. Rond die tijd heb ik op verschillende online radio stations gedraaid waaronder Fear.FM, RealHardstyleRadio, Harderstation, Rautemusik. Ook heb ik talloze andere mixes gemaakt. Ik heb 4/5 nummers uitgebracht onder de namen Pithune en Shadow Interaction, een stapel online gegooit voor free en een hoop niet uitgebracht. Ik ging naar feesten, ik heb op enkele feesten ook gedraaid en was online behoorlijk aanwezig, oa op sites als deze, lsdb, social media etc.
Oke, prima. Waar ging het mis?
Vanaf het begin al. Ik groeide op in een omgeving die me niet steunde. Niet begreep, en van links naar rechts slingende op een narcissistische manier. Er werdt continue ge-gaslight om me heen. Dingen als "Hier kan je geen geld mee verdienen", "Hou op met die klote herrie", "Ga toch wat anders doen". Weinig support, weinig empathie. Er werd zelfs op dagelijkse basis gezegd dat ik gek was of wat mankeerde. Zelfs door medische professionals werd er ge-gaslight. Ik had geen vrienden en geen besef toen dit gebeurde, dus ik nam het aan als normaal maar het zorgde ervoor dat ik belande in een zware depressie. Het ging van kwaad tot erg en op een gegeven moment werd ik ook half suicidaal. Bezig zijn met muziek was een soort escapisme, ik werd er blij van. Deze onderliggende basis was ook de reden dat ik online niet tegen kritiek en trollen kon.
Uiteindelijk bereikte ik rock bottom en kreeg ik een slaap paralyse, en dat was voor mij de druppel. Voor mij is dat het moment geweest dat ik besef kreeg dat negativiteit en depressie niet de oplossing was. Ja, een slaap paralyse kan je dat besef geven.
P.S. de naam "Shadow Interaction" heeft onderliggende betekenis: interactie met m'n donkere kant. niet alleen hardstyle maar ook op persoonlijke vlak vooral.
In 2014, na de release van "Just A Shadow/Imminent Death" besloot ik geheel te stoppen met alles. Ik kon niet meer en besloot ik me te richten op spirituele genezing (ook oa om meer te weten over slaap paralyse). Ik wilde mezelf beter leren kennen, wat genezen moest worden. Kennis op doen over alles wat er is gebeurd. Hier heb ik me ruim 10 jaar aan gewijd.
Sinds 2013/2014 heb ik hardstyle vervangen voor (Liquid) drum & bass en ben ik dat gaan volgen tot op de dag van vandaag.
Ik de tussentijd ben ik ook gaan gamen, ik heb guilds gelead. Heb verschillende mensen leren kennen. Hoe mensen zijn, maar vooral ook mezelf. Ik ben op mezelf gaan wonen en heb cursussen gedaan om mezelf sterker te maken.
Anno 2023 besloot ik terug te kijken op de hardstyle tijd en ben er weer van gaan houden
de muziek van toen. Kreeg ook regelmatig berichten van mensen die me vroegen "waar ben je" en "heb je toevallig dit nog" en toen besloot ik dit te doen:
hardstyle/oude-hardstyle-mixes-t78376.htmlIk ben nu weer terug, sta sterker in m'n schoenen. Ik heb een geweldige vriendin, vrienden en guild/gaming community die ik zelf leid. Mensen die een excuses verdienen hebben die gekregen en wie dat niet heeft gekregen, bij deze. Ik ben ook weer nieuwe muziek aan het maken, dus let's go!
haha
Ik hoop dat mijn verhaal voor verheldering heeft gezorgd bij veel mensen en dat het ook inspireert voor mensen die door iets soortgelijks gaan. Het is nooit te laat dingen te veranderen for the better