Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2023 20:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Shadow Interaction schreef:
Mitch schreef:
90% van de artiesten die hier staan: artiesten-g13.html ?

Wie je precies bedoeld van die 90% weet ik niet, maar mocht jij of iemand anders interesse hebben wil ik mijn verhaal hier delen


Ik ben wel benieuwd naar het verhaal, dus wat mij betreft..

Brand los! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2023 08:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ook benieuwd naar Pithune the story
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2023 08:49 
 
Artiest

TropicalDanny schreef:
Shadow Interaction schreef:
Mitch schreef:
90% van de artiesten die hier staan: artiesten-g13.html ?

Wie je precies bedoeld van die 90% weet ik niet, maar mocht jij of iemand anders interesse hebben wil ik mijn verhaal hier delen


Ik ben wel benieuwd naar het verhaal, dus wat mij betreft..

Brand los! :thumbup:

Even een korte introductie van wie ik ben: Ik ben rond 2006/2007 begonnen met hardstyle draaien en maken, tot aan 2014. Rond die tijd heb ik op verschillende online radio stations gedraaid waaronder Fear.FM, RealHardstyleRadio, Harderstation, Rautemusik. Ook heb ik talloze andere mixes gemaakt. Ik heb 4/5 nummers uitgebracht onder de namen Pithune en Shadow Interaction, een stapel online gegooit voor free en een hoop niet uitgebracht. Ik ging naar feesten, ik heb op enkele feesten ook gedraaid en was online behoorlijk aanwezig, oa op sites als deze, lsdb, social media etc.

Oke, prima. Waar ging het mis?
Vanaf het begin al. Ik groeide op in een omgeving die me niet steunde. Niet begreep, en van links naar rechts slingende op een narcissistische manier. Er werdt continue ge-gaslight om me heen. Dingen als "Hier kan je geen geld mee verdienen", "Hou op met die klote herrie", "Ga toch wat anders doen". Weinig support, weinig empathie. Er werd zelfs op dagelijkse basis gezegd dat ik gek was of wat mankeerde. Zelfs door medische professionals werd er ge-gaslight. Ik had geen vrienden en geen besef toen dit gebeurde, dus ik nam het aan als normaal maar het zorgde ervoor dat ik belande in een zware depressie. Het ging van kwaad tot erg en op een gegeven moment werd ik ook half suicidaal. Bezig zijn met muziek was een soort escapisme, ik werd er blij van. Deze onderliggende basis was ook de reden dat ik online niet tegen kritiek en trollen kon.
Uiteindelijk bereikte ik rock bottom en kreeg ik een slaap paralyse, en dat was voor mij de druppel. Voor mij is dat het moment geweest dat ik besef kreeg dat negativiteit en depressie niet de oplossing was. Ja, een slaap paralyse kan je dat besef geven.

P.S. de naam "Shadow Interaction" heeft onderliggende betekenis: interactie met m'n donkere kant. niet alleen hardstyle maar ook op persoonlijke vlak vooral.

In 2014, na de release van "Just A Shadow/Imminent Death" besloot ik geheel te stoppen met alles. Ik kon niet meer en besloot ik me te richten op spirituele genezing (ook oa om meer te weten over slaap paralyse). Ik wilde mezelf beter leren kennen, wat genezen moest worden. Kennis op doen over alles wat er is gebeurd. Hier heb ik me ruim 10 jaar aan gewijd.

Sinds 2013/2014 heb ik hardstyle vervangen voor (Liquid) drum & bass en ben ik dat gaan volgen tot op de dag van vandaag.
Ik de tussentijd ben ik ook gaan gamen, ik heb guilds gelead. Heb verschillende mensen leren kennen. Hoe mensen zijn, maar vooral ook mezelf. Ik ben op mezelf gaan wonen en heb cursussen gedaan om mezelf sterker te maken.

Anno 2023 besloot ik terug te kijken op de hardstyle tijd en ben er weer van gaan houden :) de muziek van toen. Kreeg ook regelmatig berichten van mensen die me vroegen "waar ben je" en "heb je toevallig dit nog" en toen besloot ik dit te doen:
hardstyle/oude-hardstyle-mixes-t78376.html

Ik ben nu weer terug, sta sterker in m'n schoenen. Ik heb een geweldige vriendin, vrienden en guild/gaming community die ik zelf leid. Mensen die een excuses verdienen hebben die gekregen en wie dat niet heeft gekregen, bij deze. Ik ben ook weer nieuwe muziek aan het maken, dus let's go! :yay: haha

Ik hoop dat mijn verhaal voor verheldering heeft gezorgd bij veel mensen en dat het ook inspireert voor mensen die door iets soortgelijks gaan. Het is nooit te laat dingen te veranderen for the better :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2023 09:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goed dat je je verhaal deelt, en vooral over de mentale kant van dingen. De Pithune / Shadow Interaction platen ken ik nog wel uit de tijd dat ik alles dacht te moeten volgen.

Maar hoe kijk jij dan aan tegen slaapverlamming? Ik ervaar het zelf als een vrij normaal fenomeen.

Maak je ook drum & bass btw? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2023 10:14 
 
Artiest

Mark With A Tarrel schreef:
Goed dat je je verhaal deelt, en vooral over de mentale kant van dingen. De Pithune / Shadow Interaction platen ken ik nog wel uit de tijd dat ik alles dacht te moeten volgen.

Maar hoe kijk jij dan aan tegen slaapverlamming? Ik ervaar het zelf als een vrij normaal fenomeen.

Maak je ook drum & bass btw? :)

Zelf zie ik slaapverlamming als een gevolg van mentale onrust. Je bent niet kalm en relaxed en je kan dat ook niet faken. Denk dat het inderdaad door die depressie is gekomen.

Waarom "spirituele" genezing en niet mentaal?
Reden 1: Medisch-psychologische wereld heeft gefaalt. Kan alleen symptomen benoemen, geen oorzaak. Heeft mij nooit geholpen.
Reden 2: Onverklaarbare ervaringen: slaap paralyse, visioenen en andere niet fysieke ervaringen.
Mentaal is wel een onderdeel van het geheel, though. Heeft behoorlijke impact.

Ik heb drum & bass gedraaid een paar jaar, nooit geproduced. Ook weer gestopt op een gegeven moment. Op mixcloud staan ze onder de naam Mass Vibrant (ook een tijdje future house gedaan, btw)
https://www.mixcloud.com/MassVibrant/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2023 11:56 
 
Hardtraxxer

Bedankt voor je verhaal en mooi dat je er een juiste weg in hebt kunnen vinden.

Ik heb ook af en toe een slaapverlamming, voornamelijk als ik zondagmiddag bij ga slapen.
Geloof direct dat dit door onrust of onjuist ritme komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2023 12:16 
 
Hardtraxxer

Bizar dat ik na het lezen van het bericht Shadow en het opzoeken van paralyse weet dat ik dus af en toe slaapverlamming heb, nooit geweten, wist ook niet dat het bestond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2023 14:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind niet echt iets raars aan slaapverlamming. Ik heb het soms als ik 's ochtends te lang in bed blijf liggen na een avondje doorzakken.

Shadow Interaction schreef:
Waarom "spirituele" genezing en niet mentaal?


Vindt spiritueel en mentaal eigenlijk hetzelfde in deze context. Maar laten we daar niet over steggelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2023 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er was ooit een topic over geopend
off-topic/slaapverlamming-t46712.html

Heb het zelf gelukkig niet heel vaak, 1 a 2x per jaar....
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2023 16:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vaak krijg je het ook als gevolg van stress, angst, drugsgebruik e.d.

Ik krijg het zelf bij veel stress, en ik heb denk ik wel minstens 1x per week slaapverlamming. Zonder hallucinaties maar ik kan niet bewegen en moeilijk ademen terwijl ik wel compleet bewust ben van mn omgeving e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2023 17:55 
 
Artiest

Broken Balance schreef:
Vaak krijg je het ook als gevolg van stress, angst, drugsgebruik e.d.

Ik krijg het zelf bij veel stress, en ik heb denk ik wel minstens 1x per week slaapverlamming. Zonder hallucinaties maar ik kan niet bewegen en moeilijk ademen terwijl ik wel compleet bewust ben van mn omgeving e.d.

Even over dit, ik had het dus wel met hallucinaties, en zag shadow people. Was het meest angstaanjagende wat ik ooit heb ervaren.
Overigens wel maar 1 keer gehad gelukkig. Ben door die ervaring meteen wakker geschrokken uit de depressie, kan je wel stellen. Vooral ook omdat het buiten mijn controle lag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2023 09:27 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Vaak krijg je het ook als gevolg van stress, angst, drugsgebruik e.d.


Altijd gedacht dat slaapverlamming te maken had met een lage serotonine niveau, vele van bovenstaande hebben daar ook mee te maken toch?

@Shadow, goed te lezen dat het beter gaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2023 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shadow Interaction schreef:
en zag shadow people.


Als je nou shadow priests zag dan had je nog een mooie scoop voor Qlimax dit jaar.

Shadow Interaction schreef:
Was het meest angstaanjagende wat ik ooit heb ervaren.


Zonder dollen: dit lijkt me idd echt vreselijk. Heb geen ervaring met slaapverlamming maar het beeld dat je schetst klinkt heeeeeel naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2023 10:25 
 
Artiest

ErikZ schreef:
Broken Balance schreef:
Vaak krijg je het ook als gevolg van stress, angst, drugsgebruik e.d.


Altijd gedacht dat slaapverlamming te maken had met een lage serotonine niveau, vele van bovenstaande hebben daar ook mee te maken toch?

@Shadow, goed te lezen dat het beter gaat :thumbsup:

dank je wel en ook de rest voor de steun (L) het gaat inderdaad veel beter met me tegenwoordig :)

Rickzel schreef:
Shadow Interaction schreef:
Was het meest angstaanjagende wat ik ooit heb ervaren.


Zonder dollen: dit lijkt me idd echt vreselijk. Heb geen ervaring met slaapverlamming maar het beeld dat je schetst klinkt heeeeeel naar.

zoiets als dit: je kan niet bewegen, niet weg kijken, adem halen gaat moeizaam en je wilt schreeuwen maar er komt geen geluid uit je strot. je bent wakker maar je lichaam reageert nergens op.

en tegelijkertijd wordt je gedwongen naar dit soort entiteiten te kijken, en ze kijken terug:
https://monster.fandom.com/wiki/Shadow_People
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2023 12:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Shadow Interaction schreef:

Ik hoop dat mijn verhaal voor verheldering heeft gezorgd bij veel mensen en dat het ook inspireert voor mensen die door iets soortgelijks gaan. Het is nooit te laat dingen te veranderen for the better :thumbup:


Goed om te horen van je, Peter :)
Groetjes van een oude hardcore LSDB'er
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2023 13:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wiqtory?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2023 15:02 
 
Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Wiqtory?


Getekend bij Art of Creation, dat is er gebeurd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2023 16:30 
 
Artiest

Kaasstaaf schreef:
Shadow Interaction schreef:

Ik hoop dat mijn verhaal voor verheldering heeft gezorgd bij veel mensen en dat het ook inspireert voor mensen die door iets soortgelijks gaan. Het is nooit te laat dingen te veranderen for the better :thumbup:


Goed om te horen van je, Peter :)
Groetjes van een oude hardcore LSDB'er

Toevallig 'Stokbrood' ?

En als we het toch over LSDB hebben in dit onderwerp..... wat is er in godsnaam gebeurd met die website?
Kan m'n profiel niet updaten, website is beladen met bots en bert/mstx is nergens te vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2023 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LSDB word al jaren niet echt bijgehouden, net als dit forum maar dan zelfs nog erger.
Vorig jaar werd er al gedreigd te stoppen met de site waardoor ook zijn hele database bijna niet meer toegankelijk was. Dit creeerde een backfire waardoor Bert toch heeft doen besluiten nog even door te gaan maar verder alle ontwikkeling of moderatie rondom de site te staken. Er zijn hier en daar nog wat mods die het proberen bij te houden maar de site, los van de tracklist en dagelijkse liveset posts, is behoorlijk dood geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2023 17:52 
 
Artiest

Nuracore schreef:
LSDB word al jaren niet echt bijgehouden, net als dit forum maar dan zelfs nog erger.
Vorig jaar werd er al gedreigd te stoppen met de site waardoor ook zijn hele database bijna niet meer toegankelijk was. Dit creeerde een backfire waardoor Bert toch heeft doen besluiten nog even door te gaan maar verder alle ontwikkeling of moderatie rondom de site te staken. Er zijn hier en daar nog wat mods die het proberen bij te houden maar de site, los van de tracklist en dagelijkse liveset posts, is behoorlijk dood geloof ik.

oh god, gelukkig was ik er dan net op tijd bij met die uploads. gebruikte die site veel voor de tracklists.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2023 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat doet The Machine tegenwoordig?
Die heeft ook al even geen releases meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2023 20:03 
 
Hardtraxxer

Op sociale heeft the Machine het ziek druk met bruiloften. Echt bijna elke week een.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2023 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Op sociale heeft the Machine het ziek druk met bruiloften. Echt bijna elke week een.

Rollin'/Different Kind of Therapy / Within Each Of Us zijn ook echt een dikke platen voor de openingsdans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2023 10:29 
 
Hardtraxx Veteran

opaa schreef:
Op sociale heeft the Machine het ziek druk met bruiloften. Echt bijna elke week een.


Wat vinden al die vrouwen daar dan van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2023 11:51 
 
Hardtraxxer

Denk niet dat ze heel warm worden van hem.
Vorige  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen