Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 111  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2021 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat nog steeds in zijn story: "Just realised it was my birthday 10 days ago. So lost with the time lately. Getting old! xd "

Kan me ook niet voorstellen dat niemand hem gefeliciteerd heeft, zal het ook maar interpreteren als een 'ik word oud-grapje'
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2021 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Staat nog steeds in zijn story: "Just realised it was my birthday 10 days ago. So lost with the time lately. Getting old! xd "

Kan me ook niet voorstellen dat niemand hem gefeliciteerd heeft, zal het ook maar interpreteren als een 'ik word oud-grapje'


Ja zie het nu op facebook nog staan. Laten we inderdaad dan maar van het positieve uit gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2021 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete is dus 5 maart jarig, niet 5 december :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2021 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Delete is dus 5 maart jarig, niet 5 december :x


In dat geval is het toch zorgelijk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2021 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Delete is dus 5 maart jarig, niet 5 december :x


Ik verjaar ook op 5 maart en weet dat ik dezelfde dag deel met Delete. Ik keek behoorlijk raar op toen ik die post voorbij zag komen. Zijn comeback zal niet voor snel zijn vrees ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2021 00:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Delete is dus 5 maart jarig, niet 5 december :x


lol

Maarja, sneu ja. Heb meegekreten dat er in Australië een cultuur heerst wat de mentale gezondheid niet bepaald in de hand werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2021 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Norther66 schreef:
Delete is dus 5 maart jarig, niet 5 december :x


lol

Maarja, sneu ja. Heb meegekreten dat er in Australië een cultuur heerst wat de mentale gezondheid niet bepaald in de hand werkt.


leg uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2021 11:07 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Maarja, sneu ja. Heb meegekreten dat er in Australië een cultuur heerst wat de mentale gezondheid niet bepaald in de hand werkt.


leg uit?


+ woont hij niet al 600 jaar in Nederland?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2021 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Rickzel schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Maarja, sneu ja. Heb meegekreten dat er in Australië een cultuur heerst wat de mentale gezondheid niet bepaald in de hand werkt.


leg uit?


+ woont hij niet al 600 jaar in Nederland?


Het feit dat hij inmiddels dus al bijna 2 jaar geen enkele kans gehad heeft om z'n familie te bezoeken, daarnaast z'n levenswerk momenteel bijna in rook op ziet gaan en hij dus sowieso wel al wat mentale issues had zullen daar echt niet aan bijdragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2021 13:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Rickzel schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Maarja, sneu ja. Heb meegekreten dat er in Australië een cultuur heerst wat de mentale gezondheid niet bepaald in de hand werkt.


leg uit?


+ woont hij niet al 600 jaar in Nederland?


Maar wel opgegroeid in Australië. Dat vormt je. Er heerst dus blijkbaar nogal een 'don't talk about mental health issues' houding in Australië. Ben zelf nooit in Australië geweest, dus ik neem het maar aan. Iemand uit het dorp deed een aantal jaren de productie van Defqon.1 Australië waar ik dergelijke verhalen van hoorde, en hoe het een drugs (misbruik) cultuur in de hand werkt terwijl de overheid voor de bühne de evenementen probeerde te scapegoaten als oorzaak voor drugsproblematiek onder jongeren.

Maar goed inderdaad zegt Delete dat zijn problemen begonnen toen hij naar Nederland verhuisde. We krijgen niet heel veel details daarover (iig als getypte tekst, ga niet heel z'n twitch stream checken), maar ik zou het niet gek vinden als het gelinkt kan zijn met hoe hij is opgegroeid in zijn thuisland. Toevallig is er een Nederlander in Australië die aandacht vraagt voor mentale gezondheidsproblemen in Australië: https://www.thebarefootdutchman.com/.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2021 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is er toch juist heel erg open over? Al ruime tijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2021 15:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Over dat ie het heeft. Niet waarom ie het heeft. Hij noemt alleen "a number of tragic events in my first year of moving from Australia to the Netherlands".

Kan me iets vaags herinneren over een vriendin waar het fout mee liep toen ik nog meeliep met hardstyle boulevard.

https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... &context=3
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2021 07:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deetox? Al geruime tijd niks meer van gehoord...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2022 00:04 
 
Hardtraxxer

Iemand enig idee of deze versie van Dragonborn ooit uitgebracht is als free release of iets dergelijks?
Edit: rond 43 minuten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2022 19:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2022 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Deetox? Al geruime tijd niks meer van gehoord...


Gisteren weer een boeking gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2022 12:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Noisecontrollers?
Heeft wel wat boekingen staan, maar released heel weinig tot bijna niks meer. Ook op de socials niet actief.

Wellicht bezig met een album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2022 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Noisecontrollers?
Heeft wel wat boekingen staan, maar released heel weinig tot bijna niks meer. Ook op de socials niet actief.

Wellicht bezig met een album?


Begin van de pandemie heeft hij volgens mij gezegd, dat hij ff beetje vant leven ging genieten met zn paarden enzo. En als de tijd rijp zou zijn hij wel weer beetje online zou komen op socials en tracks gaan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2022 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Fusionmania schreef:
Noisecontrollers?
Heeft wel wat boekingen staan, maar released heel weinig tot bijna niks meer. Ook op de socials niet actief.

Wellicht bezig met een album?


Begin van de pandemie heeft hij volgens mij gezegd, dat hij ff beetje vant leven ging genieten met zn paarden enzo. En als de tijd rijp zou zijn hij wel weer beetje online zou komen op socials en tracks gaan maken.


Beste is dat die manege blijft spelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2022 21:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Infirium? Toch altijd interessante producties, maar hoor je momenteel niks van. Misschien dat D-Verze iets kan zeggen hierover?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2022 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ron schreef:
Infirium? Toch altijd interessante producties, maar hoor je momenteel niks van. Misschien dat D-Verze iets kan zeggen hierover?

Voor mijn gevoel heel Spoontech.
Laatste releases zijn alleen van nieuwe namen.
Snap dat D-Verze wat rustiger aan doet na The Internal (al is dat inmiddels ook al bijna 2 jaar).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2022 09:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was weer even aan het graven in de muzikale bestanden en kwam wat namen tegen die even uit de schijnwerpers zijn verdwenen (in mijn ogen) of benieuwd naar wat hun deal nu is.

Wat is er gebeurd met?

- DJ Ezteq?
- Zany, is die man definitief een soort carnavalsclown geworden of maakt die nog wat serieus?
- DJ Phil Ty?
- Joshua Hiroshy?
- Josh & Wesz?
- Davide Sonar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2022 10:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zany heeft toen ten tijde van zijn DNA album duidelijk gemaakt dat hij de hardstyle van tegenwoordig niet meer interessant vind en daarom richting de freestyle is gegaan. DNA is ook niet aangeslagen, dus je hoeft het er niet meer van te verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2022 10:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Was weer even aan het graven in de muzikale bestanden en kwam wat namen tegen die even uit de schijnwerpers zijn verdwenen (in mijn ogen) of benieuwd naar wat hun deal nu is.

Wat is er gebeurd met?

- DJ Ezteq?
- Zany, is die man definitief een soort carnavalsclown geworden of maakt die nog wat serieus?
- DJ Phil Ty?
- Joshua Hiroshy?
- Josh & Wesz?
- Davide Sonar?


- Al jaren gestopt, ik geloof voor een betere baan, pin me daar niet op vast
- Maakt niks serieus meer, haalt meer lol uit freestyle dj zijn waarschijnlijk
- Is Tuneboy met iemand anders als DJ en is net als alle andere aliassen met andere dj's (zoals Ivan Carsten en Stephanie) opgeschort.
- Zelfde verhaal als hierboven, was eerst eigen producer tot en met Showtime en daarna nam Tuneboy het over en produceerden ze samen de platen (en als je naar de credits kijkt heeft Joshua Hiroshy ook bij bepaalde Tuneboy aliassen geholpen). Is net als de rest van de aliassen waarschijnlijk gedropt rondom 2012.
- Zijn stilletjes gestopt, zij bouwden op het laatst nog op hun classics sounds (rond 2015) dus het is aannemelijk dat ze de huidige stijl niks vinden/niet kunnen/willen produceren en niet willen vast zitten in dat zelfde classics stijltje wegens desinteresse oid.
- Zelfde als hierboven waarschijnlijk maar dan een paar jaar eerder (anno 2012 oid).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2022 10:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Wat is er gebeurd met?

- Josh & Wesz?
- Davide Sonar?


Draaien toch regelmatig? Josh & Wesz worden in ieder geval genoeg geboekt. Davide Sonar recent nog gezien en staat nog op Decibel dit jaar :)
Vorige  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 111  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen