stiebie wrote:
Weet niet hoe je hier bij komt maar Ivan Carsten heeft altijd z'n eigen tracks gemaakt hoor

Als je de credits gelijk trekt van alle Dance Pollution en BLQ releases en overigen van Arsenic Sound Label, dan zie je dat bij producer altijd de naam van de artiest wordt genoemd. Zelfs bij namen als Dark Oscillators, Citizen, Hardstyle Masterz e.d. waarvan we weten dat de platen 100% door Tuneboy en Technoboy worden gemaakt.
Dus "producer" zegt compleet niks in die credits. Written By zegt hier het meeste en daar komt hij altijd terug naast de bekende twee, net als de rest. De enigste uitzondering die je ziet is Joshua Hiroshy die eveneens in de writing credits terug komt van platen buiten zijn eigen producties. Waarom zou je ook je credits in godsnaam elke keer volplanten met die twee, meer dan zijn eigen naam, als hij het zelf doet, hooguit zou je mixed/mastered/released by moeten terugvinden voor ze.
Betekent dat hij dus niet de platen zelf heeft gemaakt en net zoals de rest van al die aliassen gewoon gemaakt is door TNT. Vanaf de release van Evolution Beat EP staat hij er zelfs niet eens meer tussen als producer. Niet dat hij niks deed, zeker niet, dat denk ik niet in ieder geval, maar zelf produceren is gewoon niet waar. Na 2012 is hij zelf verder gegaan geloof ik en dat hoor je ook meteen.
Dus daar zie je hoe ik er bij kom, dat is niet zo moeilijk te vinden.