Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2022 10:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Maakt niks serieus meer, haalt meer lol uit freestyle dj zijn waarschijnlijk
Mark With A Tarrel schreef:
Zany heeft toen ten tijde van zijn DNA album duidelijk gemaakt dat hij de hardstyle van tegenwoordig niet meer interessant vind en daarom richting de freestyle is gegaan. DNA is ook niet aangeslagen, dus je hoeft het er niet meer van te verwachten.

Toch zonde, heeft daarmee ook gelijk Fusion te grabbel gegooid.
Mitch schreef:
Draaien toch regelmatig? Josh & Wesz worden in ieder geval genoeg geboekt. Davide Sonar recent nog gezien en staat nog op Decibel dit jaar

Mja als classics setjes idd, maar maken geen recente dingen meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2022 10:32 
 
Hardtraxx Newbie

Broken Balance schreef:
Revolting Against schreef:
Was weer even aan het graven in de muzikale bestanden en kwam wat namen tegen die even uit de schijnwerpers zijn verdwenen (in mijn ogen) of benieuwd naar wat hun deal nu is.

Wat is er gebeurd met?

- DJ Ezteq?
- Zany, is die man definitief een soort carnavalsclown geworden of maakt die nog wat serieus?
- DJ Phil Ty?
- Joshua Hiroshy?
- Josh & Wesz?
- Davide Sonar?


- Al jaren gestopt, ik geloof voor een betere baan, pin me daar niet op vast
- Maakt niks serieus meer, haalt meer lol uit freestyle dj zijn waarschijnlijk
- Is Tuneboy met iemand anders als DJ en is net als alle andere aliassen met andere dj's (zoals Ivan Carsten en Stephanie) opgeschort.
- Zelfde verhaal als hierboven, was eerst eigen producer tot en met Showtime en daarna nam Tuneboy het over en produceerden ze samen de platen (en als je naar de credits kijkt heeft Joshua Hiroshy ook bij bepaalde Tuneboy aliassen geholpen). Is net als de rest van de aliassen waarschijnlijk gedropt rondom 2012.
- Zijn stilletjes gestopt, zij bouwden op het laatst nog op hun classics sounds (rond 2015) dus het is aannemelijk dat ze de huidige stijl niks vinden/niet kunnen/willen produceren en niet willen vast zitten in dat zelfde classics stijltje wegens desinteresse oid.
- Zelfde als hierboven waarschijnlijk maar dan een paar jaar eerder (anno 2012 oid).

Weet niet hoe je hier bij komt maar Ivan Carsten heeft altijd z'n eigen tracks gemaakt hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2022 10:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Völser schreef:
Ron schreef:
Infirium? Toch altijd interessante producties, maar hoor je momenteel niks van. Misschien dat D-Verze iets kan zeggen hierover?

Voor mijn gevoel heel Spoontech.
Laatste releases zijn alleen van nieuwe namen.
Snap dat D-Verze wat rustiger aan doet na The Internal (al is dat inmiddels ook al bijna 2 jaar).

Dacht dat D-Verze met een nieuwe studio bezig was. Wellicht met de geboorte van zijn dochter en een baan erbij dat het er nu niet van komt. Hopelijk binnenkort weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2022 12:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

stiebie schreef:
Weet niet hoe je hier bij komt maar Ivan Carsten heeft altijd z'n eigen tracks gemaakt hoor :lol:


Als je de credits gelijk trekt van alle Dance Pollution en BLQ releases en overigen van Arsenic Sound Label, dan zie je dat bij producer altijd de naam van de artiest wordt genoemd. Zelfs bij namen als Dark Oscillators, Citizen, Hardstyle Masterz e.d. waarvan we weten dat de platen 100% door Tuneboy en Technoboy worden gemaakt.

Dus "producer" zegt compleet niks in die credits. Written By zegt hier het meeste en daar komt hij altijd terug naast de bekende twee, net als de rest. De enigste uitzondering die je ziet is Joshua Hiroshy die eveneens in de writing credits terug komt van platen buiten zijn eigen producties. Waarom zou je ook je credits in godsnaam elke keer volplanten met die twee, meer dan zijn eigen naam, als hij het zelf doet, hooguit zou je mixed/mastered/released by moeten terugvinden voor ze.

Betekent dat hij dus niet de platen zelf heeft gemaakt en net zoals de rest van al die aliassen gewoon gemaakt is door TNT. Vanaf de release van Evolution Beat EP staat hij er zelfs niet eens meer tussen als producer. Niet dat hij niks deed, zeker niet, dat denk ik niet in ieder geval, maar zelf produceren is gewoon niet waar. Na 2012 is hij zelf verder gegaan geloof ik en dat hoor je ook meteen.

Dus daar zie je hoe ik er bij kom, dat is niet zo moeilijk te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2022 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat Ivan Carsten een gevalletje Alpha2 is, in het verleden zelf tracks maken maar uiteindelijk samen in de studio zitten met een meer ervaren producer(s). Dus wel bij het proces proces betrokken zijn maar producetechnisch er steeds minder aan zitten. Misschien wel door hoe snel de scene is gaan ontwikkelen en dit niet kon bijpoten?

Je ziet vanaf 2012 inderdaad een gigantisch verschil in zijn tracks waar hij ook meer naar de house/edm achtige stijl neigde te gaan (zie ook zijn subkilla (ofzoiets)). Hij is ook veel instrumentaal bezig geweest geloof ik, dingen met rock en grunge als ik mij niet vergis dus misschien is hij nu in een ander genre erg actief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2022 12:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ron schreef:
Völser schreef:
Snap dat D-Verze wat rustiger aan doet na The Internal (al is dat inmiddels ook al bijna 2 jaar).

Dacht dat D-Verze met een nieuwe studio bezig was. Wellicht met de geboorte van zijn dochter en een baan erbij dat het er nu niet van komt. Hopelijk binnenkort weer.


Dit vat het behoorlijk samen ja! Ik ben afgelopen jaar verhuisd, dus er is veel tijd gaan zitten in het nieuwe huis opknappen, waardoor er naast een fulltime job en het familie leven weinig tijd voor muziek over is gebleven. Nu de klussen in huis langzaam minder worden zal daar vanzelf wel meer tijd voor gaan komen though :D

p.s. als je gestopt bent bij The Internal zijn er opzich nog wel 5 tracks die ik daarna gereleased heb die je zou kunnen checken :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2022 14:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Zany heeft toen ten tijde van zijn DNA album duidelijk gemaakt dat hij de hardstyle van tegenwoordig niet meer interessant vind en daarom richting de freestyle is gegaan. DNA is ook niet aangeslagen, dus je hoeft het er niet meer van te verwachten.

Toch zonde, heeft daarmee ook gelijk Fusion te grabbel gegooid.


Tja, dat mens moet uiteindelijk zelf doen waar ie gelukkig van wordt. Meen dat de persoon voorheen achter Avana nu ondersteund bij zijn producties (staat tegenwoordig vgm bij iedere Fusion release in de credits). Jowan is vgm ook niet echt meer actief bij Fusion (?), doet iig nog een beetje hobbyen met Supreme Agency.

Denk ook niet meer dat die Fusion sound zijn weg zou vinden in de huidige scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2022 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
[
Mitch schreef:
Draaien toch regelmatig? Josh & Wesz worden in ieder geval genoeg geboekt. Davide Sonar recent nog gezien en staat nog op Decibel dit jaar

Mja als classics setjes idd, maar maken geen recente dingen meer.

Met een USB stick die sinds 2014 ongewijzigd is. Dat die nog geen error geeft is een wonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 07:51 
 
Hardtraxx Newbie

Is er al iets van de eene helft van Prefix & Density?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 09:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Revolting Against schreef:
[
Mitch schreef:
Draaien toch regelmatig? Josh & Wesz worden in ieder geval genoeg geboekt. Davide Sonar recent nog gezien en staat nog op Decibel dit jaar

Mja als classics setjes idd, maar maken geen recente dingen meer.

Met een USB stick die sinds 2014 ongewijzigd is. Dat die nog geen error geeft is een wonder.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 10:04 
 
Hardtraxxer

stffg schreef:
Is er al iets van de eene helft van Prefix & Density?


Ik heb Wouter vorig jaar een bericht gestuurd met dezelfde vraag. Hij gaf aan dat hij een aantal platen af had voordat corona zijn intrede deed. Hij was verhuisd en ook druk op andere vlakken. Hij had toen weer de beschikking over een studio in huis om weer met muziek aan de slag te gaan. Hij gaf aan zich weer rustig te willen focussen op maken van muziek. Maar in welke vorm en of er nog sprake zou kunnen zijn van een terugkeer heb ik niet meer gevraagd. Omdat het vrij stil blijft verwacht ik dat helaas niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde man.. P&D stond heel hoog op mijn favorietenlijst voordat ze er mee stopten. The Second Pathway was echt top :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Zonde man.. P&D stond heel hoog op mijn favorietenlijst voordat ze er mee stopten. The Second Pathway was echt top :loving:


Zag de artwork nog voorbij flitsen in m'n meest recente koortsdroom.

Maar de muziek op dat album was inderdaad fantastisch :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2022 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zag de artwork nog voorbij flitsen in m'n meest recente koortsdroom.

Hahah :lol: wat een ding was dat ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2022 08:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Max Enforcer?

Laatste track is uit 2020 met Hard Driver (Before I Wake)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2022 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Max Enforcer?

Laatste track is uit 2020 met Hard Driver (Before I Wake)

Tja, die doet meer met zijn Evil Activities alias.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2022 10:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Revolting Against schreef:
Max Enforcer?

Laatste track is uit 2020 met Hard Driver (Before I Wake)

Tja, die doet meer met zijn Evil Activities alias.


Niet echt, hij heeft in 4 jaar 3 platen uitgebracht waarvan 2 collabs zijn. Zijn laatste soloplaat is 2 jaar oud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2022 08:53 
 
Hardtraxx Newbie

Met homebase entertainment ? (nu vervangen door hardstyle daily als host op stages zoals sunrise festival..)
Had horen vertellen dat ze blijkbaar zijn overgenomen door nederlanders ? iemand hier meer weet van..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2022 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het NCBM 'project'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2022 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Het NCBM 'project'?


Beide acts strugglen hard genoeg om hun eigen carriere weer op de rails te krijgen pre-covid. Dus een liveact combi van die twee is dan wel een beetje veel van het goede lijkt me :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Energyzed solo?

Is hij nu definitief een duo als DVRGE? Maar ook daar hoor je al een jaar niets meer van
Er zou toen gewerkt zijn aan een collab met Break of Dawn maar dat is ook niets meer geworden?

Jammer, had hem liever door zien gaan solo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 00:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar is Gostosa? :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 08:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stanley3x0 schreef:
Waar is Gostosa? :worship:

Kerel waar is Stanley3000?????
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2022 12:03 
 
Hardtraxx Newbie

Weet iemand wat er is gebeurd met Apexx? Ik snap dat Phuture Noize (mede)verantwoordelijk is voor de producties, maar om als act 2,5 jaar niks uit te brengen is wel een beetje vaag imo :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 22:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stiebie schreef:
Weet iemand wat er is gebeurd met Apexx? Ik snap dat Phuture Noize (mede)verantwoordelijk is voor de producties, maar om als act 2,5 jaar niks uit te brengen is wel een beetje vaag imo :huh:

Nog wel op Defqon en X-Qlusive PN gedraaid, verder hoor je er niet echt iets van idd. PN zal wel weinig tijd hebben om aan Apexx plaatjes te werken.
Vorige  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen