Revolting Against schreef:
Was weer even aan het graven in de muzikale bestanden en kwam wat namen tegen die even uit de schijnwerpers zijn verdwenen (in mijn ogen) of benieuwd naar wat hun deal nu is.
Wat is er gebeurd met?
- DJ Ezteq?
- Zany, is die man definitief een soort carnavalsclown geworden of maakt die nog wat serieus?
- DJ Phil Ty?
- Joshua Hiroshy?
- Josh & Wesz?
- Davide Sonar?
- Al jaren gestopt, ik geloof voor een betere baan, pin me daar niet op vast
- Maakt niks serieus meer, haalt meer lol uit freestyle dj zijn waarschijnlijk
- Is Tuneboy met iemand anders als DJ en is net als alle andere aliassen met andere dj's
(zoals Ivan Carsten en Stephanie) opgeschort.
- Zelfde verhaal als hierboven, was eerst eigen producer tot en met Showtime en daarna nam Tuneboy het over en produceerden ze samen de platen (en als je naar de credits kijkt heeft Joshua Hiroshy ook bij bepaalde Tuneboy aliassen geholpen). Is net als de rest van de aliassen waarschijnlijk gedropt rondom 2012.
- Zijn stilletjes gestopt, zij bouwden op het laatst nog op hun classics sounds (rond 2015) dus het is aannemelijk dat ze de huidige stijl niks vinden/niet kunnen/willen produceren en niet willen vast zitten in dat zelfde classics stijltje wegens desinteresse oid.
- Zelfde als hierboven waarschijnlijk maar dan een paar jaar eerder (anno 2012 oid).
Weet niet hoe je hier bij komt maar Ivan Carsten heeft altijd z'n eigen tracks gemaakt hoor