Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2021 19:03 
 
Hardtraxx Elite

Ezteq?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2021 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Citaat:
DJ Ezteq
Real Name:
Marvin van der Est
Profile:
After working for the biggest event organisation in the harder styles; Q-dance for over 5 years, Ezteq decided to start producing his own music. Because of his job and his love and compassion for the harder styles in dance music he knows like no other what is going on in the international dance scene.

After working hard in the studio his first production ‘Fuck You Up’ was born. Ezteq sent an early demo version of the track to some leading hardstyle artists and their response showed he made the right decision! ‘Fuck You Up’ got picked up by several big DJ’s and got played on major events like Defqon. 1, Decibel Outdoor, The Qontinent, Q-BASE and many more.

Hardstyle pioneer DJ Isaac didn’t fail to notice the power of this track either and he immediately provided Ezteq the opportunity of releasing ‘Fuck You Up’ on his X-RATE label. And this was just the start. In 2012 Ezteq turned his back to hardstyle music for a while to host and play at minimal/techno parties. Because of his succes in this scene he didn’t want to be in the hardstyle ‘spotlight’ anymore. Nowadays he’s producing music for other artists and hosting his own minimal/techno parties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2021 18:27 
 
Hardtraxx Veteran

Was Ezteq niet eerst Mod op het Q-Dance forum of verward ik hem met een ander die ook een plaat uitbracht
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2021 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vertile - On My Own?

Zou 02-08 gereleased worden :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2021 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Was Ezteq niet eerst Mod op het Q-Dance forum of verward ik hem met een ander die ook een plaat uitbracht

Dat is ‘m, ja. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mind Dimension...

al meer dan een jaar totale radiostilte :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2021 09:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

oot schreef:
Mind Dimension...

al meer dan een jaar totale radiostilte :(


Gaat stoppen!!!!!1111!!!1!11!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2021 17:16 
 
Hardtraxx Veteran

....Clock Kid? Zit de DefQon 2011 DVD te kijken en daar zit een interview met hem bij, kan mij herinneren dat wij hier over zijn mixwerk altijd lovend waren
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2021 17:50 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
....Clock Kid? Zit de DefQon 2011 DVD te kijken en daar zit een interview met hem bij, kan mij herinneren dat wij hier over zijn mixwerk altijd lovend waren

Is andere muziek ingegaan volgens mij, eeuwig zonde:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 00:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

oot schreef:
Mind Dimension...

al meer dan een jaar totale radiostilte :(

Viel mij ook op. Staat wel volgend jaar op Defqon met een ''Presents The Epilogue'' achter zijn naam, misschien bezig aan een album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 05:42 
 
Hardtraxx Veteran

Stana?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 18:38 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Stana?

9-08-2014

Hi,
There comes a time when everything has to come to an end.
To all of you dedicated fans that have seen me perform all over the world.
From the 2 guys i saw in my first dutch booking who traveled all the way fromDublin to see me in 2010, to the a merican who traveled all the way from Texas to Las vegas to see my first US show in 2012. I remember all of you
Its been a wonderful and weird damn journey we took together.
I have enjoyed pushing the boundaries of the Harder Styles, Trance, House and Techno to make my own kind of music. I have enjoyed all your comments, your appreciation and dedication as well as your funky dance moves to my music!
But due to personal reasons, I am ending the Stana project.
The last Tech Maniac Show episode will be in September.
Join me on my last ever Stana performance in Sydney the 20th of September for
Defqon 1. Lets have one last beer.

Sincerly
Aram
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 22:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Faizar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Faizar?


https://twitter.com/FaizarOfficial/stat ... 88741?s=19
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 14:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:

Ah tof! Thanks, het laatste bericht is ook niet eens zo heel lang geleden!
Ben benieuwd waarmee die komt en of die bij Fusion blijft, hopen dat ie zijn weg vindt bij IAM Hardstyle eventueel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 12:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Speaking of Fusion, hoe zit het met dat label eigenlijk? Wat zijn die afgezakt tot een degradatiekandidaat.

Doet Zany nog iets (met het label) sinds hij er (volgens mij) voor heeft gekozen de freestyle/carnaval kant op te gaan?

Zonde, want het was wat mij betreft echt een label om in de gaten te houden met namen als The Pitcher, Donkey Rollers, Noisecontrollers, Zany etc. Nu komt er louter audio diarree op uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Speaking of Fusion, hoe zit het met dat label eigenlijk? Wat zijn die afgezakt tot een degradatiekandidaat.

Doet Zany nog iets (met het label) sinds hij er (volgens mij) voor heeft gekozen de freestyle/carnaval kant op te gaan?

Zonde, want het was wat mij betreft echt een label om in de gaten te houden met namen als The Pitcher, Donkey Rollers, Noisecontrollers, Zany etc. Nu komt er louter audio diarree op uit.

Het is helaas geen 2003-2012 meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Revolting Against schreef:
Het is helaas geen 2003-2012 meer.

Eens, maar het is zonde dat zo'n label van naam zo afgezakt is. Zelfde verhaal met Scantraxx overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 13:46 
 
Hardtraxx Veteran

Revolting Against schreef:
Alm1ghty schreef:
Revolting Against schreef:
Het is helaas geen 2003-2012 meer.

Eens, maar het is zonde dat zo'n label van naam zo afgezakt is. Zelfde verhaal met Scantraxx overigens.


Maar de platen op Scantraxx/Prospexx/Black enzo zijn gewoon kwaliteit, kan je smaak niet zijn maar steekt allemaal prima in elkaar. Sommige namen die op Fusion tegenwoordig releases krijgen tegenwoordig, klinkt echter als slaapkamerproducties die in elkaar geflanst zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De functie en het belang van een label is de afgelopen jaren bizar afgenomen door het digital only tijdperk. Eerder was een release op een label als Fusion natuurlijk ook een soort van kwaliteitskeurmerk. Nu kunnen ze elke track releasen zonder dat het drukkers kosten met zich meebrengt. En als het meuk is heeft niemand er last van.

Alleen labels die een soort eenheidsgevoel vast willen houden zoals een Minus Is More hebben nog iets van een speciale functie. Fusion allang niet meer. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat geldt toch voor elk label, zijn genoeg labels die bestaansrecht en relevantie hebben weten te behouden, is gewoon zelf voor gekozen om er geen moeite meer in te stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 16:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan iemand mij dan het precieze nut van een label uitleggen? Waarom moet je releasen op een label en kan het niet zonder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Kan iemand mij dan het precieze nut van een label uitleggen? Waarom moet je releasen op een label en kan het niet zonder?


Ik zie een label vooral als een soort van stamp of approval, dat je aan bepaalde kwaliteits eisen voldoet om op dat label te mogen releasen en mee te liften met de bekendheid van dit label.

Denk dat het ook gewoon heel makkelijk is voor bijvoorbeeld een E-Force om zich lekker bij EOL aan te sluiten omdat dat team staat als een huis, enige wat je doet is tracks aanleveren en zij pakken alles op.

Maar zonder label kom je ook een eind, doet Element bijvoorbeeld toch? Maar dan moet je gewoon alles zelf regelen, en opbouwen, labels halen ook gewoon werk uit handen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 16:45 
 
Hardtraxx Veteran

paperclip schreef:
Kan iemand mij dan het precieze nut van een label uitleggen? Waarom moet je releasen op een label en kan het niet zonder?


Vroeger had het letterlijk te maken met vinyl uitbrengen, later cd's maar tegenwoordig kan veel digitaal. Echter is het bereik van een label en steun van artiesten op dat label natuurlijk groter dan Henkie op zijn zolder kamer die een vette plaat heeft gemaakt.

Daarnaast ook hulp met masteren etc (is niet altijd positief, kijkende naar het huidige AoC waar alles hetzelfde klinkt)
Vorige  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen