Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 111  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 13:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

- Code Black? Actief op de socials, maar de laatste solotrack?
- Iemand een idee wie RVB is waarmee Sound Rush de Abel - Onderweg bootleg van heeft gemaakt?
- En dan nog wat dudes uit het pre-hardstyle tijdperk: Svenson (van Gielen) DJ José (van duo met G-Spott)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 14:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
- Code Black? Actief op de socials, maar de laatste solotrack?


Ghost veel heeft ie wel eens gezegd in de Code Black producers group op FB.


Doet veel voor Brenny.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 15:04 
 
Hardtraxx Veteran

Revolting Against schreef:
- Code Black? Actief op de socials, maar de laatste solotrack?
- Iemand een idee wie RVB is waarmee Sound Rush de Abel - Onderweg bootleg van heeft gemaakt?
- En dan nog wat dudes uit het pre-hardstyle tijdperk: Svenson (van Gielen) DJ José (van duo met G-Spott)?


https://www.facebook.com/OfficialRVB/?fref=ts
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
- Code Black? Actief op de socials, maar de laatste solotrack?
Svenson (van Gielen)

Zijn sinds 2005 solo gegaan geloof ik maar Gielen is sinds 2009 weer actief als Airscrape als ik mij niet vergis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Revolting Against schreef:
- Code Black? Actief op de socials, maar de laatste solotrack?


Ghost veel heeft ie wel eens gezegd in de Code Black producers group op FB.


Doet veel voor Brenny.

Kan je ook wel horen ja, maar goed ik hoor toch liever weer een track als Pandora, Brighter Day, Can't Hold Me Back etc.
Nuracore schreef:
Zijn sinds 2005 solo gegaan geloof ik maar Gielen is sinds 2009 weer actief als Airscrape als ik mij niet vergis.

Volgens mij is Gielen altijd wel bezig gebleven, maar lang niet op het niveau van Beauty Of Silence, We Know What You Did, Answer The Question etc. Wat Airscape betreft staan die remixen nog vaak op (Release Me, Silence :loving: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2021 13:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chris One en Mind Dimension? Allebei al een flinke radiostilte.
En volgende week een aankondiging over de toekomst van Degos & Re-Done, heel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2021 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2021 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Wildstylez?

Is met Brenny in de afrondende fase voor follow-up van Lose my mind
(WS insta)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 11:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was Lies Or Truth niet die opvolger, maar doordat deze niet het verwachte succes had maar in de doofpot is geraakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Was Lies Or Truth niet die opvolger, maar doordat deze niet het verwachte succes had maar in de doofpot is geraakt?

Het is natuurlijk slim om iets als opvolger aan te kondigen om zo meer aandacht te genereren.
Maar een opvolger van een hit met miljoenen views is altijd lastig, mss wel onmogelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Plus dat je het jezelf erg moeilijk maakt om iets te moeten maken dat die track moet overtreffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 21:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Unfinished Demo uit 2014 en The Pitcher zijn Recovered Album die in 2016 was aangekondigd, na wat previews niks meer ervan gehoord.
Beetje blij gemaakt een dooie mus destijds. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Unfinished Demo uit 2014 en The Pitcher zijn Recovered Album die in 2016 was aangekondigd, na wat previews niks meer ervan gehoord.
Beetje blij gemaakt een dooie mus destijds. :/


Ja waar blijft dit :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 22:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Fusionmania schreef:
Unfinished Demo uit 2014 en The Pitcher zijn Recovered Album die in 2016 was aangekondigd, na wat previews niks meer ervan gehoord.
Beetje blij gemaakt een dooie mus destijds. :/


Ja waar blijft dit :/

Ik zeg tijd voor een petitie, wellicht dat wij ook 375000 handtekeningen kunnen verzamelen! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Fusionmania schreef:
Unfinished Demo uit 2014 en The Pitcher zijn Recovered Album die in 2016 was aangekondigd, na wat previews niks meer ervan gehoord.
Beetje blij gemaakt een dooie mus destijds. :/


Ja waar blijft dit :/

de harddisk ligt in de bureaula van Brennan Heart
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2021 09:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thyron zal vast een versie hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2021 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeffrey2107 schreef:
Alle Hard With Style podcasts op Itunes en andere podcast apps. ik kan ze niet downloaden en luisteren werkt ook niet. lijkt wel alsof ze allemaal de bestanden verwijderd hebben.

Wat is er gebeurd met jouw oude account?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 20:37 
 
Hardtraxx Veteran

Atmozfears album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2021 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de gene die zich zoals ik afvroegen wat er met The R3belz/s is gebeurd?

In 2020 heeft hij zijn pagina verwijderd maar nog wel wat early hs gemaakt onder de naam Retro Freak.
Vanaf 2021 is hij volledig over gegaan naar Techno samen met Claudio Moi (Typhoon) onder de naam MOTVS en zijn ze hun eigen label genaamd Exetra Records begonnen.

.

Als ik het goed heb begrepen willen ze zich focussen op de roots en zullen dus produceren in de stijl van jaren begin 2000.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2021 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damn ja, had Eclipse afgelopen week op staan en in vond al dat die plaat wel wat early hs invloeden had :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2021 10:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Voor de gene die zich zoals ik afvroegen wat er met The R3belz/s is gebeurd?

In 2020 heeft hij zijn pagina verwijderd maar nog wel wat early hs gemaakt onder de naam Retro Freak.
Vanaf 2021 is hij volledig over gegaan naar Techno samen met Claudio Moi (Typhoon) onder de naam MOTVS en zijn ze hun eigen label genaamd Exetra Records begonnen.

.

Als ik het goed heb begrepen willen ze zich focussen op de roots en zullen dus produceren in de stijl van jaren begin 2000.


Klopt, behalve Exetra Records, tenzij het echt net een dag bestaat.

MOTVS, maar ook andere namen zoals DJ Rob, Francesco Zeta en nog wel meer bekende en minder bekende early/hardtrance dj's releasen dat soort techno op Autektone Records, het label van T78 aka Activator. Andere bekende namen zijn bijvoorbeeld DJ Jordan en ROPBM. Namen als Fatima Hajji, A*S*Y*S* en Raito hebben er ook releases op gehad.

Andere namen die ook soortgelijke techno maken/maakten (met minder early) zijn bijvoorbeeld Cosmic Boys, Zimmz, Joyhauser, Raito, i_o (r.i.p.) en UMEK op labels als Terminal M en 1605 Music Therapy
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2021 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat label zijn ze sinds juni mee begonnen geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2021 14:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

In juni releasede MOTVS nog gewoon op Autektone met Eclipse, paar weken terug ook nog gewoon met het nummer XXL en iets eerder nog op IAMT, wat niet van MOTVS is. Dus ik weet niet waar je dat label vandaan tovert maar het lijkt niet te bestaan (ook niet op discogs, bandcamp of socials).

Ohja, en MOTVS bestaan al sinds 2019 en dat was toen eveneens hun main focus, niet pas dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2021 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
In juni releasede MOTVS nog gewoon op Autektone met Eclipse, paar weken terug ook nog gewoon met het nummer XXL en iets eerder nog op IAMT, wat niet van MOTVS is. Dus ik weet niet waar je dat label vandaan tovert maar het lijkt niet te bestaan (ook niet op discogs, bandcamp of socials).

Ohja, en MOTVS bestaan al sinds 2019 en dat was toen eveneens hun main focus, niet pas dit jaar.


Waarom het gestrekte been? Waar lees je dat ik zeg dat ze pas sinds 2021 bestaan?
Ik geef alleen aan dat The R3bels zich sinds 2021 volledig focust op dit project en afstand doet van zijn andere aliasen.

Ondertussen heb ik het bericht weer gevonden waar in het volgende staat:
"Monday 9th august on @fingr86 YouTube channel will be streamed our djset at @portoturisticodiroma , featuring the upcoming tracks on our own label @exetrarecords_official
-
Stay tuned!
-
#MOTVS #techno #newlabel #exetra #exetrarecords #technofamily #technoparty #technorave #technomusic #technoconnectingpeople #technoconnectspeople #technolovers #technopeople #technoculture #technodance #technoislife"

Het is dus recent opgezet, my b.

kerl :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2021 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



@ bovenstaande discussie, inderdaad pas sinds kort opgezet, maar wel al 5k abonnees op het youtube kanaal.
Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 111  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen