Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-02-2020, 12:13 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Misschien toch nog eens ff die HD zoeken want daar stonden wel wat mooie promos op die tot nu toe nog steeds niet uitgekomen zijn :)

Kom maar door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-03-2020, 17:27 

Hardtraxxer

D-Clear heeft een nummer gehad wat door headhunterz werd gedraaid op Qlimax! Klonk veel belovend!

Ongelezen bericht Geplaatst op 26-03-2020, 17:31 

Hardtraxx Elite

Volgens mij was dit een side project van Josh & Wesz :cool: Correct me if I'm wrong!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-03-2020, 17:44 

Hardtraxx Veteran

Was ook van korte duur inderdaad. Heeft 5 platen gemaakt geloof ik.
Geen idee of het ook echt een side-project was van Josh & Wesz aangezien zijn biografie beschrijft dat hij al sinds 2003 bezig is met muziek. In 2006 heeft hij een remix gemaakt van Glowiej - Sax Faction.

Ik weet wel dat mede dankzij Josh & Wesz & Deepack zijn carriere in 2011 echt begonnen is.
Zijn socials zijn ondertussen verwijderd (op youtube na).

Geen idee wat de aanleiding is geweest waardoor dit tot een abrupte stop heeft geleid. Had zelf altijd het gevoel alsof het een 'vrienden' projectje van de heren was maar meer ook niet.

Viel in de Low-E/josh & Wesz categorie iig kwa sound design.

Edit:

Zo te zien heeft hij een slag geslagen in andere genres.
https://soundcloud.com/d-clear

film muziek en tek house/minimalistic
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-04-2020, 11:13 

Hardtraxx Veteran

Cellrock?

Hij heeft vorig jaar (of 2018) zijn 'comeback' album released maar sindsdien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-04-2020, 10:14 

Hardtraxxer

Prefix zou eind januari met nieuws komen over het vervolg na Prefix & Density. Hij zou in zijn eentje doorgaan. Ik kan er nergens iets over vinden. Weet iemand hier meer over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-04-2020, 11:01 

Hardtraxx Veteran

Jawel schreef:
Prefix zou eind januari met nieuws komen over het vervolg na Prefix & Density. Hij zou in zijn eentje doorgaan. Ik kan er nergens iets over vinden. Weet iemand hier meer over?

Heeft op 4 januari zijn debuut gemaakt op spectre of the harderstyles als Refx.
Maar sinds dien eigenlijk niets meer van hem vernomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-04-2020, 22:24 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Jawel schreef:

Ok, dank je wel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-04-2020, 08:32 

Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
Jawel schreef:

Refix of Refx? Refix is een up-tempo artiest nl :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-04-2020, 08:54 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Nuracore schreef:
Jawel schreef:

Dawnfire schreef:
Het valt tegenwoordig ook niet mee om een exclusieve naam te bedenken :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-04-2020, 09:13 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Nuracore schreef:
Jawel schreef:

Het is Reflx (Maar je spreekt het uit als Reflex) :) Echter heb ik ook wat vragen daarover, hij is ineens zo van de aardbodem verdwenen terwijl zijn nieuwe platen echt heel dik klonken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-04-2020, 10:44 

Hardtraxx Elite

Vreemd, en vooral heel jammer. Vind dat P&D album ook nog steeds supervet, die platen worden helaas nergens gedraaid.
Ik had eigenlijk wel gehoopt dat hij onder zijn nieuwe alias wel wat vaker geboekt zou gaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-04-2020, 19:37 

Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
Vreemd, en vooral heel jammer. Vind dat P&D album ook nog steeds supervet, die platen worden helaas nergens gedraaid.
Ik had eigenlijk wel gehoopt dat hij onder zijn nieuwe alias wel wat vaker geboekt zou gaan worden.

Ik vind het ook heel jammer, maar het lijkt er dan op dat het helemaal afgelopen is. Met dit rare festivalseizoen ga je geen goede comeback meer maken. B-front gaf zijn support regelmatig, maar een echte doorbraak hebben ze helaas nooit kunnen forceren. Ik had het ze van harte gegund.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20-04-2020, 14:27 

Hardtraxx Newbie

Jawel schreef:
ULTIMO schreef:

Ik vind het ook heel jammer, maar het lijkt er dan op dat het helemaal afgelopen is. Met dit rare festivalseizoen ga je geen goede comeback meer maken. B-front gaf zijn support regelmatig, maar een echte doorbraak hebben ze helaas nooit kunnen forceren. Ik had het ze van harte gegund.

Met dezelfde logica kan geen enkele artiest meer doorbreken. Jammer dat dat niet echt als P&D is gelukt. Ik hoop stiekem op dat dit soort gasten met bewezen talent deze tijd gebruiken om een dikke lading nieuwe muziek te maken.

Ook had ik wel verwacht de played a live remix veel meer te horen afgelopen zomer, nauwelijks gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20-04-2020, 17:24 

Hardtraxx Addict

Jawel schreef:

Als alleen de kleine horeca open kunnen betekent dat juist goed nieuws voor de kleine artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20-04-2020, 23:13 

Hardtraxx Addict

Mark With A Tarrel schreef:
Jawel schreef:

Als alleen de kleine horeca open kunnen betekent dat juist goed nieuws voor de kleine artiesten.

Hopelijk weer ouderwets club avonden met ook grotere artiesten! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-04-2020, 09:33 

Hardtraxx Veteran

roy_ schreef:
Hopelijk weer ouderwets club avonden met ook grotere artiesten! :$

Terug naar het discotheken tijdperk met 1 HS DJ op een avond, waar je dan 2 dagen zenuwachtig voor was!

Of afreizen vanuit Utrecht naar Dieka omdat dat daar wel 3 HS DJ´s kwamen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-04-2020, 10:39 

Hardtraxx Veteran

Dieka, tijden :loving:

Gingen daar altijd op de fiets heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-04-2020, 11:25 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Dieka, tijden :loving:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-04-2020, 12:08 

Hardtraxx Addict

Ik zou er oprecht echt geen moeite mee hebben als de focus straks weer wat meer op wat kleinere events komt te liggen. Het is allemaal wel leuk en aardig al die grote poespas, maar ik persoonlijk kom toch altijd voor de muziek op zo'n feest.

Dediqated vond ik een mooi feest, maar tegelijkertijd werd het voor mij allemaal wel heel perfect zo. Ik snap dat dit feest om de show draaide, maar dat heel veel nummers werden verkort en dat er niet eens werd gemixt vond ik toch wel een beetje jammer.

XXlerator feesten waren fantastisch bijvoorbeeld, of Loudness natuurlijk. Dit soort locaties is iets wat ik de afgelopen tijd echt heb gemist.

Meer kleinschalige events zou ook ruimte bieden aan wat meer onbekende artiesten waardoor de line-ups wat meer variatie zullen hebben.

Het is echt een vervelende situatie wat er nu allemaal speelt, maar het biedt ook zeker nieuwe kansen en mogelijkheden voor het genre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-04-2020, 13:21 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Dieka, tijden :loving:

Gingen daar altijd op de fiets heen.

Gouden tijden. :worship:

Ergens hoop ik inderdaad wel dat deze situatie een beetje voor een schoonmaak zorgt. Er waren uiteindelijk best wel veel organisaties en artiesten die het voor de centjes gingen doen. Hopelijk schoont dit de boel een beetje op. Uiteraard hoop ik wel dat veel welwillende organisaties, groot en klein, het redden. Net als dj's en producers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-04-2020, 13:35 

Hardtraxx Veteran

Hoe zie je dit voor je dan? Ik denk juist dat de nood zo erg aan de man is dat er geen ruimte meer gaat zijn voor risico's. Hoe jij het nu stelt gaat nooit het eindresultaat zijn. Het gaat gewoon alles en iedereen een gigantische klap geven, en wat er over blijft zal geen ruimte meer hebben voor mislukking of tegenslag.

Kleine namen gaan hier het meest last van hebben, en dat is toch juist wat je niet wil lijkt me?

Kleinere evenementen met alleen de populairste namen die 100% helpen bij uitverkoop met minder area's... ben bang dat het dat gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-04-2020, 14:45 

Hardtraxx Veteran

Denk dat Parvuz bedoelt dat door de crisis er een hoop aanbod gaat wegvallen door de klap op organisaties en dit geeft kans voor nieuwe en frisse organisaties met interessante ideeën en line-ups om de kop op te steken.

Alleen zie ik het zelf ook niet gebeuren. Zolang de vraag naar festivals/grote evenementen hoog is, zullen er denk ik altijd wel organisaties zijn die liever gaan voor een (financieel) succesvol evenement dan iets origineels of outside the box neerzetten. En bijvoorbeeld dat Malice in Wonderland zal waarschijnlijk wel iets origineels zijn geworden maar dat leidt alleen maar af van de muziek imo. Ik moedig dat soort afwisseling toe maar het is niet de originaliteit of afwisseling waar ik zelf naar op zoek ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-04-2020, 16:03 

Hardtraxx Elite

_theon_ schreef:
Zolang de vraag naar festivals/grote evenementen hoog is,

Denk je dat dat zo blijft dan? Enerzijds zitten we misschien wel een jaar zonder feestjes dus iedereen heeft er straks weer maximaal zin in en ik vermoed ook dat alles uit zal verkopen. Maar vergeet niet dat we ook in een gigantische financiële crisis terecht gaan komen. Veel bezoekers van festivals zijn wellicht hun baan kwijt of moeten het doen met minder inkomen nu. Ga je dan (als je krap zit) je geld verbrassen aan elk weekend een feestje?

Ook zijn (en gaan) er veel bedrijven over de kop die randzaken rond een festival regelen (barpersoneel bijv)

https://www.hardnews.nl/hoe-de-coronacr ... e-aantast/

Ik vraag me af of we over een jaar nog steeds zoveel vraag hebben naar feesten/festivals. De eerste (grote) feesten na het verbod zullen hard gaan maar wat er daarna gaat gebeuren zie ik somber in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-04-2020, 16:14 

Hardtraxx Veteran

Dat denk ik van wel maar het heeft tijd nodig. Zal het komende jaar/jaren minder zijn maar als de economie weer aantrekt zal de vraag naar festivals wel weer toenemen. Het blijft gissen maar ik denk niet dat de markt dusdanig verzadigd was dat mensen genoeg hadden van festivals. En zolang daar geen alternatief voor komt, gaat dat (langzaam) terug naar 'normaal'.
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen