Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 111  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2020 17:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jawel schreef:
Ik vind het ook heel jammer, maar het lijkt er dan op dat het helemaal afgelopen is. Met dit rare festivalseizoen ga je geen goede comeback meer maken. B-front gaf zijn support regelmatig, maar een echte doorbraak hebben ze helaas nooit kunnen forceren. Ik had het ze van harte gegund.


Als alleen de kleine horeca open kunnen betekent dat juist goed nieuws voor de kleine artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2020 23:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Jawel schreef:
Ik vind het ook heel jammer, maar het lijkt er dan op dat het helemaal afgelopen is. Met dit rare festivalseizoen ga je geen goede comeback meer maken. B-front gaf zijn support regelmatig, maar een echte doorbraak hebben ze helaas nooit kunnen forceren. Ik had het ze van harte gegund.


Als alleen de kleine horeca open kunnen betekent dat juist goed nieuws voor de kleine artiesten.


Hopelijk weer ouderwets club avonden met ook grotere artiesten! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2020 09:33 
 
Hardtraxx Veteran

roy_ schreef:
Hopelijk weer ouderwets club avonden met ook grotere artiesten! :$


Terug naar het discotheken tijdperk met 1 HS DJ op een avond, waar je dan 2 dagen zenuwachtig voor was!

Of afreizen vanuit Utrecht naar Dieka omdat dat daar wel 3 HS DJ´s kwamen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2020 10:39 
 
Hardtraxx Veteran

Dieka, tijden :loving:

Gingen daar altijd op de fiets heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2020 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Dieka, tijden :loving:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2020 12:08 
 
Hardtraxx Addict

Ik zou er oprecht echt geen moeite mee hebben als de focus straks weer wat meer op wat kleinere events komt te liggen. Het is allemaal wel leuk en aardig al die grote poespas, maar ik persoonlijk kom toch altijd voor de muziek op zo'n feest.

Dediqated vond ik een mooi feest, maar tegelijkertijd werd het voor mij allemaal wel heel perfect zo. Ik snap dat dit feest om de show draaide, maar dat heel veel nummers werden verkort en dat er niet eens werd gemixt vond ik toch wel een beetje jammer.

XXlerator feesten waren fantastisch bijvoorbeeld, of Loudness natuurlijk. Dit soort locaties is iets wat ik de afgelopen tijd echt heb gemist.

Meer kleinschalige events zou ook ruimte bieden aan wat meer onbekende artiesten waardoor de line-ups wat meer variatie zullen hebben.

Het is echt een vervelende situatie wat er nu allemaal speelt, maar het biedt ook zeker nieuwe kansen en mogelijkheden voor het genre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2020 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Dieka, tijden :loving:

Gingen daar altijd op de fiets heen.

Gouden tijden. :worship:

Ergens hoop ik inderdaad wel dat deze situatie een beetje voor een schoonmaak zorgt. Er waren uiteindelijk best wel veel organisaties en artiesten die het voor de centjes gingen doen. Hopelijk schoont dit de boel een beetje op. Uiteraard hoop ik wel dat veel welwillende organisaties, groot en klein, het redden. Net als dj's en producers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2020 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe zie je dit voor je dan? Ik denk juist dat de nood zo erg aan de man is dat er geen ruimte meer gaat zijn voor risico's. Hoe jij het nu stelt gaat nooit het eindresultaat zijn. Het gaat gewoon alles en iedereen een gigantische klap geven, en wat er over blijft zal geen ruimte meer hebben voor mislukking of tegenslag.

Kleine namen gaan hier het meest last van hebben, en dat is toch juist wat je niet wil lijkt me?

Kleinere evenementen met alleen de populairste namen die 100% helpen bij uitverkoop met minder area's... ben bang dat het dat gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2020 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat Parvuz bedoelt dat door de crisis er een hoop aanbod gaat wegvallen door de klap op organisaties en dit geeft kans voor nieuwe en frisse organisaties met interessante ideeën en line-ups om de kop op te steken.

Alleen zie ik het zelf ook niet gebeuren. Zolang de vraag naar festivals/grote evenementen hoog is, zullen er denk ik altijd wel organisaties zijn die liever gaan voor een (financieel) succesvol evenement dan iets origineels of outside the box neerzetten. En bijvoorbeeld dat Malice in Wonderland zal waarschijnlijk wel iets origineels zijn geworden maar dat leidt alleen maar af van de muziek imo. Ik moedig dat soort afwisseling toe maar het is niet de originaliteit of afwisseling waar ik zelf naar op zoek ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2020 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Zolang de vraag naar festivals/grote evenementen hoog is,

Denk je dat dat zo blijft dan? Enerzijds zitten we misschien wel een jaar zonder feestjes dus iedereen heeft er straks weer maximaal zin in en ik vermoed ook dat alles uit zal verkopen. Maar vergeet niet dat we ook in een gigantische financiële crisis terecht gaan komen. Veel bezoekers van festivals zijn wellicht hun baan kwijt of moeten het doen met minder inkomen nu. Ga je dan (als je krap zit) je geld verbrassen aan elk weekend een feestje?

Ook zijn (en gaan) er veel bedrijven over de kop die randzaken rond een festival regelen (barpersoneel bijv)

https://www.hardnews.nl/hoe-de-coronacr ... e-aantast/

Ik vraag me af of we over een jaar nog steeds zoveel vraag hebben naar feesten/festivals. De eerste (grote) feesten na het verbod zullen hard gaan maar wat er daarna gaat gebeuren zie ik somber in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2020 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat denk ik van wel maar het heeft tijd nodig. Zal het komende jaar/jaren minder zijn maar als de economie weer aantrekt zal de vraag naar festivals wel weer toenemen. Het blijft gissen maar ik denk niet dat de markt dusdanig verzadigd was dat mensen genoeg hadden van festivals. En zolang daar geen alternatief voor komt, gaat dat (langzaam) terug naar 'normaal'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 01:14 
 
Hardtraxxer

_theon_ schreef:
Dat denk ik van wel maar het heeft tijd nodig. Zal het komende jaar/jaren minder zijn maar als de economie weer aantrekt zal de vraag naar festivals wel weer toenemen. Het blijft gissen maar ik denk niet dat de markt dusdanig verzadigd was dat mensen genoeg hadden van festivals. En zolang daar geen alternatief voor komt, gaat dat (langzaam) terug naar 'normaal'.


Markt was echt ruim verzadigd. Dat mensen genoeg gaan hebben van festivals is wat kort door de bocht, maar de verkoop ging significant moeizamer de laatste paar jaar. Ook voor de grotere organisaties. Er werd nog genoeg verdient, maar zelfs Q kreeg er mee te maken met Impaqt, WowWow, Dediqated en zelfs Qlimax. Mogeljjk is er straks weer een opleving wanneer iedereen weer mag en verkoopt een groot deel binnen no-time uit :D.
De kleinere artiesten gaan het moeilijk krijgen de komende maanden is mijn verwachting. Dit zijn kleine ZZP'ers en daar komt het geld echt niet met bakken tegelijk binnen in tegenstelling tot een Headhunterz of Radical Redemption. Ik gun het ze hoor, ze werken er hard voor. Maar als je als kleinere artiest de komende maanden nauwelijks inkomsten hebt en je tegelijkertijd niet aan je naam kan werken om nieuwe muziek te draaien op een feest gaat het lastig worden. Je wordt echt niet rijk van hardstyle produceren, dat is maar voor een paar weggelegd die een grote fanbase wereldwijd weten te bereiken. Voor de rest mag je redelijk blij zijn met een modaal salaris en een redelijk relaxt en vrij bestaan als je ervoor kiest om alleen dj/producer te zijn. En ik denk inderdaad dat organisaties nog meer op safe gaan spelen wanneer ze weer iets mogen organiseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 13:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Kleine namen gaan hier het meest last van hebben, en dat is toch juist wat je niet wil lijkt me?


Je gaat in het feestzaaltje hier om de hoek waar net 200 man in kunnen geen D-Block & S-te-Fan of Radical Redemption neer knallen. Zij gaan niet met hun fee op een paar honderd euro zitten.Dan ga je eerder voor freestyle artiesten zoals Daani, Plug 'n Play, Feestnation, Hak op de Tak, etc. Voor dat segment zal het misschien wel goede tijden zijn zodra de kleinere horeca weer open kunnen.


Jawel schreef:
De kleinere artiesten gaan het moeilijk krijgen de komende maanden is mijn verwachting. Dit zijn kleine ZZP'ers en daar komt het geld echt niet met bakken tegelijk binnen in tegenstelling tot een Headhunterz of Radical Redemption. Ik gun het ze hoor, ze werken er hard voor. Maar als je als kleinere artiest de komende maanden nauwelijks inkomsten hebt en je tegelijkertijd niet aan je naam kan werken om nieuwe muziek te draaien op een feest gaat het lastig worden. Je wordt echt niet rijk van hardstyle produceren, dat is maar voor een paar weggelegd die een grote fanbase wereldwijd weten te bereiken. Voor de rest mag je redelijk blij zijn met een modaal salaris en een redelijk relaxt en vrij bestaan als je ervoor kiest om alleen dj/producer te zijn. En ik denk inderdaad dat organisaties nog meer op save gaan spelen wanneer ze weer iets mogen organiseren.


Voor een groot deel van de kleine artiesten geldt dat zij naast muziek er nog een beroep naast uitoefenen. Houdt er rekening mee dat je minimaal meer dan een halve ton (per persoon) aan omzet per jaar moet trekken uit optredens om enigszins rond te komen. Hoeveel van die kleinere artiesten halen die meer dan 4500 euro per maand aan optredens? Natuurlijk zijn er wel een paar die het finaiciëel moeilijk gaan krijgen, vooral degene die zich er volledig in hebben gestort, maar ik denk dat de meeste wel een opleiding buiten muziek hebben voltooid of een backup plan hebben aangezien de markt zo ontzettend verzadigd is en ze bekend zijn met de risico's.

De grootste ergernis voor deze groep zal inderdaad zijn dat ze exposure mislopen. Dat herken ik in ieder geval bij mijn eigen act waar ik de komende zomer flink aan profilering wilde werken. Niet alleen loopt deze groep mogelijk exposure mis door een gebrek aan boekingen, maar ook doordat labels en agencies het moeilijk gaan krijgen. Daar komt nu geen rooie cent meer binnen en als daar personeel / zzp'ers geruimd worden dan valt op z'n beurt ook een deel weg wat (kleinere) artiesten ondersteund in hun profilering en management.

Eveneens geld dit voor grotere artiesten met heel hun teams. Natuurlijk hebben veel artiesten best wel een potje, maar het is maar de vraag of dat ze dat zomaar weer in hun bedrijf willen stoppen.

Het kan verschillende kanten uit gaan maar we kunnen in ieder geval stellen dat het voor de muziekindustrie als geheel natuurlijk funest is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 19:56 
 
Hardtraxx Veteran

..dit?

https://www.instagram.com/blackmirrorsocietyofficial/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:


Phuture Noize is momenteel bezig met Silver Bullet, waarom zou hij nog focus leggen op Black Mirror Society? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:

Citaat:
so yeah i am about to start releasing the first bit of silver bullet music this month. this music will also be the first release on my new label/culture platform black mirror society. we are working very hard on launching something new and totally not like your average music label. ill keep you guys posted x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2020 13:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

..de Q&A met noisecontrollers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2020 13:24 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:

Net geupdate :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2020 14:16 
 
Hardtraxx Crew

Brainweavers schreef:
..de Q&A met noisecontrollers?

Nou, hij had voedselvergiftiging dus denk dat er daarom wat vertraging in zit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2020 17:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delete? Al 3 maanden niets meer van gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2020 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Delete? Al 3 maanden niets meer van gehoord.

Misschien is hij aan het begin van de corona teruggereisd naar Australië en heeft hij daar minder mogelijkheid om muziek te maken? Puur speculatie he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2020 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij heeft ergens nog wel een keer een livestream gehouden op instagram over games/muziek en volgens mij was hij toen nog gewoon in Nederland. Hij heeft daar ook gezegd druk bezig te zijn met Sin maar omdat hij niet snel tevreden is, is die hele plaat "not what you guys think".

Ik heb ook nooit echt het idee gehad dat Delete groot fan is van social media, maar had toch op z'n minst wel enige vorm van communicatie verwacht toen bleek dat hij ziek (?) was tijdens de EOL livestream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2020 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij staat over een weekje wel geboekt voor deze fissa:
feesten/imperatorz-march-of-the-legion-12-06-2020-patronaat-haarlem-t70460.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2020 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebourne... ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2020 00:17 
 
Hardtraxx Crew

hurricane schreef:
Rebourne... ?

https://www.instagram.com/p/CBTjykpByeZ/
11 juni gepost gr
Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 111  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen