Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 111  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 00:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dacht dat Wildstylez ook wel een dikke vinger in de pap had bij het produceren van die plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 00:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Henkerfist schreef:
Dacht dat Wildstylez ook wel een dikke vinger in de pap had bij het produceren van die plaat


Dat lijkt mij ook. Kick is duidelijk die van Wildstylez (Lonely en Lose Your Mind hebben vrijwel dezelfde kick). Intro kick komt van Headhunterz.

Lead is ook typisch Wildstylez, qua sound en afmix. Leg Delay Distortion, Lost in Music, Lonely en Live The Moment maar eens langs elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 09:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Behalve dat Live The Moment al ver voor die platen klaar was. Als je even graaft in je geheugen weet je nog dat Live The Moment veel later uit kwam dan dat hij gemaakt was. Daarnaast staat hij nergens in de credits.

Also, JDX heeft in de tijd dat Wildstylez net begon ook al platen gemaakt zoals het Defqon 2007 anthem, Nize & Cloze e.d. en daarnaast al platen onder andere aliassen maakte weer ver voor dat.

Blijf het echt bijzonder vinden dat mensen gelijk alles wat een artiest doet in discrediet brengen omdat zij vinden dat x op y lijkt dus dat moet betekenen dat hij het niet zelf heeft gedaan. Zeker met een meesterlijke producer als JDX. Lekker je eigen wereldje maken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zullen we het gelijk hebben over Alpha Twins waarvan platen tussen 2009 en 2011 veel weg hebben van Wildstylez en/of Noisecontrollers.

Het is niet raar dat mensen sneller conclusies trekken aangezien dit vaker bij Scantraxx het geval is.
Verder ben ik het volledig met je eens. JDX is echt een produceer baas en denk ook echt wel dat hij zelf die track geproduceerd heeft.

Hedendaags focust hij zich op intro/outros van events en levert hij breaks aan voor evenementen in dingen als anthems, aftermovies etc. Ook experimenteert hij met dubstep en drum & bass onder een ander alias. Kan me even niet voor me halen welk.

Film muziek weet ik niet zeker maar zou mij niet verbazen gezien zijn kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 13:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Behalve dat Live The Moment al ver voor die platen klaar was. Als je even graaft in je geheugen weet je nog dat Live The Moment veel later uit kwam dan dat hij gemaakt was. Daarnaast staat hij nergens in de credits.

Also, JDX heeft in de tijd dat Wildstylez net begon ook al platen gemaakt zoals het Defqon 2007 anthem, Nize & Cloze e.d. en daarnaast al platen onder andere aliassen maakte weer ver voor dat.

Blijf het echt bijzonder vinden dat mensen gelijk alles wat een artiest doet in discrediet brengen omdat zij vinden dat x op y lijkt dus dat moet betekenen dat hij het niet zelf heeft gedaan. Zeker met een meesterlijke producer als JDX. Lekker je eigen wereldje maken :lol:


JDX heeft ze gecomponeerd / geschreven, Wildstylez heeft ze "geupdate" voor een release. Ik had vroeger de oude originele versie van Live the Moment en Wan Taim. Die klonken heel anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2020 23:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ron schreef:
Het nieuwe project van Prefix (& Density)? Nog geen nieuws van gekomen na hun aankondiging.


Zijn ze mee bezig, komt er rond december aan waarschijnlijk :D

Toch wel nieuwsgierig of hier nog iets van komt. Begin januari was zijn eerste solo gig, maar er is daarna niks officieel aangekondigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2020 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
originele versie van Wan Taim. Die klonken heel anders.


Die versie is idd veul vetter. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2020 03:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JDX zat van de week nog met Headhunterz op zijn nieuwe piano te pingelen.
Speelde oa Live The Moment melodie met een leuke twist!

bron: insta stories van hhz :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2020 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
originele versie van Wan Taim. Die klonken heel anders.


Die versie is idd veul vetter. :thumbup:

Maar dit is toch juist het origineel ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2020 23:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Ik had vroeger de oude originele versie van Live the Moment en Wan Taim. Die klonken heel anders.


Had trouwens ook gewoon een remake kunnen zijn. Destijds gooide ze een mix intro voor een liveset rip om het als 'leaked' op fora te verspreiden. Is al weer 10 of meer jaar geleden en zo kritisch was ik toen niet.

Misschien toch nog eens ff die HD zoeken want daar stonden wel wat mooie promos op die tot nu toe nog steeds niet uitgekomen zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Alm1ghty schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
originele versie van Wan Taim. Die klonken heel anders.


Die versie is idd veul vetter. :thumbup:

Maar dit is toch juist het origineel ?

Is net ff wat anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Misschien toch nog eens ff die HD zoeken want daar stonden wel wat mooie promos op die tot nu toe nog steeds niet uitgekomen zijn :)

Kom maar door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2020 17:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

D-Clear heeft een nummer gehad wat door headhunterz werd gedraaid op Qlimax! Klonk veel belovend!

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2020 17:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgens mij was dit een side project van Josh & Wesz :cool: Correct me if I'm wrong!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2020 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was ook van korte duur inderdaad. Heeft 5 platen gemaakt geloof ik.
Geen idee of het ook echt een side-project was van Josh & Wesz aangezien zijn biografie beschrijft dat hij al sinds 2003 bezig is met muziek. In 2006 heeft hij een remix gemaakt van Glowiej - Sax Faction.

Ik weet wel dat mede dankzij Josh & Wesz & Deepack zijn carriere in 2011 echt begonnen is.
Zijn socials zijn ondertussen verwijderd (op youtube na).

Geen idee wat de aanleiding is geweest waardoor dit tot een abrupte stop heeft geleid. Had zelf altijd het gevoel alsof het een 'vrienden' projectje van de heren was maar meer ook niet.

Viel in de Low-E/josh & Wesz categorie iig kwa sound design.

Edit:

Zo te zien heeft hij een slag geslagen in andere genres.
https://soundcloud.com/d-clear

film muziek en tek house/minimalistic
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cellrock?

Hij heeft vorig jaar (of 2018) zijn 'comeback' album released maar sindsdien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2020 10:14 
 
Hardtraxxer

Prefix zou eind januari met nieuws komen over het vervolg na Prefix & Density. Hij zou in zijn eentje doorgaan. Ik kan er nergens iets over vinden. Weet iemand hier meer over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2020 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel schreef:
Prefix zou eind januari met nieuws komen over het vervolg na Prefix & Density. Hij zou in zijn eentje doorgaan. Ik kan er nergens iets over vinden. Weet iemand hier meer over?

Heeft op 4 januari zijn debuut gemaakt op spectre of the harderstyles als Refx.
Maar sinds dien eigenlijk niets meer van hem vernomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 22:24 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Jawel schreef:
Prefix zou eind januari met nieuws komen over het vervolg na Prefix & Density. Hij zou in zijn eentje doorgaan. Ik kan er nergens iets over vinden. Weet iemand hier meer over?

Heeft op 4 januari zijn debuut gemaakt op spectre of the harderstyles als Refx.
Maar sinds dien eigenlijk niets meer van hem vernomen.


Ok, dank je wel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2020 08:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Jawel schreef:
Prefix zou eind januari met nieuws komen over het vervolg na Prefix & Density. Hij zou in zijn eentje doorgaan. Ik kan er nergens iets over vinden. Weet iemand hier meer over?

Heeft op 4 januari zijn debuut gemaakt op spectre of the harderstyles als Refx.
Maar sinds dien eigenlijk niets meer van hem vernomen.

Refix of Refx? Refix is een up-tempo artiest nl :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2020 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Nuracore schreef:
Jawel schreef:
Prefix zou eind januari met nieuws komen over het vervolg na Prefix & Density. Hij zou in zijn eentje doorgaan. Ik kan er nergens iets over vinden. Weet iemand hier meer over?

Heeft op 4 januari zijn debuut gemaakt op spectre of the harderstyles als Refx.
Maar sinds dien eigenlijk niets meer van hem vernomen.

Refix of Refx? Refix is een up-tempo artiest nl :lol:



Dawnfire schreef:
Het valt tegenwoordig ook niet mee om een exclusieve naam te bedenken :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2020 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Nuracore schreef:
Jawel schreef:
Prefix zou eind januari met nieuws komen over het vervolg na Prefix & Density. Hij zou in zijn eentje doorgaan. Ik kan er nergens iets over vinden. Weet iemand hier meer over?

Heeft op 4 januari zijn debuut gemaakt op spectre of the harderstyles als Refx.
Maar sinds dien eigenlijk niets meer van hem vernomen.

Refix of Refx? Refix is een up-tempo artiest nl :lol:


Het is Reflx (Maar je spreekt het uit als Reflex) :) Echter heb ik ook wat vragen daarover, hij is ineens zo van de aardbodem verdwenen terwijl zijn nieuwe platen echt heel dik klonken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2020 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vreemd, en vooral heel jammer. Vind dat P&D album ook nog steeds supervet, die platen worden helaas nergens gedraaid.
Ik had eigenlijk wel gehoopt dat hij onder zijn nieuwe alias wel wat vaker geboekt zou gaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2020 19:37 
 
Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
Vreemd, en vooral heel jammer. Vind dat P&D album ook nog steeds supervet, die platen worden helaas nergens gedraaid.
Ik had eigenlijk wel gehoopt dat hij onder zijn nieuwe alias wel wat vaker geboekt zou gaan worden.


Ik vind het ook heel jammer, maar het lijkt er dan op dat het helemaal afgelopen is. Met dit rare festivalseizoen ga je geen goede comeback meer maken. B-front gaf zijn support regelmatig, maar een echte doorbraak hebben ze helaas nooit kunnen forceren. Ik had het ze van harte gegund.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2020 14:27 
 
Hardtraxx Newbie

Jawel schreef:
ULTIMO schreef:
Vreemd, en vooral heel jammer. Vind dat P&D album ook nog steeds supervet, die platen worden helaas nergens gedraaid.
Ik had eigenlijk wel gehoopt dat hij onder zijn nieuwe alias wel wat vaker geboekt zou gaan worden.


Ik vind het ook heel jammer, maar het lijkt er dan op dat het helemaal afgelopen is. Met dit rare festivalseizoen ga je geen goede comeback meer maken. B-front gaf zijn support regelmatig, maar een echte doorbraak hebben ze helaas nooit kunnen forceren. Ik had het ze van harte gegund.


Met dezelfde logica kan geen enkele artiest meer doorbreken. Jammer dat dat niet echt als P&D is gelukt. Ik hoop stiekem op dat dit soort gasten met bewezen talent deze tijd gebruiken om een dikke lading nieuwe muziek te maken.

Ook had ik wel verwacht de played a live remix veel meer te horen afgelopen zomer, nauwelijks gehoord.
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 111  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen