Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-04-2020, 01:14 

Hardtraxxer

_theon_ schreef:
Dat denk ik van wel maar het heeft tijd nodig. Zal het komende jaar/jaren minder zijn maar als de economie weer aantrekt zal de vraag naar festivals wel weer toenemen. Het blijft gissen maar ik denk niet dat de markt dusdanig verzadigd was dat mensen genoeg hadden van festivals. En zolang daar geen alternatief voor komt, gaat dat (langzaam) terug naar 'normaal'.

Markt was echt ruim verzadigd. Dat mensen genoeg gaan hebben van festivals is wat kort door de bocht, maar de verkoop ging significant moeizamer de laatste paar jaar. Ook voor de grotere organisaties. Er werd nog genoeg verdient, maar zelfs Q kreeg er mee te maken met Impaqt, WowWow, Dediqated en zelfs Qlimax. Mogeljjk is er straks weer een opleving wanneer iedereen weer mag en verkoopt een groot deel binnen no-time uit :D.
De kleinere artiesten gaan het moeilijk krijgen de komende maanden is mijn verwachting. Dit zijn kleine ZZP'ers en daar komt het geld echt niet met bakken tegelijk binnen in tegenstelling tot een Headhunterz of Radical Redemption. Ik gun het ze hoor, ze werken er hard voor. Maar als je als kleinere artiest de komende maanden nauwelijks inkomsten hebt en je tegelijkertijd niet aan je naam kan werken om nieuwe muziek te draaien op een feest gaat het lastig worden. Je wordt echt niet rijk van hardstyle produceren, dat is maar voor een paar weggelegd die een grote fanbase wereldwijd weten te bereiken. Voor de rest mag je redelijk blij zijn met een modaal salaris en een redelijk relaxt en vrij bestaan als je ervoor kiest om alleen dj/producer te zijn. En ik denk inderdaad dat organisaties nog meer op safe gaan spelen wanneer ze weer iets mogen organiseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-04-2020, 13:13 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Kleine namen gaan hier het meest last van hebben, en dat is toch juist wat je niet wil lijkt me?

Je gaat in het feestzaaltje hier om de hoek waar net 200 man in kunnen geen D-Block & S-te-Fan of Radical Redemption neer knallen. Zij gaan niet met hun fee op een paar honderd euro zitten.Dan ga je eerder voor freestyle artiesten zoals Daani, Plug 'n Play, Feestnation, Hak op de Tak, etc. Voor dat segment zal het misschien wel goede tijden zijn zodra de kleinere horeca weer open kunnen.

Jawel schreef:
De kleinere artiesten gaan het moeilijk krijgen de komende maanden is mijn verwachting. Dit zijn kleine ZZP'ers en daar komt het geld echt niet met bakken tegelijk binnen in tegenstelling tot een Headhunterz of Radical Redemption. Ik gun het ze hoor, ze werken er hard voor. Maar als je als kleinere artiest de komende maanden nauwelijks inkomsten hebt en je tegelijkertijd niet aan je naam kan werken om nieuwe muziek te draaien op een feest gaat het lastig worden. Je wordt echt niet rijk van hardstyle produceren, dat is maar voor een paar weggelegd die een grote fanbase wereldwijd weten te bereiken. Voor de rest mag je redelijk blij zijn met een modaal salaris en een redelijk relaxt en vrij bestaan als je ervoor kiest om alleen dj/producer te zijn. En ik denk inderdaad dat organisaties nog meer op save gaan spelen wanneer ze weer iets mogen organiseren.

Voor een groot deel van de kleine artiesten geldt dat zij naast muziek er nog een beroep naast uitoefenen. Houdt er rekening mee dat je minimaal meer dan een halve ton (per persoon) aan omzet per jaar moet trekken uit optredens om enigszins rond te komen. Hoeveel van die kleinere artiesten halen die meer dan 4500 euro per maand aan optredens? Natuurlijk zijn er wel een paar die het finaiciëel moeilijk gaan krijgen, vooral degene die zich er volledig in hebben gestort, maar ik denk dat de meeste wel een opleiding buiten muziek hebben voltooid of een backup plan hebben aangezien de markt zo ontzettend verzadigd is en ze bekend zijn met de risico's.

De grootste ergernis voor deze groep zal inderdaad zijn dat ze exposure mislopen. Dat herken ik in ieder geval bij mijn eigen act waar ik de komende zomer flink aan profilering wilde werken. Niet alleen loopt deze groep mogelijk exposure mis door een gebrek aan boekingen, maar ook doordat labels en agencies het moeilijk gaan krijgen. Daar komt nu geen rooie cent meer binnen en als daar personeel / zzp'ers geruimd worden dan valt op z'n beurt ook een deel weg wat (kleinere) artiesten ondersteund in hun profilering en management.

Eveneens geld dit voor grotere artiesten met heel hun teams. Natuurlijk hebben veel artiesten best wel een potje, maar het is maar de vraag of dat ze dat zomaar weer in hun bedrijf willen stoppen.

Het kan verschillende kanten uit gaan maar we kunnen in ieder geval stellen dat het voor de muziekindustrie als geheel natuurlijk funest is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-04-2020, 19:56 

Hardtraxx Veteran

..dit?

https://www.instagram.com/blackmirrorsocietyofficial/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-05-2020, 10:57 

Hardtraxx Elite

Pedaalemre schreef:

Phuture Noize is momenteel bezig met Silver Bullet, waarom zou hij nog focus leggen op Black Mirror Society? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-05-2020, 13:18 

Hardtraxx Elite

Pedaalemre schreef:

Citaat:
so yeah i am about to start releasing the first bit of silver bullet music this month. this music will also be the first release on my new label/culture platform black mirror society. we are working very hard on launching something new and totally not like your average music label. ill keep you guys posted x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-05-2020, 13:21 

Hardtraxxer

..de Q&A met noisecontrollers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-05-2020, 13:24 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:

Net geupdate :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-05-2020, 14:16 

Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
..de Q&A met noisecontrollers?

Nou, hij had voedselvergiftiging dus denk dat er daarom wat vertraging in zit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-06-2020, 17:15 

Hardtraxx Addict

Delete? Al 3 maanden niets meer van gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-06-2020, 17:30 

Hardtraxx Veteran

Jonas schreef:
Delete? Al 3 maanden niets meer van gehoord.

Misschien is hij aan het begin van de corona teruggereisd naar Australië en heeft hij daar minder mogelijkheid om muziek te maken? Puur speculatie he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-06-2020, 17:49 

Hardtraxx Newbie

Hij heeft ergens nog wel een keer een livestream gehouden op instagram over games/muziek en volgens mij was hij toen nog gewoon in Nederland. Hij heeft daar ook gezegd druk bezig te zijn met Sin maar omdat hij niet snel tevreden is, is die hele plaat "not what you guys think".

Ik heb ook nooit echt het idee gehad dat Delete groot fan is van social media, maar had toch op z'n minst wel enige vorm van communicatie verwacht toen bleek dat hij ziek (?) was tijdens de EOL livestream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-06-2020, 22:34 

Hardtraxx Elite

Hij staat over een weekje wel geboekt voor deze fissa:
feesten/imperatorz-march-of-the-legion-12-06-2020-patronaat-haarlem-t70460.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-06-2020, 23:33 

Hardtraxx Veteran

Rebourne... ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-06-2020, 00:17 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Rebourne... ?

https://www.instagram.com/p/CBTjykpByeZ/
11 juni gepost gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-06-2020, 13:07 

Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:
hurricane schreef:
Rebourne... ?

https://www.instagram.com/p/CBTjykpByeZ/
11 juni gepost gr

Thanks goed om te horen! :thumbsup: Hopelijk nog een track a la "Free" :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-06-2020, 18:57 

Hardtraxx Veteran

Originele Beatproviders - Firebird (versie van Feestfabriek)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-06-2020, 09:04 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:

Deze: https://www.lololyrics.com/free-4263?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-06-2020, 10:48 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Nuracore schreef:

Deze: https://www.lololyrics.com/free-4263?

Nee dat is de versie er na

Originele had een verlengde melodie

Ik kon mij ook wat steviger kicks herinneren maar dat zal ik er zelf wel van gemaakt hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-06-2020, 11:51 

Hardtraxx Veteran

Die is er nooit gekomen en gaat er ook nooit komen. E-Force geeft die tracks niet weg. (Zelfde voor Passion For Life Q-Base edit)

Bron: Melvin en Titi hebben ooit een uur met E-Force gesproken
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-06-2020, 22:02 

Hardtraxx Addict

Tartaros geëmigreerd naar Curacao voor zover dit nog niet bekend was

https://indebuurt.nl/enschede/enschedee ... jdlijnpost
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-06-2020, 09:59 

Hardtraxx Veteran

...ons geliefde Miwer? Is ie toch DQ helpen opbouwen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-06-2020, 10:22 

Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
...ons geliefde Miwer? Is ie toch DQ helpen opbouwen?

Laatste post is van 31 mei.. Toch grappig hoe weinig ie post als Defqon niet doorgaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-07-2020, 13:57 

Hardtraxx Elite

De maandelijkse Hard with style episodes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-07-2020, 17:32 

Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
De maandelijkse Hard with style episodes?

Dit :cry:
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen