Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 09:27 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
simon10pont schreef:
Heeft in stilte afscheid genomen van de scene, zijn laatste publieke optreden was 10 jaar Dirty Workz.


Ik zou een Neilio set op een classics feest dus echt heel vet vinden.

https://www.youtube.com/watch?v=1oG-ypeFKEM

Deze komt bijv. alweer uit 2013, voelt voor mij echt als een classic.

Streamrocker, and God said, Grains of Sand & Children :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Obsession :drool:

Echt zoveel als je er over nadenkt.

Ik zou wel eens een Classics feest willen met alleen artiesten die nog nooit een classic set gehad hebben :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

And God Said vind ik heel dik, maar dat is ook 1 van de enige platen van hem die ik echt goed vond. Was altijd zo'n artiest die net niet door kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Ik zou wel eens een Classics feest willen met alleen artiesten die nog nooit een classic set gehad hebben


Dit inderdaad :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2019 11:24 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Citaat:
Ik zou wel eens een Classics feest willen met alleen artiesten die nog nooit een classic set gehad hebben


Dit inderdaad :drool:

Meteen ook Atmozfears erbij. Ik wil Distortion Fields een keer graag live horen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2019 12:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Pedaalemre schreef:
Citaat:
Ik zou wel eens een Classics feest willen met alleen artiesten die nog nooit een classic set gehad hebben


Dit inderdaad :drool:

Meteen ook Atmozfears erbij. Ik wil Distortion Fields een keer graag live horen :loving:


Adrenalize ook wel anders, Forest Interlude en Mystical Universe. Wat zou ik zulke platen graag live willen horen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2019 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou er grof geld voor over hebben om Atmozfears met een 2012/2013 te zien :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2019 13:24 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Zou er grof geld voor over hebben om Atmozfears met een 2012/2013 te zien :drool:


Ik ook :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2019 13:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dacht er op Mysteryland toevallig ook gelijk aan om oa Atmozfears zijn oude nummers eens live te horen. Living for the future en idd Distortion fields :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2019 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omegatypez voor mij ook nog wel een kandidaat, heeft stiekem ook echt een paar hele vette tracks gemaakt!

Dan meteen the Vision er bij (maar die gaat binnenkort voor 't eerst een classics set doen ofzo toch?, maargoed telt ook gewoon)

Adrenalize
Atmozfears
Neilio
Omegatypez
The Vision

Prima lineup voor een classics feest :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2019 15:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Omegatypez voor mij ook nog wel een kandidaat, heeft stiekem ook echt een paar hele vette tracks gemaakt!

Dan meteen the Vision er bij (maar die gaat binnenkort voor 't eerst een classics set doen ofzo toch?, maargoed telt ook gewoon)

Adrenalize
Atmozfears
Neilio
Omegatypez
The Vision

Prima lineup voor een classics feest :drool:


Kom ma doooorrr :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2019 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Omegatypez voor mij ook nog wel een kandidaat, heeft stiekem ook echt een paar hele vette tracks gemaakt!

Dan meteen the Vision er bij (maar die gaat binnenkort voor 't eerst een classics set doen ofzo toch?, maargoed telt ook gewoon)

Adrenalize
Atmozfears
Neilio
Omegatypez
The Vision

Prima lineup voor een classics feest :drool:


Waar kan ik tekenen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2019 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Rickzel schreef:
Omegatypez voor mij ook nog wel een kandidaat, heeft stiekem ook echt een paar hele vette tracks gemaakt!

Dan meteen the Vision er bij (maar die gaat binnenkort voor 't eerst een classics set doen ofzo toch?, maargoed telt ook gewoon)

Adrenalize
Atmozfears
Neilio
Omegatypez
The Vision

Prima lineup voor een classics feest :drool:


Waar kan ik tekenen ?


Op je buik
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 09:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nitrouz? Ik zat net wat oude fusion plaatjes te checken, maar helemaal vergeten wat er met deze man is gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In 2013 samen met Code Black en Toneshifterz naar WE R verhuisd onder de naam Outbreak. Heeft daar regelmatig muziek op uitgebracht tot 2 jaar terug daarna niks meer van hem vernomen. Net even zijn discogs gecheckt, hij heeft in juli dit jaar nog een collab met The Strangerz op Anarchy gereleased.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 09:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
In 2013 samen met Code Black en Toneshifterz naar WE R verhuisd onder de naam Outbreak. Heeft daar regelmatig muziek op uitgebracht tot 2 jaar terug daarna niks meer van hem vernomen. Net even zijn discogs gecheckt, hij heeft in juli dit jaar nog een collab met The Strangerz op Anarchy gereleased.


Ahh, hij is Outbreak, wist ik niks van haha. Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
_theon_ schreef:
In 2013 samen met Code Black en Toneshifterz naar WE R verhuisd onder de naam Outbreak. Heeft daar regelmatig muziek op uitgebracht tot 2 jaar terug daarna niks meer van hem vernomen. Net even zijn discogs gecheckt, hij heeft in juli dit jaar nog een collab met The Strangerz op Anarchy gereleased.


Ahh, hij is Outbreak, wist ik niks van haha. Thanks!


rakkietakkie schreef:
DonnyD schreef:
Alm1ghty schreef:
Outbreak?


Terug naar Australië. Het wou hier toch niet helemaal lukken en probeert het nu daar :)


Niet helemaal waar. Hij is daarheen verhuist met zijn Nederlandse vrouw omdat hij meer heimwee had dan gedacht. Qua muziek heeft ie misschien niet de juiste keuzes gemaakt (Nitrouz - Outbreak) maar die zou best wel terug komen voor een optreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2019 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu ik the magic show zit te luisteren: The Geminizers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2019 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Nu ik the magic show zit te luisteren: The Geminizers?

Ik kan de post niet meer terugvinden, maar ik geloof dat het erop neerkomt dat beide heren niet meer actief zijn om te focussen op eigen carriere/huidige baan. Ze hebben eigenlijk ook in stilte afscheid genomen van de scene. Er is niks over langsgekomen op hun socials voor zover ik weet, en ik geloof dat het pas officieel bevestigd werd door Tita/TMS hier op HT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2019 12:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Van pagina 74

Faalhaas schreef:
Van pagina 63

Bericht Geplaatst op 17-02-2017, 18:19
Titatovenaar schreef:
Kleine update vanaf ons dan:
The Geminizers zitten ook nog bij ons maar hebben even andere prioriteiten. Mark is net vader geworden en Joost heeft het heel druk met zijn werk. Komt binnenkort vast wel weer iets van ze en ze pakken het komende jaar in ieder geval nog een paar grote boekingen mee.


En uit een Origins topic

Shockerz-Events schreef:
Helicaze schreef:
Ja, een The Geminizers setje zie ik wel zitten op Origins. :cool:


De heren zijn helaas niet meer actief als DJ’s.. Maar we hebben weer een zeer smakelijke lijst weten te maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2019 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Shockerz post zocht ik inderdaad. Uiteindelijk dus pas ‘officieel’ bevestigd door een (niet-betrokken) organisatie in plaats van de artiesten zelf of het management van de heren, wat je wel zou verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2019 09:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Omegatypez voor mij ook nog wel een kandidaat, heeft stiekem ook echt een paar hele vette tracks gemaakt!

Dan meteen the Vision er bij (maar die gaat binnenkort voor 't eerst een classics set doen ofzo toch?, maargoed telt ook gewoon)

Adrenalize
Atmozfears
Neilio
Omegatypez
The Vision

Prima lineup voor een classics feest :drool:


Ja wat is er eigenlijk gebeurd met Neilio! Die had bij DW getekend en toen opeens weinig meer van gehoord!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2019 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Letterlijk de vorige pagina.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2019 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Letterlijk de vorige pagina.


Echt he, hele reden dat dat besproken werd :lol:

Maar nu we het er toch over hebben, wat is er toch met die gekke Geminizers gebeurt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2019 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Helicaze schreef:
Letterlijk de vorige pagina.


Echt he, hele reden dat dat besproken werd :lol:

Maar nu we het er toch over hebben, wat is er toch met die gekke Geminizers gebeurt?

Zijn beide hun passie gevolgd door te snoepscheppen bij de Jamin. Maken daarom geen muziekjes meer.
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen