Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 20 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxxer
834 posts member since 2014
last seen 23 hours ago
Frequencerz?

Vrijwel geen releases de laatste tijd? Ok, Sons of anarchy maar dat is nu ook niet echt een wereldschokkende plaat.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Scotty018 wrote:Frequencerz?

Vrijwel geen releases de laatste tijd? Ok, Sons of anarchy maar dat is nu ook niet echt een wereldschokkende plaat.
Voor zover ik weet nog vol met boekingen, zaten recentelijk nog in China. Wel weet ik dat Niels zijn zoontje aardig snel na zijn geboorte is overleden, dus dat zal logischerwijs wel een grote klap zijn om te verwerken.
Hardtraxxer
516 posts member since 2019
last seen Jul 2025
Pedaalemre wrote:
Scotty018 wrote:Frequencerz?

Voor zover ik weet nog vol met boekingen, zaten recentelijk nog in China. Wel weet ik dat Niels zijn zoontje aardig snel na zijn geboorte is overleden, dus dat zal logischerwijs wel een grote klap zijn om te verwerken.
Kan me wel voorstellen dat hij na de sets het liefst even de tijd thuis spendeerd...
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 4 days ago
The Vision? Hoor daar helemaal niets meer van, terwijl hij vroeger echt knetter dikke platen maakte. Wellicht nu vooral bezig met ghostproducen (?)
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Hekzitter wrote:The Vision? Hoor daar helemaal niets meer van, terwijl hij vroeger echt knetter dikke platen maakte. Wellicht nu vooral bezig met ghostproducen (?)
Heeft een tijd geleden een doorstart gemaakt onder de naam Reloaded en had een plaat of 6 klaarliggen. Helaas maar 2 of 3 van gereleased. Ik kan me nog herinneren dat zijn vader overleed, toen heeft hij een plaat uitgebracht die daar over ging en daarna heb ik er eigenlijk nooit meer iets van vernomen. De facebook pagina van Reloaded is ook offline gehaald zie ik net.

Jammer, sommige van die platen als Reloaded waren erg vet.

View on YouTube
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
The Vision artiestenpagina staat wel nog online. Als je op zijn persoonlijke FB gaat kijken zie je helemaal niets meer van muziek voorbij komen.
Hardtraxxer
273 posts member since 2017
last seen Jul 2025
Grim wrote:The Vision artiestenpagina staat wel nog online. Als je op zijn persoonlijke FB gaat kijken zie je helemaal niets meer van muziek voorbij komen.
Veel bezig geweest met trainen van hardlopen voor marathons. Laatste marathon wakker geworden in de ambu, toen dacht ik dat die weer verder ging met muziek maken. Maar hij is nu weer aan het lopen...
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Delete - Sin... View on YouTube Deze zou op het album komen, maar is daarna er toch niet opgekomen en nu is die plaat een soort van verdwenen ofzo?
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Had hij ooit niet vermeld dat hij niet tevreden was over deze plaat?
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Helicaze wrote:Had hij ooit niet vermeld dat hij niet tevreden was over deze plaat?
Niet tevreden, of vindt hij het simpelweg niet meer bij zijn huidige stijl passen? Heb wel eens vaker artiesten dit excuus zien gebruiken terwijl het zojuist genoemde de daadwerkelijke reden is. Niet heel gek als je ziet dat het hedendaagse Delete publiek helemaal losgaat op platen als Payback. Sin staat daar in mijn ogen compleet haaks op.
Dat gezegd hebbende hoop ik wel dat ie nog ooit eens met een free release komt (en dan niet zo’n gare ‘edit’ versie met andere kicks, gewoon het origineel). Op 1 april liet ie al zien dat het artwork voor Sin er zelfs in principe al is, dus er is wel enigszins hoop.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Wat is er gebeurd met Frontliner? Staat weer op Q stages, maakt B-frontliner album af etc?
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Dat was al even bekend, dat ie weer vriendjes is met Q :)
Hardtraxx Elite
2621 posts member since 2015
last seen 9 hours ago
Apexx zijn album, 23 weken terug postte hij dat hij rond Defqon met meer info zou komen.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Goldenstyle wrote:Apexx zijn album, 23 weken terug postte hij dat hij rond Defqon met meer info zou komen.
Als dat net zoiets als "Soon ™" is dan is halverwege december ook "rond Defqon".
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 8 hours ago
The Vision?
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Zie vorige pagina.
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 13 days ago
Jack Of Sound? Na het stoppen van Unleashed Records hoor je ook niet veel meer van hem.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Ron wrote:Jack Of Sound? Na het stoppen van Unleashed Records hoor je ook niet veel meer van hem.
Staat als mashup Jack nog op de zwarte cross deze editie
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
Ron wrote:Jack Of Sound? Na het stoppen van Unleashed Records hoor je ook niet veel meer van hem.
Ik sprak hem op Defqon in de purple bij Attack en vroeg m precies hetzelfde, hij is samen met z'n vriendin naar China (volgens mij Peking) verhuist en is daar nu een beetje aan het draaien. Jack of Sound is nog iets te stevig voor die markt, maar Mashup Jack sloeg wat meer aan.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
broodjebeenham wrote:
Ik sprak hem op Defqon in de purple bij Attack en vroeg m precies hetzelfde, hij is samen met z'n vriendin naar China (volgens mij Peking) verhuist en is daar nu een beetje aan het draaien. Jack of Sound is nog iets te stevig voor die markt, maar Mashup Jack sloeg wat meer aan.
Huh helemaal naar China verhuisd? Waarom? Gewoon persoonlijke interesse denk ik?
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Royvn_ wrote:
broodjebeenham wrote:
Huh helemaal naar China verhuisd? Waarom? Gewoon persoonlijke interesse denk ik?
Zijn vriendin heeft daar een baan.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
broodjebeenham wrote:
Definitief? Al was JoS een stuk minder interessant de afgelopen jaren dan voorheen, toch vind ik het erg jammer dat zo’n artiest dan grotendeels uit het (Nederlandse) hardstylelandschap verdwijnt.
Hardtraxxer
374 posts member since 2013
last seen Aug 2026
Neilio? Waren leuke platen vond ik, lekker euforisch.
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Heeft in stilte afscheid genomen van de scene, zijn laatste publieke optreden was 10 jaar Dirty Workz.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 23 hours ago
simon10pont wrote:Heeft in stilte afscheid genomen van de scene, zijn laatste publieke optreden was 10 jaar Dirty Workz.
Ik zou een Neilio set op een classics feest dus echt heel vet vinden.

View on YouTube

Deze komt bijv. alweer uit 2013, voelt voor mij echt als een classic.