Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2019 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frequencerz?

Vrijwel geen releases de laatste tijd? Ok, Sons of anarchy maar dat is nu ook niet echt een wereldschokkende plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2019 20:33 
 
Hardtraxx Veteran

Scotty018 schreef:
Frequencerz?

Vrijwel geen releases de laatste tijd? Ok, Sons of anarchy maar dat is nu ook niet echt een wereldschokkende plaat.


Voor zover ik weet nog vol met boekingen, zaten recentelijk nog in China. Wel weet ik dat Niels zijn zoontje aardig snel na zijn geboorte is overleden, dus dat zal logischerwijs wel een grote klap zijn om te verwerken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2019 03:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Scotty018 schreef:
Frequencerz?

Vrijwel geen releases de laatste tijd? Ok, Sons of anarchy maar dat is nu ook niet echt een wereldschokkende plaat.


Voor zover ik weet nog vol met boekingen, zaten recentelijk nog in China. Wel weet ik dat Niels zijn zoontje aardig snel na zijn geboorte is overleden, dus dat zal logischerwijs wel een grote klap zijn om te verwerken.


Kan me wel voorstellen dat hij na de sets het liefst even de tijd thuis spendeerd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2019 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Vision? Hoor daar helemaal niets meer van, terwijl hij vroeger echt knetter dikke platen maakte. Wellicht nu vooral bezig met ghostproducen (?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2019 20:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
The Vision? Hoor daar helemaal niets meer van, terwijl hij vroeger echt knetter dikke platen maakte. Wellicht nu vooral bezig met ghostproducen (?)


Heeft een tijd geleden een doorstart gemaakt onder de naam Reloaded en had een plaat of 6 klaarliggen. Helaas maar 2 of 3 van gereleased. Ik kan me nog herinneren dat zijn vader overleed, toen heeft hij een plaat uitgebracht die daar over ging en daarna heb ik er eigenlijk nooit meer iets van vernomen. De facebook pagina van Reloaded is ook offline gehaald zie ik net.

Jammer, sommige van die platen als Reloaded waren erg vet.


Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2019 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Vision artiestenpagina staat wel nog online. Als je op zijn persoonlijke FB gaat kijken zie je helemaal niets meer van muziek voorbij komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
The Vision artiestenpagina staat wel nog online. Als je op zijn persoonlijke FB gaat kijken zie je helemaal niets meer van muziek voorbij komen.


Veel bezig geweest met trainen van hardlopen voor marathons. Laatste marathon wakker geworden in de ambu, toen dacht ik dat die weer verder ging met muziek maken. Maar hij is nu weer aan het lopen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete - Sin... Deze zou op het album komen, maar is daarna er toch niet opgekomen en nu is die plaat een soort van verdwenen ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had hij ooit niet vermeld dat hij niet tevreden was over deze plaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Had hij ooit niet vermeld dat hij niet tevreden was over deze plaat?

Niet tevreden, of vindt hij het simpelweg niet meer bij zijn huidige stijl passen? Heb wel eens vaker artiesten dit excuus zien gebruiken terwijl het zojuist genoemde de daadwerkelijke reden is. Niet heel gek als je ziet dat het hedendaagse Delete publiek helemaal losgaat op platen als Payback. Sin staat daar in mijn ogen compleet haaks op.
Dat gezegd hebbende hoop ik wel dat ie nog ooit eens met een free release komt (en dan niet zo’n gare ‘edit’ versie met andere kicks, gewoon het origineel). Op 1 april liet ie al zien dat het artwork voor Sin er zelfs in principe al is, dus er is wel enigszins hoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 20:27 
 
Hardtraxx Veteran

Wat is er gebeurd met Frontliner? Staat weer op Q stages, maakt B-frontliner album af etc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 01:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat was al even bekend, dat ie weer vriendjes is met Q :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 11:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Apexx zijn album, 23 weken terug postte hij dat hij rond Defqon met meer info zou komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Apexx zijn album, 23 weken terug postte hij dat hij rond Defqon met meer info zou komen.

Als dat net zoiets als "Soon ™" is dan is halverwege december ook "rond Defqon".
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2019 19:35 
 
Hardtraxx Elite

The Vision?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2019 19:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zie vorige pagina.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 21:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jack Of Sound? Na het stoppen van Unleashed Records hoor je ook niet veel meer van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2019 00:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ron schreef:
Jack Of Sound? Na het stoppen van Unleashed Records hoor je ook niet veel meer van hem.


Staat als mashup Jack nog op de zwarte cross deze editie
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2019 18:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ron schreef:
Jack Of Sound? Na het stoppen van Unleashed Records hoor je ook niet veel meer van hem.


Ik sprak hem op Defqon in de purple bij Attack en vroeg m precies hetzelfde, hij is samen met z'n vriendin naar China (volgens mij Peking) verhuist en is daar nu een beetje aan het draaien. Jack of Sound is nog iets te stevig voor die markt, maar Mashup Jack sloeg wat meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2019 19:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Ron schreef:
Jack Of Sound? Na het stoppen van Unleashed Records hoor je ook niet veel meer van hem.


Ik sprak hem op Defqon in de purple bij Attack en vroeg m precies hetzelfde, hij is samen met z'n vriendin naar China (volgens mij Peking) verhuist en is daar nu een beetje aan het draaien. Jack of Sound is nog iets te stevig voor die markt, maar Mashup Jack sloeg wat meer aan.


Huh helemaal naar China verhuisd? Waarom? Gewoon persoonlijke interesse denk ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2019 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
broodjebeenham schreef:
Ron schreef:
Jack Of Sound? Na het stoppen van Unleashed Records hoor je ook niet veel meer van hem.


Ik sprak hem op Defqon in de purple bij Attack en vroeg m precies hetzelfde, hij is samen met z'n vriendin naar China (volgens mij Peking) verhuist en is daar nu een beetje aan het draaien. Jack of Sound is nog iets te stevig voor die markt, maar Mashup Jack sloeg wat meer aan.


Huh helemaal naar China verhuisd? Waarom? Gewoon persoonlijke interesse denk ik?

Zijn vriendin heeft daar een baan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Ron schreef:
Jack Of Sound? Na het stoppen van Unleashed Records hoor je ook niet veel meer van hem.


Ik sprak hem op Defqon in de purple bij Attack en vroeg m precies hetzelfde, hij is samen met z'n vriendin naar China (volgens mij Peking) verhuist en is daar nu een beetje aan het draaien. Jack of Sound is nog iets te stevig voor die markt, maar Mashup Jack sloeg wat meer aan.

Definitief? Al was JoS een stuk minder interessant de afgelopen jaren dan voorheen, toch vind ik het erg jammer dat zo’n artiest dan grotendeels uit het (Nederlandse) hardstylelandschap verdwijnt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 11:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Neilio? Waren leuke platen vond ik, lekker euforisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 12:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heeft in stilte afscheid genomen van de scene, zijn laatste publieke optreden was 10 jaar Dirty Workz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Heeft in stilte afscheid genomen van de scene, zijn laatste publieke optreden was 10 jaar Dirty Workz.


Ik zou een Neilio set op een classics feest dus echt heel vet vinden.

https://www.youtube.com/watch?v=1oG-ypeFKEM

Deze komt bijv. alweer uit 2013, voelt voor mij echt als een classic.
Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen