Sledgehammers / riiho?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
NHardtraxxer
- 60 posts member since 2013
- last seen Feb 2019
Is het waarom van de plotse exit uit de scene van Wasted mind enkele jaren geleden eigenlijk al bekend? Of heb ik er over gelezen 
Hij had vliegangst denk ik. Niet erg handig als je in Spanje woont.wrote:Is het waarom van de plotse exit uit de scene van Wasted mind enkele jaren geleden eigenlijk al bekend? Of heb ik er over gelezen
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
ik mis Neilio. 
Bassleader? Nergens iets over kunnen vinden online waarom het gestopt is...
Goeie, zat ik vorige week nog naar te zoeken.wrote:Bassleader? Nergens iets over kunnen vinden online waarom het gestopt is...
-
LHardtraxx Newbie
- 16 posts member since 2018
- last seen Jun 2020
2015 laaste editie geweest. in 2016 alleen nog het 10 years dirty workz feest geweest daarna niets meer gezien van een bassevents feest in die tijd van het jaarwrote:Goeie, zat ik vorige week nog naar te zoeken.wrote:Bassleader? Nergens iets over kunnen vinden online waarom het gestopt is...
Laatste jaren ging het al enorm achteruit... Van een feest met vier stages afgezwakt naar een halfgevulde zaal met 1 podium. Zat er helaas aan te komen dat het zou ophouden
De kicks van Radical
Die over distorted kicks klinken toch echt compleet nergens naar? Ook op een goed geluidssysteem klinkt het voor geen meter! Dat zou voor mij de enige reden kunnen zijn voor zulke kicks..
Ja precies. De punch in zijn kicks is helemaal weg waardoor die kicks zo enorm distorted en poep klinken. Live klinken ze nog een beetje, maar thuis luister ik echt nooit naar tracks als 'Only bass' (wat hij beter had kunnen veranderen naar Only Distortion...). Distortion in kicks is oké, maar overdrijven is ook een vak...wrote:De kicks van RadicalDie over distorted kicks klinken toch echt compleet nergens naar? Ook op een goed geluidssysteem klinkt het voor geen meter! Dat zou voor mij de enige reden kunnen zijn voor zulke kicks..
Daar is een simpele verklaring voor; de hele dynamic range is uit de tracks geperst.
.
Distortion is zelfs noodzakelijk voor hardstyle kickswrote:Distortion in kicks is oké, maar overdrijven is ook een vak...
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
The Geminizers??!
Als ik iemand graag vaker op de timetable zie staan dan zijn het deze 2 gasten wel. Platenkeuze en mixing skills
Als ik iemand graag vaker op de timetable zie staan dan zijn het deze 2 gasten wel. Platenkeuze en mixing skills
Allebei een goeie vaste baan en destijds daar voor gekozenwrote:The Geminizers??!
Maakt hier en daar nog wat hardstyle maar focust zich op een andere genre.wrote:Outlander?
Ah, zag nog wel die free release laatst. Wist niet echt dat hij ook andere genres deed, vond zijn plaatjes uit HWS tijd altijd erg vet.wrote:Maakt hier en daar nog wat hardstyle maar focust zich op een andere genre.wrote:Outlander?
Als Shockerz die nou eens zou boeken voor Originswrote:The Geminizers??!
Holy fuck zeg dat wel, die zouden hier perfect bij passen.wrote:Als Shockerz die nou eens zou boeken voor Originswrote:The Geminizers??!
Zou inderdaad heel vet zijn!
B-Front? Aan boekingen geen gebrek, maar er komt wel erg weinig nieuws uit zijn studio. Misschien opnieuw met een album bezig? Heeft volgens mij ook nog een stuk of 3/4 ongereleasede platen liggen.
Dit jaar B-freqz album, bezig geweest met meerdere collabs, en inderdaad die 3/4 ongereleasede platen en het B-frontliner album. Dus hij zit iig niet stil.wrote:B-Front? Aan boekingen geen gebrek, maar er komt wel erg weinig nieuws uit zijn studio. Misschien opnieuw met een album bezig? Heeft volgens mij ook nog een stuk of 3/4 ongereleasede platen liggen.
-
BArtiest
- 215 posts member since 2014
- last seen Feb 2025
Ik heb denk ik nog nooit zoveel muziek gemaakt als het afgelopen jaar!wrote:B-Front? Aan boekingen geen gebrek, maar er komt wel erg weinig nieuws uit zijn studio. Misschien opnieuw met een album bezig? Heeft volgens mij ook nog een stuk of 3/4 ongereleasede platen liggen.
Heb veel ongereleasde dingen liggen! Het gaat dalijk allemaal komen
- Heb denk ik 4 unreleased track liggen voor b-front + veel opzetjes!!
- B-freqz album
- b-frontliner (bezig voor begin volgend jaar! Dit ivm de zomer 2019)
Natuurlijk vorig jaar mijn eigen album gedaan!
Misschien niet het jaar geweest met de meeste releases! Maar komt goed!! Probeer dat dalijk wat sneller te gaan doen! Maar ben met genoeg dingen bezig!
Deze zou toch dit najaar komen?wrote:wrote:B-Front? Aan boekingen geen gebrek, maar er komt wel erg weinig nieuws uit zijn studio. Misschien opnieuw met een album bezig? Heeft volgens mij ook nog een stuk of 3/4 ongereleasede platen liggen.
- b-frontliner (bezig voor begin volgend jaar! Dit ivm de zomer 2019)
En ls iets meer duidelijkehid over je Teen Smells Spirit bootleg/remix wanneer die gaat komen?