MC Jeff, zie ik ook nooit meer iets van langs komen
Endymion & MC Jeff - Losing myselfwrote:MC Jeff, zie ik ook nooit meer iets van langs komen
Endymion & MC Jeff - Losing myselfwrote:MC Jeff, zie ik ook nooit meer iets van langs komen
Was geschrapt en pas weer nieuw leven in geblazen (Bron Wist je dat topic van laatst)wrote:Also het album van Ran-D
Zou niet lang meer moeten duren zei die tegen me op intents.. Misschien twee maandjes ofzo.wrote:Was geschrapt en pas weer nieuw leven in geblazen (Bron Wist je dat topic van laatst)wrote:Also het album van Ran-D
View on Instagramwrote:Hhz zijn vriendin? Vroeger zag je ze vaal verschijnen op zijn foto's op fb maar sinds zijn 'return' lijkt ze verdwenen?:p
Ze is fotograaf van mister Heady, Moonlifemedia op insta.wrote:Hhz zijn vriendin? Vroeger zag je ze vaal verschijnen op zijn foto's op fb maar sinds zijn 'return' lijkt ze verdwenen?:p
Mag ook wel iets meer vretenwrote:View on Instagramwrote:Hhz zijn vriendin? Vroeger zag je ze vaal verschijnen op zijn foto's op fb maar sinds zijn 'return' lijkt ze verdwenen?:p
Op één of andere manier slaat hij gewoon op geen één mogelijke manier aan. Toch heel vreemdwrote:Vandaag zowaar een post van The Vision op Facebook. Aangezien zijn project Reloaded al even stil is, kunnen we wellicht een comeback verwachten?
Hoe vaak komt die gozer wel niet terug?wrote:Vandaag zowaar een post van The Vision op Facebook. Aangezien zijn project Reloaded al even stil is, kunnen we wellicht een comeback verwachten?
Inderdaad. Wachtende op de storm aan VWAB warmup setjes.wrote:Het liveset topicDooie bende daar de laatste tijd ofniet.
Kan wel weer stuk of 5 sets uploaden als je wiltwrote:Inderdaad. Wachtende op de storm aan VWAB warmup setjes.wrote:Het liveset topicDooie bende daar de laatste tijd ofniet.
Straks komt er ook een warmup voor Genesis onlinewrote:Mag uiteraard! Zit vooral te wachten op een setje met tracks als Reputation Game, Irreplaceable, Discorecord, Become The Sky... Dus niet de standaard classics, maar die net wat nieuwer met zo'n hele fijne kick. Snap je haha Past wel bij de line up van VWAB dit jaar.