Net zo als de legowrote:Laatst nog met een gloednieuwe podcast gekomen echt super! Helaas is die nu bionicle doodwrote:Dj Bionicle
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Niet helemaal waar. Hij is daarheen verhuist met zijn Nederlandse vrouw omdat hij meer heimwee had dan gedacht. Qua muziek heeft ie misschien niet de juiste keuzes gemaakt (Nitrouz - Outbreak) maar die zou best wel terug komen voor een optreden.wrote:Terug naar Australië. Het wou hier toch niet helemaal lukken en probeert het nu daarwrote:Outbreak?
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 15 hours ago
wrote:wrote:afoetsie ja
-
NHardtraxxer
- 60 posts member since 2013
- last seen Feb 2019
Nog eentje uit de "oude doos"... T-Junction?
Is nu onderdeel van Nocturnal Ritual, waar hij, als ik het goed heb, zich vooral richt op de productieswrote:Nog eentje uit de "oude doos"... T-Junction?
-
NHardtraxxer
- 60 posts member since 2013
- last seen Feb 2019
Weeral iets bijgeleerd. Blijkbaar is ook Rudeboy een deel van Nocturnal ritual. Even hun releases googlen 
Wasted penguinz? Zie alleen maar gucci fotos van doe geblondeerde gozer en hoor amper (iets) nieuws.
Amper iets nieuws?wrote:Wasted penguinz? Zie alleen maar gucci fotos van doe geblondeerde gozer en hoor amper (iets) nieuws.
Ze hebben afgelopen tijd alleen maar nieuwe tracks gedraaid op evenementen en komen met een album waar ze op released worden
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
search.php?keywords=Wasted+Penguinz&ter ... mit=Zoekenwrote:Wasted penguinz? Zie alleen maar gucci fotos van doe geblondeerde gozer en hoor amper (iets) nieuws.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Is ook wel een figuur he, die PontuzZie alleen maar gucci fotos van doe geblondeerde gozer
Cyber ?
Sinds 1 maart post hij eigenlijk vrijwel niets meer en platen worden niet uitgebracht
Laatste is van maart die hij teasde
View on Facebook
Sinds 1 maart post hij eigenlijk vrijwel niets meer en platen worden niet uitgebracht
View on Facebook
Had enkele maanden geleden op snapchat aangegeven wat rustiger aan te doen volgens ik mij nog kan herinneren... . Draait wel nog op veel festivals deze zomer zoals Defqon 1, The Qontinent, Decibel outdoor,... .wrote:Cyber ?
Wat is er gebeurd met... de producties van Crypsis?
Al zo lang niet echt iets nieuws. Waar Chain Reaction de ene na de andere fijne track er uit gooit is de laatste release van Crypsis, Back Again, van oktober 2017. Of zal hij weer een album aan het knutselen zijn?
Al zo lang niet echt iets nieuws. Waar Chain Reaction de ene na de andere fijne track er uit gooit is de laatste release van Crypsis, Back Again, van oktober 2017. Of zal hij weer een album aan het knutselen zijn?
Waarschijnlijk is het nu de beurt aan Crypsis om de vlag te dragen
Hur?wrote:Waarschijnlijk is het nu de beurt aan Crypsis om de vlag te dragen
Ik bedoel Huh? Doen ze dat ook doordeweeks ja?
NVM
Last edited by Steffnov on , edited 1 time in total.
Not sure if
Crypsis - Program Hostile (MINUS045)
Crypsis - Program Hostile (MINUS045)
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
Geeft maar aan hoe ik die kant volg
keek ff snel op zijn social media, that's it
Van al die tracks is overigens ook niets blijven hangen, zegt ook genoeg
Van al die tracks is overigens ook niets blijven hangen, zegt ook genoeg
Dacht ook meteen aan dat album toen ik dit las
wrote:Beter 3 sterke platen per jaar dan 1 album waar maar 3 platen blijven hangen.wrote:Zo hoor je een hele tijd niks, of released hij heel weinig, en nu al een paar gave tracks achter elkaar van CR.
Zie wel veel nieuwe producties op zn snapchat voorbij komen, maar inderdaad hij had aangegeven wat rustiger aan te gaan doen.wrote:Had enkele maanden geleden op snapchat aangegeven wat rustiger aan te doen volgens ik mij nog kan herinneren... . Draait wel nog op veel festivals deze zomer zoals Defqon 1, The Qontinent, Decibel outdoor,... .wrote:Cyber ?
Bedankt dat je precies herhaalt wat er al is gezegd
OT: Artifact? 3 releases gehad dit jaar I know maar zie hem nergens meer, geen setjes niets
OT: Artifact? 3 releases gehad dit jaar I know maar zie hem nergens meer, geen setjes niets
Refuzion? halfjaar niks meer uitgebracht, maakte altijd wel leuke plaatjes!
Op Facebook ook niet meer bijster actief.
Op Facebook ook niet meer bijster actief.
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 15 hours ago
Wees blijwrote:Bedankt dat je precies herhaalt wat er al is gezegd![]()