Wat denk je zelf? Deze is een stuk nieuwer, en Karpe-DM heeft wel een geschiedenis van rippen. MON001 was ook gewoon Ombrello Maledetto in een ander jasje.flevoboys wrote:Ongelooflijk Headhunterz verzin zelf eens wat, al dat jatten. (Mocht Karpe DM er als eerst mee zijn)
Related topics
- View the latest post: Tracks waar je pas net achter komt dat ze bestaan
- View the latest post: Noisecontrollers unreleased free tracks [10 tracks]
- View the latest post: Waar zijn de fucking moderators, maak iemand anders moderator
- View the latest post: Nummers die je eerst niet tof vond maar waar je nu helemaal weg van bent.
- View the latest post: WEB-releases: Waar te koop?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
A
Karpe DM, de nieuwe Scooter?
Beetje triest vind ik, ook al met Ombrello Maledetto en Fuck me i'm famous.
Beetje triest vind ik, ook al met Ombrello Maledetto en Fuck me i'm famous.
Ik wil niet vervelend doen hoor, maar de preview van freedom 360 stond al 5 dagen eerder online dan het eerste bericht over headhunterz anthem.
Maar wel een week na de trailer van Defqon.1 AU, waar het anthem ook in zit. Opzich wel knap om dat in een week in elkaar te zetten, geschraapt of niet.Lyst wrote:Ik wil niet vervelend doen hoor, maar de preview van freedom 360 stond al 5 dagen eerder online dan het eerste bericht over headhunterz anthem.
Deze (2:20)
View on YouTube
Van deze; (Gehele zin zit in de film, maar kan dat stukje niet vinden)
View on YouTube
View on YouTube
Van deze; (Gehele zin zit in de film, maar kan dat stukje niet vinden)
View on YouTube
Kon zijn toch dat Karpe-Dm er eerder bij was?PNXRMX wrote:Wat denk je zelf? Deze is een stuk nieuwer, en Karpe-DM heeft wel een geschiedenis van rippen. MON001 was ook gewoon Ombrello Maledetto in een ander jasje.flevoboys wrote:Ongelooflijk Headhunterz verzin zelf eens wat, al dat jatten. (Mocht Karpe DM er als eerst mee zijn)
-
S
Kan toch zijn dat het om promo's gaat.
-
A
Jaja en ook met Ombrello Maledetto en Fuck me i'm Famous zeker 
View on YouTube
Kijk nou, wat een vuile jatbeer zeg
View on YouTube
Dat is een heilige track, vind het nu wel ver gaan.
-
S
Hij doet't iig beter dan HHZ
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
er staat onder van een of andere ombekende ik heb deze track gemaakt! Dus volgens mij gebruikt hij gewoon die naamAlmighty wrote:Jaja en ook met Ombrello Maledetto en Fuck me i'm Famous zeker
View on YouTube
Genomineerd voor scheldwoord van de dag, die kende ik nog nietAlmighty wrote:kijk nou, wat een vuile jatbeer zeg
fuck me im famous wrote:Karpe-DM - F*ck Me Im Famous - Remake - Please note I did not "create" this track. I remade another version of it. I copied Project Ones Version they played at decibel, and remade it from start to finish, so I use the version for DJing...
oh nee wat errug :')saw fish 2008 wrote:Basically I took Zany & The Prophets - 384.00 , And remade the whole track again using Sample s etc. 384.00 was a DJ Tool used for Qlimax, had no intro, contained jump style, and there where no high quailty versions around on mp3., for me to play out so I decided to remake it, and add a bit of my own flavour. Hope you Enjoy.
-
A
Sorry, ik vind het gewoon stom 
Almighty wrote:Sorry, ik vind het gewoon stom
Maar je hebt gelijk, dit is wel triest ja. Ik maak er verder maar geen woorden vuil aan.
Ik geef Lyst hier dik gelijk. Karpe-DM zegt zelf dat het geen ripoffs zijn, maar gewoon eigen versies van die tracks.. Kunnen jullie wel lezen?
Hahakatamaran wrote:Genomineerd voor scheldwoord van de dag, die kende ik nog nietAlmighty wrote:kijk nou, wat een vuile jatbeer zeg
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Staat waarschijnlijk al ergens gepost hier maar:
Zany & The Beholder - Bleeding for the harder styles melodie komt van
Led Zeppelin - Stairway to Heaven
Viel me net op toen ik radio luisterde
Zany & The Beholder - Bleeding for the harder styles melodie komt van
Led Zeppelin - Stairway to Heaven
Viel me net op toen ik radio luisterde
Dus gewoon Remixen van de tracks?Teknizion wrote:Ik geef Lyst hier dik gelijk. Karpe-DM zegt zelf dat het geen ripoffs zijn, maar gewoon eigen versies van die tracks.. Kunnen jullie wel lezen?
Zany - Hasta La Pasta van Shithead 3002 (die weer van de originele Dominator van Human Resource is)
-
LHardtraxxer
- 93 posts member since 2009
- last seen May 2017
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
Lijkt ook op Villa Volta van de Efteling 
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ja idd, hij heeft van beide eigenlijk wel wat weg.Luxion wrote:Lijkt ook op Villa Volta van de Efteling