Hahah tja wie was er nu eerderKryptica wrote:@Freddy : Die ID van wildstylez in het filmpje van X-Qlusive ?
Related topics
- View the latest post: Tracks waar je pas net achter komt dat ze bestaan
- View the latest post: Noisecontrollers unreleased free tracks [10 tracks]
- View the latest post: Waar zijn de fucking moderators, maak iemand anders moderator
- View the latest post: Nummers die je eerst niet tof vond maar waar je nu helemaal weg van bent.
- View the latest post: WEB-releases: Waar te koop?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ow ja niet gezien ik wou posten wie het was maar ik was terwijl ook nog aan het nadenken :pStruikrover wrote:Hahah tja wie was er nu eerderKryptica wrote:@Freddy : Die ID van wildstylez in het filmpje van X-Qlusive ?
But you win !
Hahah we delen de eer
Wel goed gevonden Freddy! Toeval dat je die tegen kwam?
Is dat serieus het eerste waar je aan moet denken?Oxbow wrote:Outblast - Infinity
Bodylotion - How Much Can You Take (Catscan Remix)
-
A
- 4 posts member since 2010
- last seen Jun 2012
hallé,
ik lusiter ook nog wel eens naar classic rock, speel immers ook gitaar. maar deze twee vielen mij al heel snel op, wellicht herken je ze!
check deze melodie; begint ong. op 1,25
View on YouTube
en deze, van decibel 2008, beholder en zany - bleeding for the harder styles, waarschijnlijk afgeleid van stairway to heaven van de legendarische rockband led zeppelin.
View on YouTube
dit is overigens mijn eerste post op het forum, hou het al wel een tijdje in de gaten
.
edit: zie trouwens dat stairway to heaven al in de beginpost staat
, lekker begin...
ik lusiter ook nog wel eens naar classic rock, speel immers ook gitaar. maar deze twee vielen mij al heel snel op, wellicht herken je ze!
View on YouTube
en deze, van decibel 2008, beholder en zany - bleeding for the harder styles, waarschijnlijk afgeleid van stairway to heaven van de legendarische rockband led zeppelin.
View on YouTube
dit is overigens mijn eerste post op het forum, hou het al wel een tijdje in de gaten
edit: zie trouwens dat stairway to heaven al in de beginpost staat
-
A
- 4 posts member since 2010
- last seen Jun 2012
oja, weet er nog een! hoop dat deze ook nog niet gepost is, maar ik ga geen 49 pagina`s afspeuren...
lyrics van coone en deepack - mayday dream, beginnen op 3.20 ong.
View on YouTube
lyrics van coone en deepack - mayday dream, beginnen op 3.20 ong.
View on YouTube
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Nee, was even snel op harderstate aan het rondkijken en toen zag ik hem voorbij komen. Vond hem zelf erg vet ook!Struikrover wrote:Hahah we delen de eerWel goed gevonden Freddy! Toeval dat je die tegen kwam?
Tja, nu je het zo zegt valt het me op. En toch hebben beide melodieën een totaal andere sfeer vind ik.
erg veel jaa.
-
S
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
ja alleen ik vind die van db & stf beter
Goh jij hebt vast niet de avio podcast geluisterd
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
View on YouTube
zit in:
View on YouTube
kwam ik net achter door studio sportzomer zat dat nummer van DMX in t filmpje van Nederland - Brazilië
zit in:
View on YouTube
kwam ik net achter door studio sportzomer zat dat nummer van DMX in t filmpje van Nederland - Brazilië
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
dit is pas oud!stefaneke wrote:View on YouTube
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
is nog veeeeeel ouder, is een heel oud russisch ballet deuntjeAntoni0 wrote:hallé,
View on YouTube
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
SAVE YOUR SCRAP FOR VICTORY ? 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Haha ja.. lijkt er wel erg veel op zeg 
Deze Melodie:
View on YouTube
Lijkt afgeleid van deze Melodie:
View on YouTube
Weet niet of hij er al stond. Maar het zijn gewoon dezelfde melodieen. Alleen iets vervormd door Bioweapon & Toneshifterz lijkt wel.
Denk trouwens wel dat de meeste dit al wisten
View on YouTube
Lijkt afgeleid van deze Melodie:
View on YouTube
Weet niet of hij er al stond. Maar het zijn gewoon dezelfde melodieen. Alleen iets vervormd door Bioweapon & Toneshifterz lijkt wel.
Denk trouwens wel dat de meeste dit al wisten
Weet niet of deze al ergens staat, maar deze is vrij duidelijk
:
Marc Aurel - Sound of Love
View on YouTube
Hardstruction & Profite - Sound Of Love (Wildstylez Tool Remake)
View on YouTube
Marc Aurel - Sound of Love
View on YouTube
Hardstruction & Profite - Sound Of Love (Wildstylez Tool Remake)
View on YouTube
Ongelooflijk Headhunterz verzin zelf eens wat, al dat jatten. (Mocht Karpe DM er als eerst mee zijn)