Oh echt wel! Is een super vette plaat.johnlienden wrote:Maar ik denk dat de meesten de DJ Isaac versie nog nooit gehoord hebbenStruikrover wrote:Denk dat we allemaal wel weten hoe Thriller van MJ klinkt
Related topics
- View the latest post: Tracks waar je pas net achter komt dat ze bestaan
- View the latest post: Noisecontrollers unreleased free tracks [10 tracks]
- View the latest post: Waar zijn de fucking moderators, maak iemand anders moderator
- View the latest post: Nummers die je eerst niet tof vond maar waar je nu helemaal weg van bent.
- View the latest post: WEB-releases: Waar te koop?
Active topics in Algemeen
Moderators
View on YouTube
Vanaf 1:25...
Vanaf 1:25...
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
I will have that powaaa! haha mooi gevonden 
Welke track is die ook alweer van afgeleid ? 
Shame on you! Dat stukje hoort iedere liefhebber uit duizenden te herkennen!
Hard Creation - I Will Have That Power
ok ik schaam me nu dat ik in dezelfde stad woon als jou hahaflevoboys wrote:Welke track is die ook alweer van afgeleid ?
Dus omdat ik die niet herken ben ik geen liefhebber?dawasiknie wrote:Shame on you! Dat stukje hoort iedere liefhebber uit duizenden te herkennen!![]()
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
noujah de meesten luisteren alleen Hardstyle hier, ik daarentegen luister ook de nodige portie Hardcore, en herinnerde me dat deuntje egelijk!
nou idd dit was toch echt wel een van de top hardcore tracks uit die tijd en die werd heus niet op enkel hardcore feesten gedraaid. Qlimax heb ik m welleens gehoord, en tal van andere livesets van oude feesten. T was ong 2006 als ik het me goed herrinner? Of nog eerder?frankhardenberg wrote:noujah de meesten luisteren alleen Hardstyle hier, ik daarentegen luister ook de nodige portie Hardcore, en herinnerde me dat deuntje egelijk!
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
proxy servers ftw :djohnlienden wrote:DJ Isaac - Thriller is afgeleid van Michaël Jackson - Thriller
Heb er atm ff geen movies fan![]()
Zit op school en yt is disabled daar
Ik weet niet hoe oud de track Van der hele is a rockstar maar hier hoor ik toch dat deuntje?
Op 5.25 ongeveer:
View on YouTube
Op 5.25 ongeveer:
View on YouTube
Hier het origineel: View on YouTube
Was meer gericht op de persoon voor me
De climax van dit nummer View on YouTube lijkt op de climax van Headhunterz Dreamcatcher
Vanaf 54 seconden
Vanaf 54 seconden
Je bedoelt de break
Das een letterlijke kopie ja. Volgens mij komen ze allebei uit de film Mad Max, want daar komen de andere samples van Act of God ook vandaan.
Das een letterlijke kopie ja. Volgens mij komen ze allebei uit de film Mad Max, want daar komen de andere samples van Act of God ook vandaan.
Volgens mij komt dat stukje muziek uit The Mist..
Hoeveel vetter zou het zijn als die tanks waren weggelaten, en je hem weg zag lopen in de mist..
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
lijkt me niet mooier ofzo,Henk-Jan wrote:Hoeveel vetter zou het zijn als die tanks waren weggelaten, en je hem weg zag lopen in de mist..
climax ?Kepro wrote:De climax van dit nummer View on YouTube lijkt op de climax van Headhunterz Dreamcatcher
Vanaf 54 seconden
-
G
helemaal mee eens. het einde van die film is zo hard verneukt...Henk-Jan wrote:Hoeveel vetter zou het zijn als die tanks waren weggelaten, en je hem weg zag lopen in de mist..
Lol? Die film heeft het meest satanistische einde EVER!KSwoosh wrote:helemaal mee eens. het einde van die film is zo hard verneukt...Henk-Jan wrote:Hoeveel vetter zou het zijn als die tanks waren weggelaten, en je hem weg zag lopen in de mist..