Haha sorry, heb 't hele topic wel bij gehouden maar dacht dat ik 'm niet langs heb zien komen, zoekfunctie werkt ook niet goed?freddyadu8 wrote:Check de beginpostRik wrote:View on YouTube
Gewoon van af 't begin luisteren. Ik zeg alleen: "born to live, born to..."
Related topics
- View the latest post: Tracks waar je pas net achter komt dat ze bestaan
- View the latest post: Noisecontrollers unreleased free tracks [10 tracks]
- View the latest post: Waar zijn de fucking moderators, maak iemand anders moderator
- View the latest post: Nummers die je eerst niet tof vond maar waar je nu helemaal weg van bent.
- View the latest post: WEB-releases: Waar te koop?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
G
daaromJust4Music wrote:die geluiden worden zo vaak gebruikt
View on YouTube
edit: Oops, zag hem niet van 2 pagina's terug
vind de vocals in Crank leuker dan zit
edit: Oops, zag hem niet van 2 pagina's terug
vind de vocals in Crank leuker dan zit
View on YouTube
Luister het begin van dit filmpje maar eens. Klinkt vrijwel identiek aan het eerste plaatje van onze Braziliaanse schone :')
Dat willem weinig inspiratie meer heeft kan ik begrijpen maar jatten gaat wel heel ver...
View on YouTube
Luister het begin van dit filmpje maar eens. Klinkt vrijwel identiek aan het eerste plaatje van onze Braziliaanse schone :')
Dat willem weinig inspiratie meer heeft kan ik begrijpen maar jatten gaat wel heel ver...
View on YouTube
Weet iemand waar de vocals van [noisecontrollers] Night after Night van daan komen?
Het gedicht: A piece of monologue by Samuel BeckettMol wrote:Weet iemand waar de vocals van [noisecontrollers] Night after Night van daan komen?
-
G
goed gevondenRik wrote:View on YouTube
View on YouTube
en idd, die tunes lijken te veel op elkaar
maar voor dat nr van Gostosa maakt het toch niet veel uit, is toch crap
Staat er overigens al een tijdje in, en werd al genoemd zodra What's Going On gepresenteerd werd.KSwoosh wrote:goed gevondenRik wrote:View on YouTube
View on YouTube
Eerst dacht iedereen dat het een HHZ remix was van Vita.Khadber wrote:Staat er overigens al een tijdje in, en werd al genoemd zodra What's Going On gepresenteerd werd.KSwoosh wrote:goed gevondenRik wrote:View on YouTube
View on YouTube
Wie heeft de vocals ingesproken danDakpan wrote:Het gedicht: A piece of monologue by Samuel BeckettMol wrote:Weet iemand waar de vocals van [noisecontrollers] Night after Night van daan komen?
Waarschijnlijk dezelfde persoon die de Limbo E.P heeft ingesproken, aangezien de stem er erg op lijkt.Mol wrote:Wie heeft de vocals ingesproken danDakpan wrote:Het gedicht: A piece of monologue by Samuel BeckettMol wrote:Weet iemand waar de vocals van [noisecontrollers] Night after Night van daan komen?
Talking heads - Road to Nowhere
Avio - The Train to Nowhere?
Avio - The Train to Nowhere?
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Williams SyndromeMol wrote:Limbo E.P.?
Limbo
Redemption
Thunder
Dan is het dus wss Bas zelf die 'm heeft ingesproken met een filtertje er overheen..
Waarschijnlijk wel ja, of arjen.Mol wrote:Dan is het dus wss Bas zelf die 'm heeft ingesproken met een filtertje er overheen..
http://www.discogs.com/Williams-Syndrom ... se/1523104
Zoals je leest werken ze bijde aan de williams syndrome tracks.
Werkt die zoekfunctie van niet? Ik zoek altijd maar vind niks.
Alle tracks van de aliasen van nc worden door beide gemaakt, dus zorgt er gewoon voor dat er geen overkill aan nc komt aangezien ze ook niet optreden onder die aliasen (muv kasparov live)
Alle tracks van de aliasen van nc worden door beide gemaakt, dus zorgt er gewoon voor dat er geen overkill aan nc komt aangezien ze ook niet optreden onder die aliasen (muv kasparov live)
View on YouTube
3:20
3:20
Staat ook een paar paginatjes terug
. Maar wle vet!
-
G
geniaal idd, maar stond er al 
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013