Van DJ Mad Dog & The Stunned Guys - Nothing Else Matters toch???? :3zeke wrote:Goh.
Zal ik is vertellen waar Zany & DV8 - Nothing Else Matters van afgeleid is..![]()
![]()
Related topics
- View the latest post: Tracks waar je pas net achter komt dat ze bestaan
- View the latest post: Noisecontrollers unreleased free tracks [10 tracks]
- View the latest post: Waar zijn de fucking moderators, maak iemand anders moderator
- View the latest post: Nummers die je eerst niet tof vond maar waar je nu helemaal weg van bent.
- View the latest post: WEB-releases: Waar te koop?
Active topics in Algemeen
Moderators
Noisecult/NSCLT - Freight Train (vanaf 00:38)
View on YouTube
Atmozfears - Hate (vanaf 01:25)
View on YouTube
View on YouTube
Atmozfears - Hate (vanaf 01:25)
View on YouTube
Melodie uit Hard Driver & Warface - Criminal Intentions lijkt op de outro van Rammstein - Sonne (vanaf 4:10)
View on YouTube
View on YouTube
Dat deuntje van kind van de duivel zit in The Machine & Sasha F - Restore Balance.
Hele gekke mindfuck atm.
Hele gekke mindfuck atm.
Het lijkt er iets op ja als je het wilt horen maar is niet 1 op 1 vind ik hoorkingxxl wrote:Dat deuntje van kind van de duivel zit in The Machine & Sasha F - Restore Balance.![]()
Hele gekke mindfuck atm.
Waar komen de lyrics uit Torture Murder & Cannibalisl van RR vandaab. Zijn die uit een film of heeft hij ze zelf ingesproken?
Zo hoor ik er elke keer een Zatox plaat in maar kan er niet achter komen welke.kingxxl wrote:Dat deuntje van kind van de duivel zit in The Machine & Sasha F - Restore Balance.![]()
Hele gekke mindfuck atm.
Kan het niet zo vinden, maar volgens mij heeft het te maken met Noisecontrollers en zijn interesse voor schaken.Exterkate wrote:Weet iemand waar The Game van Noisecontrollers van afgeleid is?
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
Misschien niet helemaal het goede topic maar:
View on YouTube
@1.05 ongeveer
En
View on YouTube
@0.10
View on YouTube
@1.05 ongeveer
En
View on YouTube
@0.10
Is dat niet gwn een algemeen hardstyle trucje? Meen dit vaker te hebben gehoord.
Dit is inderdaad 1 op 1!Thijsert wrote:een fx kick, maar dit lijkt nagenoeg precies het zelfde
Ik had opeens een openbaring toen ik net Human Enemy luisterde. Die melodie in de break (@ 1:24) zit ook in Lord of the Rings. Kan even niet vinden welk muziekstuk het is, maar ik bedoel zeg maar die duistere muziek wanneer er bijvoorbeeld over Mordor gesproken wordt.
View on YouTube
Weet iemand welke ik bedoel? Het is wel wat vergezocht maar toch
View on YouTube
Weet iemand welke ik bedoel? Het is wel wat vergezocht maar toch
Oh was gewoon de openingstheme
Miljard filmpjes lopen kijken op YT...
View on YouTube
@0:39, zoals ik al zei wat vergezocht, maar lijkt er wel op
Eigenlijk zou je Human Enemy een stuk moeten vertragen dan.
View on YouTube
@0:39, zoals ik al zei wat vergezocht, maar lijkt er wel op
Net naar The Transformers geweest en hoorde ik vaak The Unknown terugkomen. Even opgezocht en ik kwam uiteindelijk op dit stukje muziek uit. Dit nummer doet mij enorm denken aan de qlimax 2015 versie van Wolfpack van Frequencerz. (De versie op het album) Ik weet niet of dit al eerder gepost is maar goed, verbeeld ik me dit nou of heb ik gelijk en horen jullie t zelfde?
Vanaf 0:49
View on YouTube
Je zou op 1:09 dan beetje kunnen inbeelden dat je "fanatics on the front" hoort. Tenminste, dat heb ik :p
View on YouTube
Je zou op 1:09 dan beetje kunnen inbeelden dat je "fanatics on the front" hoort. Tenminste, dat heb ik :p
Delete & Low Profile - Codes Of Behaviour
&
Zanthrax - Spawning Processes
Lyrics komen blijkbaar hier uit.
&
Zanthrax - Spawning Processes
Lyrics komen blijkbaar hier uit.
The Unknown komt van Two Steps From Hell - Heart of CourageRoyvn_ wrote:Net naar The Transformers geweest en hoorde ik vaak The Unknown terugkomen.
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Breath
Wel vet om Breaking Benjamin gesampled te zien worden, nog niet eerder gezien 
Ik denk dat ik een veel betere heb gevonden voor Wolfpack. Ik heb ook wel sterk het vermoeden dat de heren van Frequencerz hun melodie gewoon zowat 1 op 1 hebben overgenomen.Royvn_ wrote:Net naar The Transformers geweest en hoorde ik vaak The Unknown terugkomen. Even opgezocht en ik kwam uiteindelijk op dit stukje muziek uit. Dit nummer doet mij enorm denken aan de qlimax 2015 versie van Wolfpack van Frequencerz. (De versie op het album) Ik weet niet of dit al eerder gepost is maar goed, verbeeld ik me dit nou of heb ik gelijk en horen jullie t zelfde?
View on YouTube
View on YouTube
Begint om 2:00 en om 2:10 kan je er echt al helemaal niet omheen.
-
E
- 3 posts member since 2017
- last seen Aug 2017
View on YouTubeEgelmaster wrote:Weet iemand in welk hardstyle lied dit Eftelingliedje zit verwerkt?
View on YouTube (in het begin)
Gaan artiesten nu serieus efteling muziek in hun nummers gooienHelicaze wrote:View on YouTubeEgelmaster wrote:Weet iemand in welk hardstyle lied dit Eftelingliedje zit verwerkt?
View on YouTube (in het begin)