View on YouTubePannenkoek wrote:Coone - Black Submarine | U 96 - Das Boot (0:15)
View on YouTube
View on YouTube
Ik daag je uit om de extended cut in één keer af te kijken.
View on YouTubePannenkoek wrote:Coone - Black Submarine | U 96 - Das Boot (0:15)
De juiste radiozender opzettenMeneerEend wrote:Wootum hoe kom je hier aan?
Lost is toch al een poos uit? En die film je nog niet zo heel oud toch of??Chroman wrote:Is denk ik toeval, want de melodie is geschreven op de bestaande vocalen van Snowflake. Die zouden dan wel weer afgeleid kunnen zijn van bovenstaande filmpje.
Ja klopt. Maar misschien dat dit uit een bestaand stuk muziek is ofzo. Geen idee. Het viel mij ook maar op hoor... tssss.. haha.Royvn_ wrote:Lost is toch al een poos uit? En die film je nog niet zo heel oud toch of??Chroman wrote:Is denk ik toeval, want de melodie is geschreven op de bestaande vocalen van Snowflake. Die zouden dan wel weer afgeleid kunnen zijn van bovenstaande filmpje.
View on YouTubeErikZ wrote:Starten vandaag The Witcher 3 op op mijn PS4 en hoorde Alpha Twins - Willow Wally in het openingsscherm:
View on YouTube
Ligt het aan mij dat ik deze niet hoor?
Gaaf om te zien deze.Lennard95 wrote:Vazard & Delete & Main Concern - Gone too far
Goh.
Waarvan dan?zeke wrote:Goh.
Zal ik is vertellen waar Zany & DV8 - Nothing Else Matters van afgeleid is..![]()
![]()