Heb voorkeur voor games uit The Elders scrolls Serie, maarja dan krijg je van die Dragonborn aftrekselsDelt-A wrote:Bij TC houden ze wel van Mass Effect denk ik
Related topics
- View the latest post: Tracks waar je pas net achter komt dat ze bestaan
- View the latest post: Noisecontrollers unreleased free tracks [10 tracks]
- View the latest post: Waar zijn de fucking moderators, maak iemand anders moderator
- View the latest post: Nummers die je eerst niet tof vond maar waar je nu helemaal weg van bent.
- View the latest post: WEB-releases: Waar te koop?
Active topics in Algemeen
Moderators
Alsjeblieft heAerosNL wrote:Heb voorkeur voor games uit The Elders scrolls Serie, maarja dan krijg je van die Dragonborn aftrekselsDelt-A wrote:Bij TC houden ze wel van Mass Effect denk ik
View on YouTube
Is alleen niet veel meer van over wat niet gebruikt is haha
View on YouTube - Vazard - The Orange Tree
vanaf 13:55
en vanaf 1:13:23
Ben helemaal verliefd op die Infirium Remix
nu weet ik ook waarom de track "The Orange Tree" heet
vanaf 13:55
en vanaf 1:13:23
Ben helemaal verliefd op die Infirium Remix
nu weet ik ook waarom de track "The Orange Tree" heet
Gisteren weer gespeeld, Wavolizer - Excitement Initiated: Morinth, Mass Effect 2Delt-A wrote:
Bij TC houden ze wel van Mass Effect denk ik
D-Verze - The Cycle vocals zijn van de champion Nasus van League of Legends 
-
PHardtraxx Newbie
- 44 posts member since 2012
- last seen Apr 2020
Weet niet of dit hier thuishoort, maar ik kon de plagiplaat sectie hier niet vinden
Hoor t nu al voor de zoveelste keer, en wil toch even kortsluiten of ik gek aan het worden ben..
de melodie van TNT - A.Y.B lijkt verdacht veel op maxter - you're not alone.. Yey or ney?
1:04
View on YouTube
2:42
View on YouTube
Hoor t nu al voor de zoveelste keer, en wil toch even kortsluiten of ik gek aan het worden ben..
de melodie van TNT - A.Y.B lijkt verdacht veel op maxter - you're not alone.. Yey or ney?
1:04
View on YouTube
2:42
View on YouTube
Ik hoor dat wel ja.
Heb dat zelf met Project One - The Zero Hour en Brennan Heart & The Prophet - Wake Up.
@3:04
View on YouTube
@1:40
View on YouTube
Heb dat zelf met Project One - The Zero Hour en Brennan Heart & The Prophet - Wake Up.
@3:04
View on YouTube
@1:40
View on YouTube
BaasDistinctive wrote:D-Verze - The Cycle vocals zijn van de champion Nasus van League of Legends
Als we dan toch eigen tracks opnoemen 
Delt-A - Sentenced: Mafia 2 - Chapter #6 -Time Well Spent missie
Delt-A - Sentenced: Mafia 2 - Chapter #6 -Time Well Spent missie
Weet niet of deze hier al ergens stonden:
Vanaf 0:41 Jason Payne - The Realness // Prefix & Density ft The Vison - Never Come Close
View on YouTube
Vanaf 0:41 Jason Payne - The Realness // Prefix & Density ft The Vison - Never Come Close
View on YouTube
View on YouTube
Ran-D & Digital Punk - Rebel To The Grave
Ran-D & Digital Punk - Rebel To The Grave
OFF-TOPIC, OFF-TOPIC!!PascalD wrote:Weet niet of dit hier thuishoort, maar ik kon de plagiplaat sectie hier niet vinden
kijk uit, ze komen voor je!
Kom vechten danmr_vertigo wrote:OFF-TOPIC, OFF-TOPIC!!PascalD wrote:Weet niet of dit hier thuishoort, maar ik kon de plagiplaat sectie hier niet vinden
de melodie van TNT - A.Y.B lijkt verdacht veel op maxter - you're not alone.. Yey or ney?![]()
kijk uit, ze komen voor je!
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Movement is sowieso vet, niet verwacht dat de melo geïnspireerd zou zijn van een reclame, fucking vetMelodicArtDJ wrote:Electronic Vibes - Movement
View on YouTube
Afgeleid van een Bijenkorf reclame![]()
View on YouTube
Sylence - Ode en D-block & S-Te-Fan - Dreamers Of Dreamz
Willy Wonka and the chocolate factory
View on YouTube
op 0.29
Willy Wonka and the chocolate factory
View on YouTube
op 0.29
Weet niet of deze ooit al gepost is (lijkt me van wel), maar hoorde 'm op het werk. Zijn die eindeloze kerstnummers toch nog ergens goed voor
Spreekt ook eigenlijk wel voor zich
View on YouTube
View on YouTube
Spreekt ook eigenlijk wel voor zich
View on YouTube
View on YouTube
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 27 days ago
The Geminizers - Eternal Bliss
View on YouTube
View on YouTube
ligt het aan mij, of lijkt Hard Driver - Shifting gears heel erg op Moonraker van Noisecontrollers:
View on YouTube
View on YouTube
-
S