zo iemand heeft even zn huiswerk gedaan
Related topics
- View the latest post: Tracks waar je pas net achter komt dat ze bestaan
- View the latest post: Noisecontrollers unreleased free tracks [10 tracks]
- View the latest post: Waar zijn de fucking moderators, maak iemand anders moderator
- View the latest post: Nummers die je eerst niet tof vond maar waar je nu helemaal weg van bent.
- View the latest post: WEB-releases: Waar te koop?
Active topics in Algemeen
Moderators
Tijdje terug de site whosampled.com ontdekt, een redelijk deel komt daar vandaan. Vind dat soort sites echt heerlijk, kan er rustig uren op ronddwalen 
snap ik, is soms ook leuk om te weten wat waarvandaan komt
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 27 days ago
In Mutants van Delete zit een sample uit Fallout, krijg het idee dat Delete een fan is van Fallout aangezien Dismissed ook een Fallout sample bevat.
View on YouTube
Vanaf 00:38
View on YouTube
Vet lijstje, aantal wist ik nog niet.
Deze lijkt me niet van de film 300 te komen maar van Elliot Goldenthal - Victorius Titus (1999). Denk dat ze gewoon beiden die gesampled hebben.Bouke wrote: Zany & The Beholder – Euphoria: 300 Soundtrack: Returns a King
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Deze hier al bekend?
Ik denk (weet het haast wel zeker) dat frontliner zijn inspiratie voor time uit deze track heeft:
View on YouTube
Vanaf 3:06
Ik denk (weet het haast wel zeker) dat frontliner zijn inspiratie voor time uit deze track heeft:
View on YouTube
Vanaf 3:06
Yes, op whosampled stond alleen een verwijzing naar de 300 soundtrack. Ik had al zo'n vermoeden dat er een nog ouder nummer aan de basis lag (eigenlijk denk ik ook dat er nog een oudere versie is dan die van Elliot Goldenthal). Dat vermoeden heb ik trouwens ook bij de melodieën van een aantal trance nummersParvuz wrote:Deze lijkt me niet van de film 300 te komen maar van Elliot Goldenthal - Victorius Titus (1999). Denk dat ze gewoon beiden die gesampled hebben.Bouke wrote: Zany & The Beholder – Euphoria: 300 Soundtrack: Returns a King
Ja denk het ook dat dit gezang echt al knetter oud is. Maar wel vet. 
Hoor nu pas hoe I:gor - Testify eigenlijk echt een heeeeeeeel makkelijke rip is 
Net zoals Vazard met BioshockAppelsapman wrote:In Mutants van Delete zit een sample uit Fallout, krijg het idee dat Delete een fan is van Fallout aangezien Dismissed ook een Fallout sample bevat.
View on YouTube
Ook Corruption van Delete komt uit Bioshock 
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 9 days ago
Het zal vast toeval zijn maar vond hem altijd al ergens op lijken:
DJ Thera - The Battle
Vanaf 1:39
View on YouTube
Michael Hunter - Soviet Connection (Van GTA IV)
Vanaf 0:20
View on YouTube
Overigens een van de beste videogametracks ooit, imho.
DJ Thera - The Battle
Vanaf 1:39
View on YouTube
Michael Hunter - Soviet Connection (Van GTA IV)
Vanaf 0:20
View on YouTube
Overigens een van de beste videogametracks ooit, imho.
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 27 days ago
Voor de track Loud Noizes heeft Typhoon een sample gehaald uit Anchorman. Niet heel erg verwacht deze
View on YouTube
Vanaf 00:26
View on YouTube
Vanaf 00:26
Zal hier zonder enige twijfel al wel staan, maar dit is pas de eerste keer dat ie mij opvalt (de intro)
View on YouTube
View on YouTube
het zegt me wel wat ja maar waar ik het plaatsen moet, geen idee
Zijn zoveel tracks van dat Fort Minor nummer afgeled
Tha Playah - My Misery
Outblast - Styles Of Beyond
Osiris - Remeber The Name
Josh & Wesz - Like Thiz
En ik zal er vast nog wel een aantal vergeten zijn
Tha Playah - My Misery
Outblast - Styles Of Beyond
Osiris - Remeber The Name
Josh & Wesz - Like Thiz
En ik zal er vast nog wel een aantal vergeten zijn
Kold Konexion - Minus One deze bijvoorbeeld
Vocals van josh & wesz - lip service radio komen van fort minor - cigarette
[quote="jeffrey2107"]Vocals van josh & wesz - lip service radio komen van fort minor - cigarette[/quote
Vind dat zo'n lekkere track hè, evenals Overdrive O. Eigen vocals in Overdrive O of ook ergens van ?
Vind dat zo'n lekkere track hè, evenals Overdrive O. Eigen vocals in Overdrive O of ook ergens van ?
volgens mij zijn dat wel eigen vocals en lipservice radio is idd zo lekkerjaron123 wrote:jeffrey2107 wrote:Vocals van josh & wesz - lip service radio komen van fort minor - cigarette[/quote
Nopejeffrey2107 wrote:volgens mij zijn dat wel eigen vocals en lipservice radio is idd zo lekkerjaron123 wrote:Vind dat zo'n lekkere track hè, evenals Overdrive O. Eigen vocals in Overdrive O of ook ergens van ?jeffrey2107 wrote:Vocals van josh & wesz - lip service radio komen van fort minor - cigarette
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
Warface & Crypsis - meridian komt ook van een fort minor plaat. In Stereo
-
KHardtraxx Newbie
- 31 posts member since 2011
- last seen Feb 2017
Laatst al gevonden dat de vocal in Geck-O - Non Stop (Doorpoffen) uit Mass Effect 1 komt, afgelopen dagen Mass Effect 2 gespeeld en de volgende vocal samples gehoord:
Geck-O - Parallel Worlds - Mass Effect 2 - gek wijf bij de recruitment missie van Grunt
Thera vs Geck-O - Kill The Trespassers - idem ^
Geck-O - How Low Can You Go - Mass Effect 2 - EDI (missie op Horizon)
Geck-O - Forces Of The Universe - Mass Effect 2 - Harbinger (missie op Horizon)
Crypsis vs Thera - Pulling The Trigger (Jacob, vader sidequest)
Geck-O - Alliance (Mass Effect 1, Saren volgens mij)
Aeros & Blackburn - Infinite (Mass Effect 1, maar die is wel vrij duidelijk)
Bij TC houden ze wel van Mass Effect denk ik
Geck-O - Parallel Worlds - Mass Effect 2 - gek wijf bij de recruitment missie van Grunt
Thera vs Geck-O - Kill The Trespassers - idem ^
Geck-O - How Low Can You Go - Mass Effect 2 - EDI (missie op Horizon)
Geck-O - Forces Of The Universe - Mass Effect 2 - Harbinger (missie op Horizon)
Crypsis vs Thera - Pulling The Trigger (Jacob, vader sidequest)
Geck-O - Alliance (Mass Effect 1, Saren volgens mij)
Aeros & Blackburn - Infinite (Mass Effect 1, maar die is wel vrij duidelijk)
Bij TC houden ze wel van Mass Effect denk ik