@Ultraterrorloudsound
Vind ik wel meevalleen opzich... K hoor wel duidelijke verschillen
Vind ik wel meevalleen opzich... K hoor wel duidelijke verschillen
Big Pun - Leather Face (zitten ook in Triax - Plain & Raw en Headbanger - Severed Heads)Zin wrote:Ik vraag me dat eigenlijk af bij Warface Ft. Titan - Chainsaw, want het lijken op vocals van een of ander hiphop nummer
Danku dankuuuu, eventjes alle 3 luisterenSteffnov wrote:Big Pun - Leather Face (zitten ook in Triax - Plain & Raw en Headbanger - Severed Heads)Zin wrote:Ik vraag me dat eigenlijk af bij Warface Ft. Titan - Chainsaw, want het lijken op vocals van een of ander hiphop nummer
Haha deze blijft mooi!
Technoboy - Into Deepdawasiknie wrote:View on YouTube
Vanaf 1:40... wie herkent hem (en ja, diegene heeft dit van "zich zelf" gejat)
Ook ja, maar de vocals van The Sacrifice zijn ook van deze film afgeleid (op het deel in het Latijn na, das zon 2000 jaar ouderQlown wrote:Eerder vanaf 1:13Denk niet dat Sacrifice daarvan afgeleid is.
Deze vocalen zitten ook een een (nieuwe?) Delete plaat die ik afgelopen zaterdag heb gehoord, ik heb 'm op film staan
Ah had geen idee.Zenda wrote:Ook ja, maar de vocals van The Sacrifice zijn ook van deze film afgeleid (op het deel in het Latijn na, das zon 2000 jaar ouderQlown wrote:Eerder vanaf 1:13Denk niet dat Sacrifice daarvan afgeleid is.
)