View on YouTubeThe Skribbler wrote:https://www.youtube.com/watch?v=UWMYjD16qFc&index=190&list=PL72B94D4ADECFB3AE
Kom deze ineens tegen, zit een wel heel bekende vocal in (zit ook in Zany - fuck the beats en Droid - Focus)
Related topics
- View the latest post: Tracks waar je pas net achter komt dat ze bestaan
- View the latest post: Noisecontrollers unreleased free tracks [10 tracks]
- View the latest post: Waar zijn de fucking moderators, maak iemand anders moderator
- View the latest post: Nummers die je eerst niet tof vond maar waar je nu helemaal weg van bent.
- View the latest post: WEB-releases: Waar te koop?
Active topics in Algemeen
Moderators
Post alsjeblieft geen filmpjes zonder er bij te zetten waar het van is. En ook ff aangeven bij welk stuk van het filmpje je iets zou moeten herkennen
In dit geval dus Crypsis - Damned @ 0:45Rickik wrote:http://www.youtube.com/watch?v=_RfmazIqhgI
View on YouTube
Vocalen afgeleid van deze 'robot', kon van die andere zo 1-2-3 geen video vinden, wel van deze.
View on YouTube
Vocalen afgeleid van deze 'robot', kon van die andere zo 1-2-3 geen video vinden, wel van deze.
View on YouTube
Ja die staan ondertussen 20 keer gepost in dit topic
Eerlijk gezegd niet goed naar gezocht, speelde Fallout 3, kwam dit tegen en wilde het eigenlijk wel delen.Jolle wrote:Ja die staan ondertussen 20 keer gepost in dit topic
Zal er in het vervolg op letten.
Geen idee of hij hier al stond maar vind deze melodieën nogal veel op elkaar lijken.
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Zet Psycho Stylez daar ook maar tussen. Angerfist's 3 versies van hetzelfde nummer 
View on YouTube
View on YouTube
Deze ook, collabjes van Danny en Grzegorz waren blijkbaar weinig inspiratievol
View on YouTube
Deze ook, collabjes van Danny en Grzegorz waren blijkbaar weinig inspiratievol
Danny heeft zelf een keer aangegeven dat Naked Bodies de eerste (in de vergetelheid geraakte) versie van Tonight is, die in eerste instantie niet gereleased zou worden. Ze hebben hem daarna dus toch gratis weggegeven.
Zo prachtig toen Crypsis die draaide op Loudness 2012... ik vond dat zo vet, dat ik zelfs heb onthouden dat jij, James, via twitter hebt gezegd 'Zou mooi zijn om Naked Bodies door het klokgebouw te horen knallen @Crypsis' of iets in die richtingPNXRMX wrote:Naked Bodies. Meesterplaat
View on YouTube
Kwam deze net tegen. Wie raadt hem?
Volgens mij een Saifam plaat. Is dit niet van Technoboy - Guns 'N' Noses?Lyst wrote:View on YouTube
Excuse me? Uhm... My name is on the list...
Spoiler
Hunter - The beauty & the beat
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
In Automatic DJz - Mad Lay Number Three komt die melodie ook weer terugQre8ive wrote:Hunter - The Beauty And The Beat
&
Zappaman - Hardstyle Lover
en volgens mij is er nog 1 maar kan er niet op komen
Ja maar die telt eigenlijk niet, aangezien dat een soort mash-up is van eerdere platen uit de SAIFAM-stal 
Ik denk Headhunterz met Down With The Hardstyle
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
Delete - DismissedG1LL wrote:https://www.youtube.com/watch?v=LjSnjKheGHg
Zeg 't maar
@ 1:23
is volgens mij dezelfde als deze:
View on YouTube
@ 0:25