ja zeg het net ook nog staan in dit topic.Ravenwood wrote:Kold Konexxion - Minus One ook
Related topics
- View the latest post: Tracks waar je pas net achter komt dat ze bestaan
- View the latest post: Noisecontrollers unreleased free tracks [10 tracks]
- View the latest post: Waar zijn de fucking moderators, maak iemand anders moderator
- View the latest post: Nummers die je eerst niet tof vond maar waar je nu helemaal weg van bent.
- View the latest post: WEB-releases: Waar te koop?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
[HS] [R] The Prophet ft HeadHunterz - Scar Ur Face - Pendulum Fasten Your Seatbelts
Die klopt niet, want Pendulum (samen met Freestylers trouwens) hebben die melodie ook weer gestolen. Zelfde melodie komt voor in Ruthless' Movimento.
Volgensmij komt het origineel uit een klassiek stuk, maar dat weet ik niet zeker.
Die klopt niet, want Pendulum (samen met Freestylers trouwens) hebben die melodie ook weer gestolen. Zelfde melodie komt voor in Ruthless' Movimento.
Volgensmij komt het origineel uit een klassiek stuk, maar dat weet ik niet zeker.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Wel handig eigenlijk.
Haha, ik heb het alleen gekopieerd hè,
ik zou gek zijn als ik het zou typen.
maar toch wel grappig dat er zo'n lijst is, zie je dat best veel vocals worden overgenomen, en melodieën worden gejat.
trouwens, The Last of the Mohicans. wat inspiratieloos van headhunterz zeg haha. maar toch een super dol nummer. maar gewoon melodie is helemaal hetzelfde.
ik zou gek zijn als ik het zou typen.
maar toch wel grappig dat er zo'n lijst is, zie je dat best veel vocals worden overgenomen, en melodieën worden gejat.
trouwens, The Last of the Mohicans. wat inspiratieloos van headhunterz zeg haha. maar toch een super dol nummer. maar gewoon melodie is helemaal hetzelfde.
Last edited by stynch on 01 May 2009 15:15, edited 1 time in total.
Whoah, dat is een mooie lijst! Ga zo wel even fijn een paar dingetjes checken op youtube, vind altijd wel grappig waar ze hun inspiratie uit ophalen!
-
$
- 4 posts member since 2009
- last seen Nov 2009
-
KHardtraxxer
- 122 posts member since 2009
- last seen Dec 2011
B4ssd34ler vs JVR - Time To Kill
Van de film " A Time To Kill " (1996)
Van de film " A Time To Kill " (1996)
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Phillipe Rochard - Wazzaaa (Scary Movie - Movie)
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Headhunterz vs Wildstylez ft Noisecontrollers - Famous
View on YouTube
Komt van
Dougal & Gammer - Fuck Me I'm Famous
View on YouTube
De vocals dan toch
View on YouTube
Komt van
Dougal & Gammer - Fuck Me I'm Famous
View on YouTube
De vocals dan toch
het valt mij altijd op dat ze bij hardcore nummers vaak teksten uit xzibit, nas en andere rappers halen. Tha playah vs Nexes - the one bijvoorbeeld, maar der is een artiest die dat vaker doet, weet niet precies welke.
In de track van Williams Syndrome - Thunder zitten vocals die de stem van Johnny Cash zijn:
Vocals komen uit:
View on YouTube
Track:
View on YouTube
Vocals komen uit:
View on YouTube
Track:
View on YouTube
Last edited by KeepItStyle on 05 May 2009 16:26, edited 3 times in total.
KeepItStyle wrote:In de track van Williams Syndrome - Thunder zitten vocals die de stem van Johnny Cash zijn:
Track:
View on YouTube
Ja ik zag t. Ben nieuw op hardtraxx en dat filmpjes added lukt eerst ff nie, maar nu wel 
Zappaman - Sexual Heeling
View on YouTube
Shaun Baker en Marc van Linden - Sex on the Streets
View on YouTube
View on YouTube
Shaun Baker en Marc van Linden - Sex on the Streets
View on YouTube
Dj Norman - Killed (Original Mix)
Teksten uit de film ''Taken''
De gene die de film gezien hebben, die overigens echt bruut is, herkennen dit wel.
Teksten uit de film ''Taken''
De gene die de film gezien hebben, die overigens echt bruut is, herkennen dit wel.
Gostosa - Never Say Never:
View on YouTube
Romeo Void - Never Say Never:
View on YouTube
Refrein Vocals
View on YouTube
Romeo Void - Never Say Never:
View on YouTube
Refrein Vocals
En The Wishmaker zal het ook wel weer ergens van hebben afgeleid. 
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
of hij heeft het zelf bedachtDennis Aka Mash wrote:En The Wishmaker zal het ook wel weer ergens van hebben afgeleid.
of niet :')frankhardenberg wrote:of hij heeft het zelf bedachtDennis Aka Mash wrote:En The Wishmaker zal het ook wel weer ergens van hebben afgeleid.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Staat er al een tijdjeTheNabster wrote:Noisecontrollers Attack Again
View on YouTube
Dj Panda - it's a dream
View on YouTube