Er is ook een track van Enya die ergens in dit topic staat, waarvan Fairyland is afgeleid.
Dat ik deze nog niet ben tegen ben gekomen hier verbaast me!
View on YouTube
View on YouTube
Ja klopt, is nu veranderd;)Thund3R wrote:Et kan aan mij ligge maar ik zie geen 2e filmpje bij jou Milán.
Hahaha, die kicks herken je uit duizenden.Leon wrote:View on YouTube
en dan zitten ze te zeiken dat ze in onze track 'wilde gullie bass' samples horen. ik verbaas me er echt over hoeveel dingen er wel niet worden gejat en letterlijk worden overgenomen.
Maar is dat zo erg voor zo'n DJ tool als wilde gullie bas? Nee helemaal niet. Dus zit niet klagen kerel..Sunboom wrote:Leon wrote:View on YouTube
en dan zitten ze te zeiken dat ze in onze track 'wilde gullie bass' samples horen. ik verbaas me er echt over hoeveel dingen er wel niet worden gejat en letterlijk worden overgenomen.
Is het niet zover ik weet..Sayenjumper wrote:vanwaar is headhunterz - just say my name afgeleid
Nee het is niet afgeleid dacht ik, gewoon zelf verzonnen ofzoKhadber wrote:Is het niet zover ik weet..Sayenjumper wrote:vanwaar is headhunterz - just say my name afgeleid
NAS word idd meer gebruikt zo ook door NC.freddyadu8 wrote:Kwam pas een nummer tegen met de teksten van still nr.1 erin (Born in the gang) die vocals.
het was iets van NAS (een rapper ofzo). maar kan hem niet meer vinden zo.
weet iemand toevallig wel welk nummer het was ?