Lol, waar is die ook al weer vanTeknizion wrote:View on YouTube
Related topics
- View the latest post: Tracks waar je pas net achter komt dat ze bestaan
- View the latest post: Noisecontrollers unreleased free tracks [10 tracks]
- View the latest post: Waar zijn de fucking moderators, maak iemand anders moderator
- View the latest post: Nummers die je eerst niet tof vond maar waar je nu helemaal weg van bent.
- View the latest post: WEB-releases: Waar te koop?
Active topics in Algemeen
Moderators
Hoe kunnen mensen nou niet weten dat dat de lach van Thriller is .... 
Last edited by tommetjeuh on 27 Dec 2011 18:06, edited 1 time in total.
-
S
TNT - Dial T for TNTRik wrote:Lol, waar is die ook al weer vanTeknizion wrote:View on YouTube
Hoor zojuist het zangstukje van Zany & The Beholder- Euphoria in de film 300 
En ik hoor zojuist ook waar de naam E-Force vandaan komt; eforen.
En ik hoor zojuist ook waar de naam E-Force vandaan komt; eforen.
De eforen ('opzichters') waren de vijf hoogste ambtenaren van de Spartaanse staat. In het klassieke Sparta van de 6e en 5e eeuw v.Chr. controleerden ze de naleving van de Spartaanse levenswijze.
De oorsprong van het eforaat was duister.
Zou E-Force niet gewoon van z'n voornaam komen... 
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Edward forceDakpan wrote:Zou E-Force niet gewoon van z'n voornaam komen...
Ja, ongetwijfeldDakpan wrote:Zou E-Force niet gewoon van z'n voornaam komen...
Maar ik denk dat hij de 'eforen' ook wel kent. Gezien zijn intentie om duisterder te produceren dan met de Beat Providers.
Als de naam afgeleid is van de eforen, vind ik de naam zeer goed bedacht.
Lijt me stug dat die naam zo vergezocht bedacht is..! E-Force linken aan de eforen? Nah. T is E-Kracht in t Nederlands hè
snap niet hoe mensen dit soort conclusies trekken
Ja, ik snap dat het Edward-kracht is, maar ik zou het wel tof vinden als hij die naam heeft afgeleid van de 'eforen'. Vooral ook omdat die een duistere achtergrond hebben, en Edward zelf ook duisterder wilde produceren.
-
S
Last edited by stefaneke on 07 Jan 2012 00:31, edited 1 time in total.
Wanneer begint ie daarmee?Daveytl wrote:en Edward zelf ook duisterder wilde produceren.
Blacklight/ Brutality zijn allebei vrij duister naar mijn mening. (ik ben Davey btw)Jolle wrote:Wanneer begint ie daarmee?Daveytl wrote:en Edward zelf ook duisterder wilde produceren.
ik vind blacklight en brutality nog wel iets meevallen, mede door de slappe kicks. 
Van welke track is dit ? The Cry?Delcone wrote:View on YouTube
Als je het wil weten: Returns A King heet die soundtrackDaveytl wrote:Hoor zojuist het zangstukje van Zany & The Beholder- Euphoria in de film 300
Als ik het goed hoor van Delete - Eden,S&I's - The Cry & S&I's - Darkness.flevoboys wrote: Van welke track is dit ? The Cry?
Ja idd !flevoboys wrote:Van welke track is dit ? The Cry?Delcone wrote:View on YouTube
Alle drie.Mr Lellebel wrote:Als ik het goed hoor van Delete - Eden,S&I's - The Cry & S&I's - Darkness.flevoboys wrote: Van welke track is dit ? The Cry?
-
YHardtraxxer
- 235 posts member since 2009
- last seen Jan 2026
Iemand enig idee waar de vocals van B-front - Face the truth vandaan komen? heb me rot gezocht maar kan ze niet vinden..