View on YouTube
Komt van OST van Blade Runner af
View on YouTube
Related topics
- View the latest post: Tracks waar je pas net achter komt dat ze bestaan
- View the latest post: Noisecontrollers unreleased free tracks [10 tracks]
- View the latest post: Waar zijn de fucking moderators, maak iemand anders moderator
- View the latest post: Nummers die je eerst niet tof vond maar waar je nu helemaal weg van bent.
- View the latest post: WEB-releases: Waar te koop?
Active topics in Algemeen
Moderators
Welke track is dat stukje op 1:04 nu weer? "You can kiss my fucking ass, ok". En dan niet die track van Angerfist & tieum...baronpilsener wrote:http://www.youtube.com/watch?v=AyRDDOpKaLM
Deze lijkt me duidelijk
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 1 day ago
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
de vocals van B-Front - Virus en de melodie daarvan komen van Resident evil Afterlife.
weet niet of dat al gemeld is
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 1 day ago
Ik was die film aan het kijken laatst, dus ik dacht snel posten! Maar stond het er alWZY wrote:de vocals van B-Front - Virus en de melodie daarvan komen van Resident evil Afterlife.
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
HardstyLe masterz - Les Phases en Brooklyn Bounce - Born To Bounce (Josh & Wesz Remix) hebben zo'n beetje dezelfde melodie?
kan nu geen video's posten maar zal ze er later wel even bijzetten
kan nu geen video's posten maar zal ze er later wel even bijzetten
TNT vs Kutski - Sucksess ???nielstil wrote:Welke track is dat stukje op 1:04 nu weer? "You can kiss my fucking ass, ok". En dan niet die track van Angerfist & tieum...baronpilsener wrote:http://www.youtube.com/watch?v=AyRDDOpKaLM
Deze lijkt me duidelijk
View on YouTube
View on YouTube
Afgeleid is een sterk woord, maar de 2e heeft zeker wel wat weg van de eerste, en Hhz luistert/draait ook veel Saifam
View on YouTube
Afgeleid is een sterk woord, maar de 2e heeft zeker wel wat weg van de eerste, en Hhz luistert/draait ook veel Saifam
Ik kom nu net de vocalen tegen van Dilemma in Flashforward episode 11 van seizoen 1. Staan niet op youtube, dus wil je ze echt horen, moet je de serie even opzoeken 
Wie weet waar de vocals van Weapon X - Hell Awaits uit komen? Thanx
Ja idd dat dacht ik al iemand die het wel weet?
Ja idd dat dacht ik al iemand die het wel weet?
Last edited by Asylum on 05 Dec 2011 23:05, edited 1 time in total.
Wie weet waar de vocals van Down Low - deepack van komen?
-
S
Roxanne Shante - Big Mama
This Mortal Coil - Song To The Siren
This Mortal Coil - Song To The Siren
Nightmare on Elm Street, kan je zo niet zeggen welke, heb ze verder ook niet gezienDelcone wrote:Wie weet waar de vocals van Weapon X - Hell Awaits uit komen? Thanx
Lang leve Lololyrics.mr_vertigo wrote:Wie weet waar de vocals van Down Low - deepack van komen?
View on YouTube
en
View on YouTube
Ja idd dat dacht ik al ja! maar weet iemand anders het wel?Steffnov wrote:Nightmare on Elm Street, kan je zo niet zeggen welke, heb ze verder ook niet gezienDelcone wrote:Wie weet waar de vocals van Weapon X - Hell Awaits uit komen? Thanx
Volgens mij komt het uit A Nightmare on Elm Street 2: Freddys RevengeDelcone wrote:Ja idd dat dacht ik al ja! maar weet iemand anders het wel?Steffnov wrote:Nightmare on Elm Street, kan je zo niet zeggen welke, heb ze verder ook niet gezienDelcone wrote:Wie weet waar de vocals van Weapon X - Hell Awaits uit komen? Thanx
Heb het opgezocht, het komt uit deeltje 3, Dream Warriors.
-
BHardtraxxer
- 135 posts member since 2010
- last seen Sep 2013
Haha die wou ik net neerzetten! Toevallig 3FM geluisterdTeknizion wrote:View on YouTube
Bij de intro van Frontliner & Max Enforcer - We forget to live. lijkt de lead die gebruikt wordt wel op een riedeltje dat uit een trance nummer komt. Volgens mij van Tiësto. Iemand die me kan helpen? (Stukje wat ik bedoel is: 0.45 tot 0.50 in de track)
Misschien ben ik gek hoor, haha
Misschien ben ik gek hoor, haha