Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 130  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 14:41 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Welk van deze nummers is nou de originele bron van de vocalen? Ik neem aan die van BH, aangezien bij zijn track als enige 'ft. Shanokee' staat. Maar ik kan me weer niet voorstellen dat Dash Berlin de vocalen zou overnemen van BH. Of is er nog een origineel nummer waar die vocalen uit zijn gehaald?

Originele vocals zijn van Brennan Heart. Dash Berlin wordt door de gasten van G-Town Madness geproduceerd, dus dat verklaart een hoop :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 15:39 

Hardtraxx Veteran

Ok dus toch van BH. Dat G-Town achter Dash Berlin zit had ik echt nooit gedacht :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 17:08 

Donateur

Het gaat om Eelke Kalberg, die zit/zat ook achter producties van Alice Deejay. En das volgens mij ook die gast die zo irritant mee staat te bleren tijdens de liveact van G-town Madness :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 17:24 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Het gaat om Eelke Kalberg, die zit/zat ook achter producties van Alice Deejay. En das volgens mij ook die gast die zo irritant mee staat te bleren tijdens de liveact van G-town Madness :P

Idd ja, dacht dat het om beide uit G-Town ging, maar die S. Molijn zit er niet bij... Die Kalberg & Molijn hebben echt ziekelijk veel shit op hun naam staan :P Darren Mase en Sander Kleinenberg zijn ook projecten van hen geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 17:25 

Donateur

Jep, qua producties wel, zag ook nog de Vengaboys er tussen staan :P Alleen het draaien laten ze door anderen doen. Bij G-Town Madness is t ook altijd die kale die draait en niet Eelke dingensnogwat haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 18:06 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
dawasiknie schreef:

Idd ja, dacht dat het om beide uit G-Town ging, maar die S. Molijn zit er niet bij... Die Kalberg & Molijn hebben echt ziekelijk veel shit op hun naam staan :P Darren Mase en Sander Kleinenberg zijn ook projecten van hen geloof ik.

Darren Mase = Eelke Kalberg
G-Town Madness = Eelke Kalberg, Richard Jonkman

Eelke Kalberg & Sebastiaan Molijn = Alice Deejay, Candee Jay, Sander Kleinenberg and Dash Berlin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 13:49 

Hardtraxxer

Misschien het verkeerde topic:

Maar op welk (hardstyle) nummer lijkt deze gouden oude?

Vanaf 02:00

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 16:30 

Hardtraxx Veteran

Weet niet of het al in dit topic stond, maar: Promo - The Tablet en Promo - The Grower komen uit het spel Myst V.

(Eigenlijk zouden we een lijst moeten maken met alles wat hier neer gezet is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 12:55 

Artiest

gister zag ik een stukje v.d. film Cat's Eye, ken de film nog uit m'n kinderjaren, leuk weer te zien. Maar ik hoorde iets herkenbaars, nu kan het liedje niet vinden, maar het stukje met het deuntje wel.

Vanaf 2:27 tot 03:00

en luister eens naar deze plaat:
De break vanaf ongeveer 02:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 17:42 

Hardtraxx Veteran

episch liedje
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 18:01 

Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:
episch liedje

Is al langsgekomen. Beide tracks zijn afgeleid van Candi Staton - I Know
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 20:27 

Hardtraxx Addict

Niet echt exact, maar vanaf hier past Headhunterz iets toe wat ik nog nooit eerder had gehoord in een Hardstyle track maar wel al had gehoord in house tracks. Ik denk dus dat hij daar inspiratie uit op heeft gedaan.

Hier vanaf 2:15.

Hier vanaf 1:44.

en nog een voorbeeld, vanaf 2:15

Viel me gewoon ff op :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 23:58 

Hardtraxxer

Een stuk van de melodie van Zany & Toneshifterz - The Story, lijkt precies op een stuk van de melodie van No Time To Waste.. ik heb het ter illustratie even toegevoegd en achterelkaar geplakt:P Let niet op de slechte overgangen haha! Hoorde het toevallig toen in de auto The Story precies begon op dat stukje van de melodie..

http://www14.zippyshare.com/v/63388487/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 00:00 

Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
Een stuk van de melodie van Zany & Toneshifterz - The Story, lijkt precies op een stuk van de melodie van No Time To Waste.. ik heb het ter illustratie even toegevoegd en achterelkaar geplakt:P Let niet op de slechte overgangen haha! Hoorde het toevallig toen in de auto The Story precies begon op dat stukje van de melodie..

http://www14.zippyshare.com/v/63388487/file.html

Haha, best goed gezien ja. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 01:53 

Donateur

K-Traxx - Little Red Noisy Thing (Technoboy & Ktraxx main mix), vanaf 4 minuten de climax

gejat van

Oh en ik vind er net nog een, K-traxx - Propulse is afgeleid van Benni Benassi - Satisfaction.

Vind t wel humor, laatst twitterde Technoboy dat hij het irritant vond dat mensen het woord inspiratie voor "imitatie" gebruiken. Wie is hij om dat te zeggen, Saifam is met afstand de grootste jat-fabriek binnen de hardstyle scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 18:12 

Hardtraxxer

Melodie van

komt van
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 18:20 

Hardtraxx Veteran

Melodie van:

Komt overduidelijk van:

Stond vast al wel ergens, maar dit is wel heel duidelijk. Maakt de track van Zany niet minder, aangezien die wel is uitgekomen en die van Noisecontrollers niet. Ben er daarom niet zo rouwig om. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 18:25 

Hardtraxx Veteran

Dat oude noisecontrollers stijltje :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 18:51 

Hardtraxx Elite

dj-rico01 schreef:
Dat oude noisecontrollers stijltje :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 15:48 

Hardtraxx Addict

19:18, komen jullie die vocals ook al zo bekend voor ^^ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 18:10 

Hardtraxx Veteran

D-Teq schreef:

Stond deze der niet al (heel wat pagina's terug)? Het blijft sick, 1 zinnetje uit zon heel filmpje! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 12:15 

Donateur

Faster n Further kwam ook al uit een of andere NGC-documentaire.
Een van die 2 is die hard science-verslaafd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 12:45 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Faster n Further kwam ook al uit een of andere NGC-documentaire.
Een van die 2 is die hard science-verslaafd :lol:

Bas volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 14:34 

D-Teq schreef:

hoe kom je nou in godsnaam bij zon filmpje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 01:03 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
K-Traxx - Little Red Noisy Thing (Technoboy & Ktraxx main mix), vanaf 4 minuten de climax

gejat van

Oh en ik vind er net nog een, K-traxx - Propulse is afgeleid van Benni Benassi - Satisfaction.

Vind t wel humor, laatst twitterde Technoboy dat hij het irritant vond dat mensen het woord inspiratie voor "imitatie" gebruiken. Wie is hij om dat te zeggen, Saifam is met afstand de grootste jat-fabriek binnen de hardstyle scene.

Ik mag hopen voor jou dat je weet dat het origineel van Corey Hart is!? Cultuurbarbaar :list: :P
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 130  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen