Haha epischDarkSymphony wrote:Chris One - Psycho afgeleid is uit een film uit de jaren 60?
View on YouTube
EDIT: ik weet niet of dit hier al stond
heb deze ook met CKV gekeken
Haha epischDarkSymphony wrote:Chris One - Psycho afgeleid is uit een film uit de jaren 60?
View on YouTube
EDIT: ik weet niet of dit hier al stond
Hier heeft hem hem geript denk ik zonder vocalsPommer wrote:Haha epischDarkSymphony wrote:Chris One - Psycho afgeleid is uit een film uit de jaren 60?
View on YouTube
EDIT: ik weet niet of dit hier al stond![]()
heb deze ook met CKV gekekenen de film van Here's Johnny ook
Perfume: The Story of a Murderer.Nightmarez wrote: Respect voor degene die de naam van de film weet.
Baas.Parvuz wrote:Perfume: The Story of a Murderer.Nightmarez wrote: Respect voor degene die de naam van de film weet.
Haha, gewoon die laatste zin in google zetten en hij komt er voor te staan.Nightmarez wrote:Baas.Parvuz wrote:Perfume: The Story of a Murderer.Nightmarez wrote: Respect voor degene die de naam van de film weet.
Fuckin' Google knows all.Parvuz wrote:Haha, gewoon die laatste zin in google zetten en hij komt er voor te staan.Nightmarez wrote:Baas.Parvuz wrote:Perfume: The Story of a Murderer.
Tuneboy - Money Walks Bullshit Talks toch?
Ik hoor er eerder Psyko Punkz & Sound Freakers - Voices in?LNDRTJN wrote:View on YouTube
Kan even niet op het nummer komen maar ik weet zeker dat ie heel snel herkent word! Redelijk nieuw nummer en dacht uit de hoek van wildstylez/NC?? Kom maar niet op de titel..
Edit:
A different Story natuuuurlijk!
ArendsoogBuzzLightyear wrote:Ik hoor er eerder Psyko Punkz & Sound Freakers - Voices in?LNDRTJN wrote:
Kan even niet op het nummer komen maar ik weet zeker dat ie heel snel herkent word! Redelijk nieuw nummer en dacht uit de hoek van wildstylez/NC?? Kom maar niet op de titel..
Edit:
A different Story natuuuurlijk!