View on YouTube
3:10
Stond hier ook al wel ergens..Oxbow wrote:was al heel lang bekend deze, maar toch zat ik gister te genieten toen ik deze in de q-music top 1000 voorbij hoorde komen
View on YouTube
Ik wist dat ie uit een film kwam maar nooit echt bij stil gestaan welke dat was. Best vet om dat zo te horen. Vind het toch eigenlijk wel een best strakke zindawasiknie wrote:3:10
Leuk onderschriftdawasiknie wrote:3:10
Die film is ook aan te radenDeeltjesversneller wrote:Ik wist dat ie uit een film kwam maar nooit echt bij stil gestaan welke dat was. Best vet om dat zo te horen. Vind het toch eigenlijk wel een best strakke zindawasiknie wrote:3:10
Hahaha die film komt vanavond op RTL 7. In het trailer kreeg jeprecies dat stukje te horen.dawasiknie wrote:View on YouTube
Vind het wel een lekker nummer van The Vision! Hij geeft hem gratis weg als het goed is.Skedoedelefloeps wrote:en de klassieker ownd die plaat van The Vision every second of the day![]()
drama plaat van die gast, puur omdat ie een klassieker verneukt
Ik vind het puur verkrachten van het origineelPoepislekker wrote:Vind het wel een lekker nummer van The Vision! Hij geeft hem gratis weg als het goed is.Skedoedelefloeps wrote:en de klassieker ownd die plaat van The Vision every second of the day![]()
drama plaat van die gast, puur omdat ie een klassieker verneukt
Goeie vondst!Steven wrote:View on YouTube
Anybody ever noticed how his "selfmade" mainpart sounds alot like a hiphoptrack he had in one of his promotion videos of qlimax 2009 (link)?
View on YouTube
Typhoon - Zendeghi
I'm talking about the first part you hear when you put on Zendeghi.
Was ook meer een lolletje joh. Omdat die inderdaad, heel erg ver in de verte erop lijkt.Khadber wrote:Vind ik wel heel vergezocht eigenlijk.
What's the matter?Kepro wrote:Huh ben ik nou zo dom?
Refereerde op de post van Dakpan,Daveytl wrote:What's the matter?Kepro wrote:Huh ben ik nou zo dom?
tja het is ver gezocht maar je hoort idd neophobia
QonFuzion wrote:Ik heb eindelijk gevonden waarvan deze bekende melodie is:
View on YouTube
3.30
Ik luisterde de set van Pavo op Sensation Black 2004 en toen hoorde ik:
View on YouTube
4.35
Deze plaat bleek weer elementen van deze track te gebruiken:
View on YouTube
0.10
Dus.. daar komt het vandaan.
beetje vergezocht deze hoorstynch wrote:QonFuzion wrote:Ik heb eindelijk gevonden waarvan deze bekende melodie is:
View on YouTube
3.30
Ik luisterde de set van Pavo op Sensation Black 2004 en toen hoorde ik:
View on YouTube
4.35
Deze plaat bleek weer elementen van deze track te gebruiken:
View on YouTube
0.10
Dus.. daar komt het vandaan.
haha en luister deze track van armand van helden & steve aoki eens
View on YouTube