dat dacht ik ook al, maar bij Redemption gaat de melodie nog op en neer, bij The Space We Created blijft hij meer hangen!p-stylez wrote:Ik luister net Williams Syndrome - Redemption voor een setje die ik ga maken, en die heeft echt gewoon dezelfde outro als de outro van the space we created, weet niet of die hier al stond
Related topics
- View the latest post: Tracks waar je pas net achter komt dat ze bestaan
- View the latest post: Noisecontrollers unreleased free tracks [10 tracks]
- View the latest post: Waar zijn de fucking moderators, maak iemand anders moderator
- View the latest post: Nummers die je eerst niet tof vond maar waar je nu helemaal weg van bent.
- View the latest post: WEB-releases: Waar te koop?
Active topics in Algemeen
Moderators
Kwam er net achter dat de titel 'Until We Meet Again' van Ran-D ft. Adaro afkomstig is van aflevering 64 van Dragonball GT 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
en de klassieker ownd die plaat van The Vision every second of the day
drama plaat van die gast, puur omdat ie een klassieker verneukt
drama plaat van die gast, puur omdat ie een klassieker verneukt
1: Die track is van Ran-D en Redixx.Diageo wrote:Kwam er net achter dat de titel 'Until We Meet Again' van Ran-D ft. Adaro afkomstig is van aflevering 64 van Dragonball GT
2: Die vocals hebben ze zelf geschreven voor het, onlangs, vermoorde broertje van Redixx. Denk dus niet dat ze het van DBGT hebben.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
denk het ook niet..
best leuke plaat ook
best leuke plaat ook
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
stond eral
Ik ga niet alle 63 pagina's bekijken, maar ok 
Beter dubbel dan helemaal niet toch.G1LL wrote:Ik ga niet alle 63 pagina's bekijken, maar ok
Ik zat de set van DJ Pavo vs DJ Zany op XQlusive Pavo te luisteren en vond deze 2 nummers erg op elkaar lijken
Marlon S Meets Digital Punk - Bringing the Funk:
View on YouTube
DJ Jappo & Lancinhouse - Exlxaxl (Neophyte & Evil Activities Remix)
View on YouTube
En dan heb ik het over de midintro van Bringing the Funk hea
Marlon S Meets Digital Punk - Bringing the Funk:
View on YouTube
DJ Jappo & Lancinhouse - Exlxaxl (Neophyte & Evil Activities Remix)
View on YouTube
En dan heb ik het over de midintro van Bringing the Funk hea
Exlxaxl is echt een bazennummer
Maar nee ik vind Bringing The Funk meer op Nosferatu & Endymion - All The Way Up lijken
Maar nee ik vind Bringing The Funk meer op Nosferatu & Endymion - All The Way Up lijken
Weet ik allemaalTaxi wrote:1: Die track is van Ran-D en Redixx.Diageo wrote:Kwam er net achter dat de titel 'Until We Meet Again' van Ran-D ft. Adaro afkomstig is van aflevering 64 van Dragonball GT
2: Die vocals hebben ze zelf geschreven voor het, onlangs, vermoorde broertje van Redixx. Denk dus niet dat ze het van DBGT hebben.
de tekst: Show Yourself! uit Nosferatu's When Angels Cry is uit de film Beowulf zagk gister op veronica 
Fenix - Drug Collection (Coone Remix) vocals komen uit:
Vanaf 0.26
View on YouTube
SORRY KON GEEN BETER FILMPJE VINDEN!
Vanaf 0.26
View on YouTube
SORRY KON GEEN BETER FILMPJE VINDEN!
Felix - Don't You Want Me
View on YouTube
Activator - Everything
View on YouTube
Schandalig overigens dat One I Love / Everything / Figalicious digitaal werd gereleased
View on YouTube
Activator - Everything
View on YouTube
Schandalig overigens dat One I Love / Everything / Figalicious digitaal werd gereleased
View on YouTube
View on YouTube
(en een beetje DJ STARDUST - SOUND OF VINTAGE! Maar dat zal wel door het akkoorden schema komen
)
View on YouTube
(en een beetje DJ STARDUST - SOUND OF VINTAGE! Maar dat zal wel door het akkoorden schema komen
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
nee vind dat niet echt iets waarvan het afgeleid zou zijn, laat staan dat ze op elkaar lijken.
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
Vind dat Stardust wat wegheeft van The New World van Markus Schulz, het ritmische vooral.
Ik vond m ook op elements of life lijken van tiestoLuxion wrote:Vind dat Stardust wat wegheeft van The New World van Markus Schulz, het ritmische vooral.
Rond 4 min, maar eigenlijk zit dat deuntje wel int hele nummer
View on YouTube
View on YouTube