Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 130  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 00:22 

Hardtraxxer

Op 1:00

Staat zelfs nog niet op lololyrics :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 00:44 

Artiest

coazter schreef:
Op 1:00

Staat zelfs nog niet op lololyrics :cool:

staat ie bekend om het activator...
Street Spirit en Easy Living om er nog maar even snel 2 te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 10:30 

Hardtraxx Veteran

activision schreef:
katamaran schreef:

Bah vieze rippers die low-e & alter egosz. :P

Hahaha die gast noemt zichzelf ook echt DJ Hardstyle, teh fucccccck?!

hahaha echt he en 2 van die gare alto's die zon shuffle gay dans doen dan, the fuccck!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 12:21 

Hardtraxx Elite

AFCA schreef:

Er was eerst een filmpje op youtube die álle nummers van project one ontkrachtte door de 'source' er bij te vernoemen en ze te vergelijken. Maar skentreks heeft die gast volgens mij laten bannen door een claim dat ze hun muziek gebruikte. CENSUUR!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 17:04 

Artiest

Mannonymous schreef:
AFCA schreef:

Er was eerst een filmpje op youtube die álle nummers van project one ontkrachtte door de 'source' er bij te vernoemen en ze te vergelijken. Maar skentreks heeft die gast volgens mij laten bannen door een claim dat ze hun muziek gebruikte. CENSUUR!

heb dat filmpje gezien, eerlijk gezegd vind ik dat veel van die dingen redelijk vergezocht zijn, staccato's in nummers verwerken kan al niet eens meer zonder dat mensen 1000 andere nummers noemen die t ook hebben. Er waren dingen waarvan ik zeg ja, dat klinkt gewoon bijna tzelfde. Maar wat ze hebben gedaan is niet jatten, meer een soort inspiratie. Vond het eerlijk gezegd wat zoeken naar gezeur van de mensen en t filmpje en sindsdien komt HHZ eigenlijk alleen maar negatief in t nieuws voor van hardstyle scene, dat terwijl t album gewoon super vet was
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 17:14 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
heb dat filmpje gezien, eerlijk gezegd vind ik dat veel van die dingen redelijk vergezocht zijn, staccato's in nummers verwerken kan al niet eens meer zonder dat mensen 1000 andere nummers noemen die t ook hebben. Er waren dingen waarvan ik zeg ja, dat klinkt gewoon bijna tzelfde. Maar wat ze hebben gedaan is niet jatten, meer een soort inspiratie. Vond het eerlijk gezegd wat zoeken naar gezeur van de mensen en t filmpje en sindsdien komt HHZ eigenlijk alleen maar negatief in t nieuws voor van hardstyle scene, dat terwijl t album gewoon super vet was

Onzin, bijna elke sample of melodie rip wat dan ook die ze lieten zien was een hele goede match. De vraag is alleen waarom er zo'n big deal van gemaakt wordt. Zo'n ontzettend groot deel van gebruikte vocals is gesampled of geinspireerd door iets anders, maar als Project One 't doet zijn 't vuile jatterds. Paar melodieen waren gejat, best normaal op een geheel album. Was alleen grappig dat juist 'Art of Creation' gejat was :P
Maar goed, wat P1 deed was creatief gebruiken van stukken werk van anderen. Gaat een stuk minder ver dan wat bijv. Scooter doet en is imo ruim binnen de grenzen van 'acceptabel'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 17:41 

Artiest

PNXRMX schreef:

Onzin, bijna elke sample of melodie rip wat dan ook die ze lieten zien was een hele goede match. De vraag is alleen waarom er zo'n big deal van gemaakt wordt. Zo'n ontzettend groot deel van gebruikte vocals is gesampled of geinspireerd door iets anders, maar als Project One 't doet zijn 't vuile jatterds. Paar melodieen waren gejat, best normaal op een geheel album. Was alleen grappig dat juist 'Art of Creation' gejat was :P
Maar goed, wat P1 deed was creatief gebruiken van stukken werk van anderen. Gaat een stuk minder ver dan wat bijv. Scooter doet en is imo ruim binnen de grenzen van 'acceptabel'.

heb geen samples gehoord.... behalve een vocal sample die bass modulators ook hebben gebruikt... heb ik geen enkele sample gehoord, ook melo's ja art of creation is simpelweg gewoon gepakt van bestaand nummers, maar heel veel dingen waren echt vergezocht. Bij wijze van spreken, als jouw melo begint met G,G,A#,D en dat van iemand anders begint ook zo, dan zou die al gejat zijn... dat impliceert dat filmpje....
als jij zegt dat je dan al jat, stel ik eens voor te luisteren naar hardstyle nummers met pitch kicks... naar Frontliner, neilio trckjes etc. etc. die bassline hoor je bijna altijd in een nummer, maar dat is niet jatten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 17:49 

Hardtraxx Veteran

heb geen samples gehoord.... behalve een vocal sample die bass modulators ook hebben gebruikt... heb ik geen enkele sample gehoord, ook melo's ja art of creation is simpelweg gewoon gepakt van bestaand nummers, maar heel veel dingen waren echt vergezocht. Bij wijze van spreken, als jouw melo begint met G,G,A#,D en dat van iemand anders begint ook zo, dan zou die al gejat zijn... dat impliceert dat filmpje....
als jij zegt dat je dan al jat, stel ik eens voor te luisteren naar hardstyle nummers met pitch kicks... naar Frontliner, neilio trckjes etc. etc. die bassline hoor je bijna altijd in een nummer, maar dat is niet jatten?

Voor zover ik weet ging dat filmpje niet in op zulke vage overeenkomsten, maar kan het ook mishebben. Basslines etc. zijn vanzelf een stuk minder gevarieerd en daarom komen ze natuurlijk heel vaak overeen. Melodieen zijn daarentegen een stuk ingewikkelder, dus een overeenkomst is dan sneller verdacht zeg maar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 22:14 

Hardtraxx Addict

natuurlijk niet het origineel, wel grappig om die vocal weer is te horen ^^

vanaf 2.00 duidelijk:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 22:43 

Hardtraxxer

Guide4U schreef:

vanaf 2.00 duidelijk:

coowl :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 23:04 

Hardtraxx Veteran

Guide4U schreef:

vanaf 2.00 duidelijk:

Weet er iemand wat er wel t origineel is? Googlen naar stukjes tekst leverde niks op bij mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 23:05 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Guide4U schreef:

vanaf 2.00 duidelijk:

Weet er iemand wat er wel t origineel is? Googlen naar stukjes tekst leverde niks op bij mij

Op lololyrics zie je normaal de sample staan, en die zie je bij The R3bels - Keep the rhythm niet op lololyrics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 23:11 

Artiest

Mike-O schreef:
PNXRMX schreef:
Guide4U schreef:

vanaf 2.00 duidelijk:

Op lololyrics zie je normaal de sample staan, en die zie je bij The R3bels - Keep the rhythm niet op lololyrics.

lololyrics moet je ook niet gaan vertrouwen op dat gebied... staat lang niet alles
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 17:21 

Hardtraxxer

Heel misschien al genoemd, maar

is de melodie van

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 17:30 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
Heel misschien al genoemd, maar

is de melodie van

meer dan 1 keer kan ik je vertellen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 17:34 

Hardtraxx Elite

En het schijnt nieteens waar te zijn, het is gewoon toeval..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 17:37 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:

hoe bedoel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 18:26 

Hardtraxxer

the sidespinnars schreef:
meer dan 1 keer kan ik je vertellen :P

Sorry :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 19:13 

Hardtraxx Veteran

Vond deze verassend veel op elkaar lijken (beetje zelfde opbouw en zelfde "valse" noot)

Vanaf 2.03

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 19:18 

Hardtraxx Elite

the sidespinnars schreef:
Mike-O schreef:

hoe bedoel je?

De melodie van AVIO - Roots of Evil komen niet bewust van D12 - My Band. Het is toeval dat die 2 op elkaar lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 17:49 

Hardtraxx Veteran

dat intro gepingel komt vast en zeker van Bassie & Adriaan vandaan

(LEt niet op het filmpje, kon geen betere sample vinden)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 17:52 

Hardtraxxer

@ 1.41
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 17:54 

Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:

dat intro gepingel komt vast en zeker van Bassie & Adriaan vandaan

(LEt niet op het filmpje, kon geen betere sample vinden)

Hahah de tering wat een achterlijk filmpje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 20:03 

Hardtraxx Elite

Hoor ik hier een 'revelation'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:27 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:

Hoor ik hier een 'revelation'?

Best duidelijk :P Dus ze hebben het niet van Damned gejat :lol:
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 130  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen