Die Tomcat & Rudeboy hebben ook een stukje tekst uit Noisecontrollers- Crump
Vanaf 1:00
View on YouTube
Tatanka - WTDG
View on YouTube
Zal ik jou maar even aanvullen dan.Khadber wrote:Grappig dat ik nu het orgineel van In & Out hoor op Dance Department.
is niet het origineel, dat nummer van OnePhatDeeva is dan weer bestaande uit Fatboy Slim - Right Here Right Now en de vocals zijn van Adeva - In And Out Of My Life.Blazed wrote:Zal ik jou maar even aanvullen dan.Khadber wrote:Grappig dat ik nu het orgineel van In & Out hoor op Dance Department.
Wildstylez - In & Out
komt van
OnePhatDeeva - In and Out of My Life
View on YouTube
hahahahahahaha
voor zover ik weet nooit in die vorm gebruikt maar ik denk dat je bedoeld:Arthurhoihoi wrote:Vast al is gepost, maar:
View on YouTube
Is ook al is gebruikt door Brennan Heart, weet niet welk nummer..
Dat is niet van Rammstein.. Dat is van New Order (die van de mars reclame een tijdje terug met Blue Monday)Arthurhoihoi wrote:Vast al is gepost, maar:
View on YouTube
Is ook al is gebruikt door Brennan Heart, weet niet welk nummer..
Oh, sorrySkedoedelefloeps wrote:is niet het origineel, dat nummer van OnePhatDeeva is dan weer bestaande uit Fatboy Slim - Right Here Right Now en de vocals zijn van Adeva - In And Out Of My Life.Blazed wrote: Zal ik jou maar even aanvullen dan.
Wildstylez - In & Out
komt van
OnePhatDeeva - In and Out of My Life
Dus de bron ligt daar
:')
kan niet anders zeggen dan dat, wat ik ervan kan horen, Jack Of Sound die tekst wel briljant heeft toegepast in z'n nieuwe nummer
Je weet het anders goed te zeggen haha +1Skedoedelefloeps wrote:kan niet anders zeggen dan dat, wat ik ervan kan horen, Jack Of Sound die tekst wel briljant heeft toegepast in z'n nieuwe nummer
HahahaTheDizZorder wrote:View on YouTube
... waarschijnlijk wist iedereen dat al... maar vond et wel grappig
er zijn nog veel meer platen met die melo trouwens
Hahaha die gast noemt zichzelf ook echt DJ Hardstyle, teh fucccccck?!